Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-16@22:45:31 GMT

10 ترفند ویژه خرید بلیط ارزان هواپیما

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۱۲۹۹۸

10 ترفند ویژه خرید بلیط ارزان هواپیما

برای خرید بلیط هواپیما ترفندهایی وجود دارد که لازم است همه ی مسافران بدانند.دراین مقاله بهترین ترفندها برای خرید بلیط هواپیما در پرواز داخلی و پرواز خارجی جمع آوری شده است. اگر دائما در تردد هستید و قصد یک خرید حرفه ای دارید، با ما به همراه باشید.

لطفا برای مشاهده چارترهای لحظه آخری سام سیر با تخفیف 8% بصورت انلاین، بر روی لینک بلیط هواپیما کلیک نمایید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر این روش ها را دنبال کنید دیگر مشکلی برای خرید بلیط ارزان هواپیما در پرواز داخلی و پرواز خارجی خود نخواهید داشت.

پروازهای توقف دار را انتخاب کنید

پروازهایی که در مسیر توقف می کنند در مقایسه با پروازهای یک سره قیمت بهتری دارند. با این کار می توانید بلیط هواپیما ارزان تری پیدا کنید. اگر قصد همچین پروازی را دارید، سعی کنید توقف های طولانی تر را انتخاب کنید که بتوانید از توقفگاهتان نهایت استفاده را بکنید.

به دنبال نام هواپیمایی‌های بزرگ نباشید

اگر می خواهید خرید بلیط ارزان هواپیما ارزان قیمت داشته باشید هیچ گاه به دنبال نام های مهم نباشید. گاهی اوقات هواپیماهایی هستند که شاید نام آن ها را نشنیده باشید اما دارای قیمت مناسبی می باشند که می توانید برای پرواز داخلی و پرواز خارجی خود از آن ها استفاده کنید.

قبل از خرید بلیط هواپیما، حتما تمام گزینه‌ها را بررسی کنید

پیش از خرید بلیط هواپیما تمامی قیمت ها را در سایت های فروش بلیط ارزان هواپیما دنبال کنید و قیمت ها را با یکدیگر مقایسه کنید. بسیاری از این سایت ها به مسافران امکان عضویت را می دهند تا آن ها بتوانند از طریق ایمیل خود به روزترین قیمت ها را داشته باشند. بدین صورت که در زمان موجود شدن بلیط هواپیما طبق قیمت درخواستی مشتری، ایمیلی به وی ارسال خواهد شد.

پروازهای صبح زود ارزان‌تر است

پرواز صبح زود دارای مزیت های بسیاری است. یکی از مزیت ها پایین تر بودن قیمت آن در مقایسه با پروازهای دیگر است. از دیگر مزیت های آن به انعطاف پذیری در تایم پرواز خارجی و داخلی می توان اشاره کرد. برای مثال اگر پروازی در صبح زود کنسل شود مسافران می توانند با پروازهای بعدی در همان روز حرکت کنند و یا اگر بلیط ارزان هواپیما پروازی را خریده باشید که زودتر از زمان مقرر شما را به مقصد می رساند، می توانید با پرواز دیرتری به حرکت درآیید.

در سفرهای گروهی، بلیط های تک‌نفره را در نظر داشته باشید

به طور معمول قیمت بلیط های چند نفره در مقایسه با بلیط های تک نفره بیشتر می باشد. همیشه در پرواز داخلی و پرواز خارجی خود این موضوع را درنظر داشته باشید.

از بلیط های یک‌طرفه به‌جای بلیط های دوطرفه استفاده کنید

پیش از خرید بلیط ارزان هواپیما این موضوع را درنظر بگیرید که داشتن پرواز در شهری نزدیک برای بازگشت ارزان تر خواهد بود. گرچه خرید بلیط هواپیما دو طرفه آسان تر است اما بلیط یک طرفه هزینه ی کم تری برای شما خواهد داشت.

در باشگاه مشتریان سایت‌های فروش بلیط هواپیما عضو شوید

شما با عضویت در برخی از سایت ها می توانید با هربار خرید بلیط هواپیما امتیاز کسب کنید که در نهایت با مجموع این امتیازها از تخفیفاتی برخوردار خواهید شد.

خرید بلیط هواپیما ارزان با استفاده از بلیط هواپیما چارتر

گاهی اوقات قیمت بلیط چارتر در مقایسه با بلیط های سیستمی کم تر است. پیش از خرید بلیط ارزان هواپیما در پرواز خارجی و داخلی خود راجع به این بلیط ها اطلاعات کسب کنید. شایان ذکر است که مسافران بلیط چارتر و سیستمی هر دو به یک اندازه خدمات دریافت خواهند کرد.

