Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی برنا؛ محمدعلی رستمیان مدیرکل امور مشارکت‌های مردمی سازمان بهزیستی کشور با اشاره به آمادگی بهزیستی برای دریافت و جمع‌آوری نذورات مردم در عید سعید قربان اظهار کرد: امسال برای جمع‌آوری نذورات دو راه پیش‌بینی شده است و هموطنان به دو روش می‌توانند اقدام کنند.

وی تصریح کرد: در همین زمینه هموطنان می‌توانند با مراجعه به مراکز نگهداری معلولان، سالمندان و کودکان تحت نظارت سازمان بهزیستی و همچنین ادارات این سازمان در سراسر کشور نذورات عید قربان خود را اهداء کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل امور مشارکت‌های مردمی سازمان بهزیستی کشور با بیان اینکه نذورات مردمی در اسرع وقت در اختیار مددجویان و نیازمندان در مناطق محروم قرار خواهد گرفت تأکید کرد: سازوکار لازم دراین بخش پیش‌بینی شده است و طی روز عید قربان و روز بعد از آن نذورات در اختیار جامعه هدف بهزیستی قرار خواهد گرفت.

رستمیان افزود: از عصر امروز سامانه‌ای به‌آدرس Mosharekat.behzisit.ir برای جمع‌آوری نقدی نذورات مردمی در عید قربان راه‌اندازی خواهد شد و هموطنان می‌توانند هر مبلغی که مورد نظرشان است از طریق درگاه‌های اینترنتی واریز کنند ضمن اینکه مبالغ جمع‌آوری‌شده از طریق این سامانه و طی روز عید قربان و روز پس از آن گوشت خریداری می‌شود و در اختیار جامعه هدف قرار خواهد گرفت.

وی گفت: در این طرح نیاز نیست که اهدا کنندگان مبلغ کامل یک گوسفند را پرداخت کنند و در واقع هر مبلغی که نیاز باشد اهداء کنند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بهزیستی جامعه سالمندان گوشت معلولان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۱۲۷۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

 استفاده از ظرفیت‌های مردمی بهترین راه برای حل معضلات اجتماعی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین در نشست فعالان محلات استان افزود: روش و رویه پرداخت به مسائل توسط مردم یکی از رویه‌های اصلی دولت است و رهبر معظم انقلاب هم بار‌ها و بار‌ها حوزه مردم و ایجاد حلقه‌های میانی را مورد توجه و تاکید قرار داده و این مهم را حتی در اقتصاد که مقوله پیچیده‌تر و تکنیکی تری است مطرح می‌کند.   استاندار اضافه کرد: تصدی گری توسط دولت در برخی از موضوعات از جمله موضوعات اجتماعی باعث گرفتاری‌هایی می‌شود و گرفتاری‌هایی را ایجاد می‌کند، در وهله نخست مردم فکر می‌کنند با ورود دولت نقشی ندارند و دوما دولت متصدی خوبی در این زمینه نیست و برخی اوقات مشکلات را بیشتر می‌کند.   نماینده عالی دولت در استان اظهار داشت: دولت سیزدهم تمام تلاش خود را می‌کند تا در حد مقدورات و امکانات برای پرداخت مسائل اقدامات لازم را انجام دهد و این موضوعات در کانون توجه دولت سیزدهم است ولی حوزه‌های اجتماعی و حوزه‌های زیرساختی نیازمند بودجه‌های زیادی است که تمامی آنها در توان دولت نیست و باید با هم افزایی دولتی و مردمی مشکلات را برطرف کرد.   وی افزود: استان قزوین به صورت مصداقی اقدامات متعددی را برای کاهش مشکلات اجتماعی انجام داده است که از جمله مهم‌ترین آنها راه اندازی کمپ ماده ۱۶ است، موضوعی که برخی از معضلات اجتماعی را کاهش داده و باید در سطح استان توسعه پیدا کند.   اعلایی گفت: حل مسائل کانون‌های مشکل آفرین اجتماعی در دستور کار مجموعه مدیریتی استان قرار دارد و خدمت گذران با همدلی و همراهی تمام تلاش خود را می‌کنند تا این مشکلات کاهش یابد.

 

دیگر خبرها

  •  استفاده از ظرفیت‌های مردمی بهترین راه برای حل معضلات اجتماعی
  • پیش‌بینی ردیف جداگانه بودجه برای قانون معلولان
  • پرداخت حق بیمه تامین اجتماعی برای ۲۰۱۰ مددجوی گلستانی
  • پرداخت ۱۳۳ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی 
  • پرداخت 133 میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی
  • توزیع بیش از ۸ میلیارد ریال فطریه میان مددجویان بهزیستی البرز
  • پرداخت ۱۳۳ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی
  • احداث ۴۰۰ واحد مسکن برای مددجویان بهزیستی استان اردبیل
  • ۱۲ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال به مددجویان شاهرودی پرداخت شد
  • ۷۵۲ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان ایلام پرداخت شد