Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-20@02:13:24 GMT

هفت بوکسور بروجردی به اردوی تیم ملی دعوت شدند

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۱۲۹۲۷

هفت بوکسور بروجردی به اردوی تیم ملی دعوت شدند

سعید رشنو روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با اعلام فدراسیون بوکس جمهوری اسلامی ایران هفت بوکسور بروجردی در رده های سنی مختلف به نام های ابوالفضل فریدی در وزن ۵۷ کیلو گرم،  محمدرضا جودکی در وزن ۸۰ کیلوگرم از قهرمانان نوجوان کشور به اردوی آمادگی تیم ملی نوجوانان دعوت شدند.

وی اظهار داشت: سبحان صحرایی از قهرمانان جوانان کشور به همراه محمد صحرایی از ورزشکاران با تکنیک به اردوی آمادگی تیم ملی جوانان اعزام می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره ورزش و جوانان بروجرد بیان کرد: سامان موسیوند از قهرمانان جوانان کشور به اردوی آمادگی تیم ملی امید و محمدرضا یاراحمدی از قهرمانان نونهالان کشور به اردوی آمادگی تیم ملی نونهالان دعوت شدند.
رشنو اضافه کرد: همچنین سید علی هاشمی نسب از قهرمانان جوانان کشور و برنده کاپ تکنیک به اردوی آمادگی تیم ملی جوانان دعوت شد.
وی ادامه داد: شایان ذکر است حضور این قهرمانان مایه افتخار جامعه ورزشی بروجرد بوده و قطعا این موفقیت در گرو تلاش های مستمر و دلسوزانه اعضای هیات بوکس بروجرد به ریاست علی الماسی، مربیان زحمتکش، داوران صدیق و حمایت های شهریار رحمانی رئیس هیات بوکس استان است.

هیات بوکس بروجرد دارای حدود ۲۵۰ ورزشکار بوکسور می باشد.

۷۲۷۳/۷۱۹۰

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف اداره ورزش و جوانان اردوی تیم ملی اسلامی ایران بوکس جامعه قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۱۲۹۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت از ٧ والیبالیست ناشنوای آذربایجان غربی به اردوی تیم ملی

رئیس هیئت ورزش‌های ناشنوایان آذربایجان‌غربی از دعوت ٧ ورزشکار ناشنوا و کم شنوای شایسته استان به اولین اردوی آماده‌سازی تیم ملی والیبال خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، عبدالسلام معروفی با اشاره به توانمندی‌های ورزشکاران آذربایجان غربی در رشته‌های مختلف از جمله والیبال اظهار کرد: خوشبختانه برای اولین اردوی آماده‌سازی تیم ملی والیبال آقایان جهت اعزام به پنجمین دوره مسابقات قهرمانی جهان والیبال ناشنوایان ٢٠٢۴ ژاپن ٧ والیبالیست برای این اردو از استان آذربایجان‌غربی دعوت شده‌اند.

وی ضمن تقدیر از زحمات شبانه روزی مجموعه فدراسیون و کادر تیم ملی و همراهی‌های ارزشمند اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی و سایر مسئولان استانی و شهرستانی افزود: رسا ملک زاده، رامز مجرد، آرام داداش خانی، احمد بهادری، جعفر علیزاده، حسین نعمت پور و سینا رشیدی از جمله دعوت شدگان به این اردو هستند که از ٣١ فروردین ماه تا چهارم اردیبهشت ماه در کمپ تیم‌های ملی فدراسیون ورزش‌های ناشنوایان حضور خواهند داشت.

رئیس هیئت ورزش‌های ناشنوایان آذربایجان‌غربی ضمن اشاره به برخی از مشکلات اقتصادی، معیشتی و اشتغال خواستار توجه و حمایت بیشتر مسئولان و رفع تبعیض‌ها بین ورزشکاران و قهرمانان ناشنوا و کم شنوا با سایر ورزشکاران شد.

به گزارش ایمنا، هیئت ورزش‌های ناشنوایان آذربایجان‌غربی با بیش از ١٠ رشته ورزشی فعال و ده‌ها ورزشکار در رده ملی جز هیأت‌های برتر و شاخص کشوری در حوزه احداث زیرساخت و سالن اختصاصی و کسب عناوین قهرمانی در رده‌های المپیک، جهانی، آسیایی و ملی است.

کد خبر 745885

دیگر خبرها

  • دعوت از ٧ والیبالیست ناشنوای آذربایجان غربی به اردوی تیم ملی
  • بوکس بین المللی قرقیزستان| اعلام برنامه مبارزات بوکسور‌های ایران در بیشکک/ شه‌بخش نرفت، ۲ نفر جا ماندند
  • ۲۰ بازیکن به اردوی تیم واترپلو زیر ۱۸ سال دعوت شدند
  • دعوت والیبالیست های آذربایجان شرقی به اردوی انتخابی تیم ملی
  • دعوت اسکواش باز خوزستانی به اردوی تیم ملی
  • سرمربی بوکس استرالیا به دلیل قلدری و آزار بوکسور‌ها محاکمه شد
  • دعوت از چهار وزنه بردار فارسی به اردوی تیم ملی
  • دعوت به اردوی تیم ملی وزنه برداری بزرگسالان
  • چه خبر از ورزشکاران استان
  • دو هرمزگانی به اردوی تیم ملی فوتبال جوانان دعوت شدند