بهترین روزهای هفته را قبل از خرید بلیط هواپیما بدانید

معمولا در اواسط هفته قیمت بلیط هواپیما کم تر و در تعطیلات بیشتر می شود. بهترین زمان برای خرید بلیط ارزان هواپیما هواپیما روزهای سه شنبه و چهارشنبه می باشد که قیمت ها به حداقل خود می رسد.

در روزهای خاص سال و تعطیلات رسمی، اقدام به خرید بلیط هواپیما نکنید

همانطور که می دانید در روزهای خاص و تعطیلات افراد بیشتری تمایل به سفر دارند و به همین دلیل ترافیک در فرودگاه ها بیشتر می شود. در این مواقع اقدام به خرید بلیط ارزان هواپیما نکنید چرا که قیمت بیشتری برای شما رقم خواهد خورد. اما اگر مجبور هستید تا سفر خود را در این روزها انجام دهید تا زمان کاهش یافتن پیک پروازها دست نگه دارید.

امروزه سفرهوایی طرفداران بسیاری دارد و بیشتر افراد برای سفرهای خود چه نزدیک و چه دور از هواپیما استفاده می کنند؛ پس لازم است حقایقی را راجع به خرید بلیط هواپیما بدانند. این مسئله همیشه دغدغه ی مسافران بوده و است که چگونه می توان بلیط هواپیما ارزان تری تهیه کرد.

منبع: پرواز خارجی

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: خرید بلیط ارزان هواپیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۱۲۹۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پول بلیط مسافران پروازهای باطل شده استرداد می‌شود

سازمان هواپیمایی اعلام کرد: با توجه به شرایط غیر مترقبه حاکم بر پرواز‌های کشور و بسته شدن تعدادی از فرودگاه‌های داخلی و بین المللی بخشنامه‌ای به شرح زیر به شرکت‌های هواپیمایی ابلاغ شد:

وجه بلیت مسافرانی که پرواز آنها به دلیل شرایط غیر مترقبه کنونی باطل اعلام شده و مسافر قصد انصراف از انجام پرواز را دارد باید بدون کسر جریمه استرداد شود.

بلیت مسافرانی که پرواز آنها به دلیل شرایط غیر مترقبه کنونی باطل اعلام شده، اما مسافر از انجام پرواز انصراف نداده و قصد انجام مسافرت در کوتاه‌ترین زمان ممکن را دارد باید با توجه به ظرفیت خالی صندلی پرواز و اولویت بندی مسافر (سالخورده/ نوزاد/ توانخواه/ مادر باردار و ...) بدون دریافت هزینه اضافه در همان کابین بلیت خریداری شده رزرو و صادر شود.

بدیهی است این سازمان جهت انتقال هرچه سریع‌تر این مسافران در مسیر‌های داخلی و خارجی نسبت به صدور مجوز‌های پروازی فوق العاده اقدام خواهد کرد.

وجه بلیت مسافران که زمان انجام پرواز آنها تا پایان روز جمعه مورخ ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ است و مسافر به هر دلیلی قصد انصراف از انجام پرواز را دارد باید مطابق شرایط involuntary (غیرارادی) بدون کسر جریمه استرداد شود.

تمامی شرکت‌های هواپیمایی باید شرایط فوق الذکر را به طریق موثر به اطلاع نمایندگی فروش بلیت خود و مسافران رسانده و در صورت مشاهده تخلف از مفاد این بخشنامه با متخلفان برخورد مقتضی صورت پذیرد.

منبع: تسنیم

tags # اخبار اجتماعی سایر اخبار چرا مو‌های بدن زنان کمتر از مردان است؛ آیا زنان مردان پشمالو را بیشتر می‌پسندند؟ مغز آلبرت انیشتین از مغز یک نئاندرتال کوچک‌تر بود! آیا انسان‌های اولیه عاشق می‌شدند؟ آنها چگونه همسر خود را انتخاب می‌کردند؟ قدیمی‌ترین راز تاریخ فاش شد؛ اول مرغ بود یا تخم‌مرغ؟!

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی قیمت مسکن تا پایان سال ۱۴۰۳ | برای خرید مسکن در ارزان‌ترین نقظه تهران باید این مقدار هزینه کنید
  • همه چیز درباره استرداد و کنسلی بلیط هواپیما
  • ۱۰ هواپیمای جنگنده که افراد عادی نیز می‌توانند بخرند(+عکس)
  • اخبار قیمت بلیط هواپیمای تهران استانبول 1403
  • بسته کنسلی رایگان فلای‌تودی برای بلیط‌های هواپیما
  • پول بلیط مسافران پروازهای باطل شده استرداد می‌شود
  • خودرو ارزان شد + جدول قیمت‌ها
  • بلیط فروشی بازی استقلال و شمس‌آذر آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir
  • چطور در هواپیما صندلی کنار پنجره رزرو کنم؟
  • قطار یا هواپیما، کدام یک برای سفر به بندرعباس بهتر است