Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@06:54:19 GMT

آلیسون سوپر جام اروپا را از دست داد

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۱۲۴۰۷

آلیسون سوپر جام اروپا را از دست داد

دروازه‌بان برزیلی لیورپول به دلیل مصدومیت در دیدار برابر نوریچ، دیدار سوپر جام اروپا را از دست داد.

به گزارش ایسنا و به نقل از دیلی میل، با قهرمانی چلسی در لیگ اروپا و لیورپول در لیگ قهرمانان اروپا، این دو تیم باید در استانبول برای تصاحب عنوان قهرمانی سوپرجام اروپا در شهر استانبول برابر هم قرار بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آلیسون بکر، بهترین دروازه‌بان کوپا آمه‌ریکا و فصل قبل لیگ قهرمانان اروپا در دیدار برابر نوریچ مصدوم شد و از زمین بازی بیرون رفت. با تایید کادر فنی لیورپول، این دروازه‌بان قادر به همراهی تیمش در دیدار سوپر جام اروپا نیست و به همین خاطر او غایب بزرگ تیمش در این دیدار خواهد بود. 

بعد از مصدومیت آلیسون در دیدار برابر نوریچ، آدرین، دروازه‌بان اسپانیایی که از وستهام خریداری شد برای اولین بار برای تیمش به میدان رفت و یک اشتباه در بازی نخست خود داشت و پوکی که فصل قبل توانسته بود ۲۹ گل در لیگ دسته یک انگلیس به ثمر برساند، دروازه این دروازه‌بان اسپانیایی را باز کرد.

دیدار دو تیم لیورپول و چلسی چهارشنبه همین هففته برگزار می‌شود تا تکلیف قهرمان سوپرجام اروپا مشخص شود. 

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: آلیسون بکر تیم فوتبال لیورپول انگلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۱۲۴۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره لیورپول تحمل دیدن باخت را نداشت (عکس)

به گزارش "ورزش سه،" لیورپول شب گذشته در چهارچوب رقابت‌های معوقه از هفته بیست و نهم لیگ برتر انگلیس روبروی اورتون به میدان رفت و با دو گل برابر رقیب همشهری شکست خورد تا در بدترین مقطع فصل دچار لغزش شده باشد و از کورس قهرمانی عقب بماند.

شاگردان یورگن کلوپ در این بازی نمایش خوبی ارائه نکردند و اورتون به خوبی از این فرصت استفاده کرد تا بتواند در دربی مرسی ساید به پیروزی برسد و سد راه حریف قدیمی در رسیدن به جام قهرمانی این فصل باشد.

الکساندر آرنولد در این بازی از ابتدا در ترکیب تیمش به میدان رفت و تلاش کرد که در خط دفاعی به لیورپول کمک کند اما کلوپ تصمیم گرفت در دقیقه ۸۴ او را از زمین بیرون بکشد و جو گومز را جانشین او در میدان کند.

تصاویر منتشر شده از این ستاره انگلیسی در روی نیمکت لیورپول نشان می‌دهد که او پس از ترک میدان تحمل تماشای بازی و شکست تیمش برابر اورتون را نداشت و این موضوع توجه بسیاری را در رسانه‌های انگلیس و همچنین شبکه‌های اجتماعی جلب کرده است.

لیورپول حالا در فاصله تنها چهار بازی تا پایان رقابت‌های لیگ برتر انگلیس فقط سه امتیاز با آرسنال صدرنشین فاصله دارد و تنها یک امتیاز بیشتر از سیتی به دست آورده و این در حالی است که شاگردان پپ گواردیولا دو بازی کمتر از آنها انجام داده‌اند.

دیگر خبرها

  • ستاره لیورپول تحمل دیدن باخت را نداشت (عکس)
  • کار بزرگ یاران حاج‌صفی با 3 گل طلایی
  • اورتون ۲-۰ لیورپول: کلوپ بدون قهرمانی می‌رود!
  • لیورپولی‌ها همه کار کردند که اورتون گل بزند (عکس)
  • سقوط از لیگ برتر با یک برزیلی لغو می‌شود
  • ستاره نامدار جهان فوتبال در صفحه سرمربی پرسپولیس | ادعای خبرساز تایید شد
  • رقابت نیازمند و میرزازاد برای جدال برابر پرسپولیس
  • اوسمار ویرا: آلیسون بکر دروازه بان لیورپول را من کشف کردم / فیلم
  • پرگل‌ترین بازی ایران برابر کویت رقم خورد/ صعود مقتدرانه به حذفی
  • تیم ملی فوتسال ایران با سوپر استارش نتوانسته نتایج قاطعش را تکرار کند