Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت‌های لیگ فوتبال کشور‌های انگلیس، فرانسه و هلند شب گذشته با برگزاری دیدار‌های افتتاحیه آغاز شد و امروز دیگر دیدار‌های این رقابت‌ها برگزار می‌شود تا پرونده هفته نخست رقابت‌های لیگ‌های این ۳ کشور بسته شود. در لوشامپیونه فرانسه تیم‌های موناکو و لیون دیدار افتتاحیه را برگزار کردند و در انگلیس و هلند هم تیم‌های لیورپول - نوریچ و اسپارتاروتردام و فنلو بازی‌های نخست لیگ جزیره و اردیویسه را آغاز کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رقابت‌های لیگ‌های اروپایی انتظار می‌رود با هیجان بیشتری پیگیری شود. بیشتر تیم‌ها در نقل و انتقالات بازیکنان زیادی را رد و بدل کردند و از آن جایی که مدتی است برخی تیم‌های بزرگ دیگر شرایط قبل را ندارد تیم‌های بزرگ و کوچک هر کشور هم تلاش می‌کنند تا نمایش بهتری داشته باشند.  

لیگ فوتبال جزیره از همان ابتدای کار شاهد بازی‌های جذاب و زیبایی است. منچستر سیتی قهرمان فصل گذشته این رقابت‌ها باید در نخستین دیدارش به مصاف نووریچ برود. لستر سیتی هم باید با ولوورهمپتون بازی کند. تیم فوتبال برایتون‌که از حضور علیرضا جهانبخش بازیکن ایرانی اش  سود می‌برد در دیداری خارج از خانه باید با واتفورد رو به رو شود. تاتنهام هم در دیگر بازی باید با آستون ویلا رو به رو شود.

رقابت‌های لیگ جزیره همیشه حساس است و هر اشتباه و از دست دادن یک امتیاز می‌تواند جبران ناپذیر باشد، به طور مثال در رقابت‌های فصل گذشته لیگ جزیره تیم های لیورپول و منچسترسیتی در حالی که بیش‌تر از ۹۰ امتیاز گرفته بودند تا هفته آخر برای بالا بردن جام جنگیدند ۲ تیم در ۱۲، ۱۳ بازی آخر خود بدون یک باخت و مساوی کار را دنبال کردند و چه بسا یک تساوی برای منچستر سیتی در ابتدای فصل و یا یک برد بیشتر برای لیورپول می‌توانست سرنوشت فصل را عوض کند پس به همین دلیل لیگ جزیره شرایط و حساسیت‌های خاص خودش را دارد.  

برنامه‌های رقابت‌های لیگ جزیره به شرح زیر است: 

وستهام - منچستر سیتی (۱۶:۳۰)
بورثموث - شفیلد یونایتد (۱۸:۳۰)
برنلی - ساوتهمپتون (۱۸:۳۰)
کریستال پالاس - اورتون (۱۸:۳۰)
لستر سیتی- ولورهمپتون (۱۸:۳۰)
واتفورد-برایتون (۱۸:۳۰)
تاتنهام - استون ویلا (۲۱:۰۰)

دیگر لیگی که امروز شاهد بازی‌های زیادی خواهد بود لوشامپیونه فرانسه است. این رقابت‌ها روز گذشته آغاز شد و در مهم‌ترین بازی‌های امروز آن تیم‌های فوتبال مارسی - رنس، نیس - آمیان، آنژه و بوردو با هم رو به رو می‌شوند، تیم فوتبال پاری سن ژرمن در رقابت‌های فصل گذشته موفق شده بود به عنوان قهرمانی این رقابت ها دست یابد.  

برنامه بازی‌های امروز لوشامپیونه به شرح زیر است: 

مارسی - رنس (۲۰:۰۰)
مون پلیه - رن (۲۲:۳۰)
نیس - آمیان (۲۲:۳۰)
آنژه - بوردو (۲۲:۳۰)
برست - تولوز (۲۲:۳۰)
دیژون - سنت اتین (۲۲:۳۰)

رقابت های اردیویسه هلند هم که فصل گذشته با قهرمانی آژاکس شگفتی ساز به پایان رسید امروز شاهد برگزاری ۳ دیدار است که برنامه آن به شرح زیر است: 

خرونینگن - توئنته (۲۱:۰۰)
آژاکس - امن (۲۲:۱۵
ویلم تیلبورگ - ویتسه آرنهایم (۲۳:۱۵)

بیشتر بخوانید:

ابراز پشیمانی بازیکن سابق آرسنال از پیوستن به چلسی

گواردیولا: قهرمانی در لیگ برتر مهم‌تر از رقابت های لیگ قهرمانان است

دی بروینه در صدر بیشترین دستمزد دریافتی لیگ برتر جزیره

انتهای پیام/ 

آخرین اخبار از فوتبال اروپا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دنیای ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۱۰۹۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلی به گذشته - برتری 4-1 یوونتوس مقابل آژاکس با درخشش زین الدین زیدان (لیگ قهرمانان اروپا - 1997/4/23) / فیلم

پلی به گذشته - برتری 4-1 یوونتوس مقابل آژاکس با درخشش زین الدین زیدان (لیگ قهرمانان اروپا - 1997/4/23) / فیلم

دیگر خبرها

  • صعود مقتدرانه شاگردان شمسایی به نیمه‌نهایی
  • انتقاد فان باستن از رشفورد؛ مگه داری با رفیقات فوتبال بازی می‌کنی؟
  • پلی به گذشته - برتری 4-1 یوونتوس مقابل آژاکس با درخشش زین الدین زیدان (لیگ قهرمانان اروپا - 1997/4/23) / فیلم
  • زمان برگزاری ۲ دیدار تیم ملی فوتبال ایران مشخص شد
  • اعلام زمان دو دیدار بعدی شاگردان قلعه‌نویی
  • اوسمار: اهانت‌ها تبدیل‌ به حمایت شده است؛ آلیسون‌ بکر را من کشف کردم
  • ژشت‌های خاص ملی‌پوشان پس از صعود مقتدرانه
  • آشوب و آتش در فوتبال اروپا؛ آتش نشان ها ناجی تماشاگران (+عکس)
  • موفقیت بهای سنگینی دارد؛ «ستارگان نفس بریده»
  • واکاوی برتری ذوب‌آهن مقابل آلومینیوم؛ بهشت امیدواران