Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-23@23:56:06 GMT

ویژه برنامه های دهه امامت و ولایت در چابهار اعلام شد

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۱۲۹۹۷

ویژه برنامه های دهه امامت و ولایت در چابهار اعلام شد

ستاد غدیر چابهار ویژه برنامه های دهه امامت و ولایت این شهرستان را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زاهدان، به مناسبت دهه امامت و ولایت چندین ویژه برنامه در شهرستان چابهار اجرا می شود.

 

مراسم محوری روز عرفه در مسجد امام حسین علیه السلام از جمله ویژه برنامه های ستاد غدیر چابهار در دهه امامت و ولایت است که ساعت 4 بعد الظهر فردا با حضور هیات مذهبی مسئولان و نهادهای دولتی و غیر دولتی برپا می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نماز عید سعید قربان در مسجد امام حسین، برگزاری جشن های محوری قربان تا غدیر در مسجد امام حسین، برپایی ایستگاه صلواتی، آذین بندی و نصب پرچم و پوستر در سطح میادین شهر، کرسی تلاوت، مسابقات فرهنگی و هنری، دیدار با بیماران بیمارستان، تقدیم شاخه گل و پذیرایی شربت و شیرینی از دیگر ویژه برنامه ستاد غدیر در چابهار به شمار می آید.

 

ستاد غدیر چابهار از جشن بزرگ قربان و غدیر در پارک بهاران، تجلیل از همنامان و سادات، توزیع سبد کالا بین رفتگران شهرداری، پذیرای یک وعده غدای گرم از رفتگران در یکی از رستوان های شهر، توزیع نان رایگان،  ویزیت رایگان در تمامی مطلب های خصوصی و دولتی، حمل و نقل عمومی به صورت رایگان، جشن محوری عید غدیر در مسجد امام حسین علیه السلام،اردوی شهری و دیدار اعضای شورای اداری شهرستان با امام جمعه و غباروبی مزار شهدا و دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران از دیگر برنامه های ستاد غدیر به مناسبت دهه امامت و ولایت یاد کرد.

پایان پیام/291

منبع: شبستان

کلیدواژه: روز خبرنگار خطبه نماز جمعه خبرنگار خطبه های نماز جمعه ۱۷ مرداد روز خبرنگار مراسم گرامیداشت روز خبرنگار نماز جمعه وزیر کشور مسجد امام حسین حمل و نقل عمومی دهه امامت و ولایت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۱۲۹۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقویت گروه‌های سرود بچه‌های مسجد در استان اردبیل

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل گفت: آموزش و تقویت گروه‌های سرود بچه‌های مسجد جزو برنامه‌های کانون‌های مساجد است و در این راستا دوره‌های آموزشی ویژه گروه‌های سرود کانون‌های مساجد با حضور اساتید کشوری برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، مصطفی آمون ضمن تقدیر از زحمات و تلاش‌های گروه‌های سرود کانون‌های مساجد اظهار کرد: تا سال ۱۴۰۰ فقط تعداد محدودی گروه سرود در کانون‌های مساجد فعال بود که امروز این رقم به ۴۵ گروه سرود حرفه‌ای تبدیل شده و در مراسم‌ها و مناسبت‌های مختلف حضور فعال دارند.

وی افزود: حضور چشم‌گیر گروه‌های سرود کانون‌های مساجد در ویژه برنامه‌ها و مراسم‌های مختلف نشان از جایگاه ویژه آن‌ها است و تاکنون گروه‌های سرود با تشکیل گروه‌های سرود ۵۰۰ و ۳۰۰ نفره در کنگره ۳۴۰۰ شهید استان و راهپیمایی‌های ۲۲ بهمن، روز قدس و ۱۳ آبان ماه جلوه‌های هنری گروه‌های سرود کانون‌های مساجد استان را در سطح عمومی جامعه به خوبی نشان داده‌اند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل بیان داشت: دوره‌های آموزشی ویژه گروه‌های سرود کانون‌های مساجد با حضور اساتید کشوری در سال گذشته برگزار شد که موجب توسعه و رشد اجرای گروه‌های سرود و زمینه‌ساز توسعه فعالیت‌های ابتکاری و انتشار نماهنگ، کلیپ و سرودهای تولیدی شد.

آمون خاطر نشان کرد: در سال گذشته ۱۰ سرود تولیدی با موضوع‌های مختلف به همت گروه‌های سرود کانون‌های مساجد به صورت حرفه‌ای منتشر شد و امسال نیز رویکرد کانون‌های مساجد افزایش سرودهای تولیدی است.

کد خبر 746973

دیگر خبرها

  • تاریخ ولادت امام رضا (ع) ۱۴۰۳ + زندگینامه و احادیث
  • تقویت گروه‌های سرود بچه‌های مسجد در استان اردبیل
  • بزرگترین میز نقاشی سیستان و بلوچستان در چابهار برگزار شد
  • سپاه پاسداران بازوی توانمند ولایت‌فقیه
  • برنامه‌ریزی‌ استان مرکزی برای نیمه خرداد
  • ۱۱ مادر باردار در سیل اخیر بلوچستان نجات یافتند
  • سپاه پاسداران نهادی انقلابی برگرفته از ولایت است
  • حمایت همه جانبه امام خمینی (ره) از سپاه پاسداران
  • سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بازوی توانمند ولایت فقیه است
  • امام جماعت متفاوت «مسجد آبی»