Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- رئیس فدراسیون جهانی جودو با ارسال ایمیلی خطاب به آرش میراسماعیلی نسیت به جدایی کوراش از فدراسیون جودو ایران، ابراز خرسندی کرد.
به گزارش آریا به نقل از روابط عمومی فدراسیون جودو، بعداز جدایی رشته کوراش از فدراسیون جودو ایران، ویزر، رئیس فدراسیون جهانی جودو با ارسال ایمیلی به آرش میراسماعیلی، رئیس فدراسیون جودو ایران، به این اتفاق واکنش نشان داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در بخشی از متن ایمیل ویزر خطاب به میراسماعیلی آمده است:
از جدایی کوراش از فدراسیون جودو ایران بسیار استقبال می کنم و اطمینان دارم که این اتفاق به سود جودوی ایران است .
امیدواریم ورزش المپیکی جودو با ریاست آرش میراسماعیلی، در ایران پیشرفت کند، چرا که پتانسیل های زیادی در این کشور وجود دارد و اطمینان داشته باشید که ما هم از شما حمایت خواهیم کرد.
رئیس فدراسیون جهانی جودو، در بخش پایانی نامه الکترونیکی خود اذعان کرد که بی صبرانه منتظر دیدار رئیس فدراسیون جودو در رقابت های قهرمانی جهان توکیو است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: کوراش جودو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۱۲۱۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب نشان جهانی فیده داور شطرنج شهرضایی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان شهرضا گفت: بر اساس اعلام فدراسیون شطرنج جمهوری اسلامی ایران، در اولین جلسه شورای فدراسیون جهانی شطرنج (فیده) در سال ۲۰۲۴، ۱۲ عنوان داوری بین المللی و فیده برای داوران ایران به تصویب رسید.


حمید صالحی افزود: بر این اساس «غلامحسین خسروانی» مربی شهرضایی، توانست به عنوان داور بین المللی دست یابد.

دیگر خبرها

  • مسابقات کوراش بانوان در سطح خوب و با میزبانی شایسته برگزار شد
  • پس از رایزنی میراسماعیلی با رئیس اتحادیه آسیا؛ جودوکاران ایران راهی هنگ‌کنگ می‌شوند
  • تیم ملی جودو ایران راهی هنگ کنگ می‌شود
  • تیم ملی جودوی ایران امروز راهی هنگ‌کنگ می‌شود
  • واکنش وزیر فرانسوی به جدایی کیلیان امباپه از پار‌ی‌سن‌ژرمن
  • کوراش کاران نهاوندی راهی مسابقات آسیایی و جهانی شدند 
  • حسینی: خوشحالم در جلسه خداحافظی خمس حضور نداشتم!
  • قضاوت دو داور ژیمناستیک ایران در جام جهانی قطر
  • کسب نشان جهانی فیده داور شطرنج شهرضایی
  • قهرمان کوراش جهان مدال خود را برای آزادی زندانیان اسفراین اهدا کرد