Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-25@05:57:35 GMT

محسن تنابنده به خاطر مهناز افشار آشوب به پا کرد!

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۱۳۱۵۱

به گزارش پارس نیوز، 

به نظر می‌رسد پس از حواشی اکران مردمی این فیلم در مشهد، حالا نوبت به ماجرای ممنوعیت نشان دادن تصویر مهناز افشار در تیزر تبلیغاتی «قسم» رسیده است. ماجرا از پست اینستاگرامی محسن تنابنده آغاز شد، او روز چهارشنبه در اینستاگرام خود نوشت، تیزرهای تبلیغاتی فیلم به دلیل حضور مهناز افشار پخش نمی‌شود و از تلویزیون انتقاد کرد، اما واقعیت ماجرا چیست؟

پخش بدون مشکل تیزرهای «قسم»

ظاهرا محسن تنابنده قصد دارد با استفاده از تنها ستاره فیلمش مهناز افشار که کلاً شخصیت بی‌حاشیه‌ای هم نیست، با زدن برچسب انواع ممنوعیت‌ها به او، نام فیلم «قسم» را بر سر زبان‌ها بیندازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حالی که او روز چهارشنبه از پخش نشدن تیزرهای فیلم «قسم» در تلویزیون خبر داده بود، اما همان چهارشنبه‌شب تیزرهای تبلیغاتی فیلم، از تلویزیون پخش شد و اتفاقاً تصاویر مهناز افشار هم در آن وجود داشت. بنابراین برخلاف گفته او، مشخص شد که مشکلی برای پخش تیزر «قسم» در تلویزیون وجود ندارد.

اصرار تنابنده به ممنوعیت افشار

محسن تنابنده پس از پخش تیزرهای «قسم»، پست انتقادی‌اش را حذف کرد و پست اعتراضی دیگری را به اشتراک گذاشت. منتها با این تفاوت که این بار تیزری بدون حضور مهناز افشار منتشر کرد و نوشت: «اینم یه تیزر مطابق با سانسور تلویزیون بدون نقش اصلی مهناز افشار، البته تو رودربایستی یه چند تا با مهناز پخش کردن. مزدک میرزایی حتما برگرد!»

معمولا اگر یک هنرمند ممنوع‌التصویر و نشان دادن چهره‌اش در تیزر تبلیغاتی یک فیلم ممنوع باشد، تلویزیون در این مورد توی رودربایستی نمی‌ماند که مجبور شود دو نوع تیزر پخش کند؛ مانند مواردی که پیشتر درباره باران کوثری یا امیرمهدی ژوله اتفاق افتاده بود. اما ظاهراً تنابنده می‌خواهد هرطور شده، مهناز افشار را دچار انواع ممنوعیت‌ها اعلام کند. نام بردن از مزدک میرزایی هم در این پست جالب است. ماجرای تیزر «قسم» ارتباطی به مهاجرت میرزایی ندارد، اما خب حالا که بحث مزدک میرزایی حسابی داغ است، چه بهتر از حمایت و نام بردن از او؟

بی‌تفاوتی مهناز افشار

در حالی که مهناز افشار معمولاً به مسائل مختلف روز، به سرعت واکنش نشان می‌دهد و به ویژه اگر درباره موضوعی پای خودش وسط باشد، سکوت نمی‌کند اما از آن جایی که خودش هم می‌داند ماجرای ممنوع‌التصویری‌اش جدی نیست، در واکنش به ادعاهای محسن تنابنده، عکس‌العمل خاصی نداشت و تنها در صفحه اینستاگرامش نوشت: «به گفته محسن تنابنده تصویر من در تبلیغات تلویزیون ممنوع شده! رضایت شما از دیدن فیلم منو بسیار خوشحال کرده و همین کافی است.»

ویدئوی ضبط شده یا ارتباط زنده؟

جنجال قبلی تنابنده درباره «قسم» هم شامل دو ادعای نادرست بود. محسن تنابنده ابتدا اعلام کرده بود قرار است در این مراسم با مهناز افشار به صورت «زنده» ارتباط تصویری برقرار کنند و در ویدئویی که منتشر کرد نیز گفت وزارت اطلاعات اجازه نداده ارتباط تصویری برقرار شود، اما بعدها در مصاحبه‌ای گفت که یک ویدئوی «ضبط‌شده» در اختیار داشته‌اند و از قبل تأیید آن ویدئو را هم گرفته بودند! همچنین محسن تنابنده بدون این که مطمئن شود مشکل پخش ویدئو مربوط به وزارت اطلاعات بوده یا خیر، از این نهاد نام برد اما در اظهارنظری دیگر صحبت‌هایش را تغییر داد و گفت متوجه شده قصور از وزارت ارشاد بوده و ماجرا اصلا ربطی به وزارت اطلاعات نداشته است!

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: تلویزیون مزدک میرزایی باران کوثری مهاجرت تبلیغات وزارت اطلاعات وزارت ارشاد قسم مهناز افشار محسن تنابنده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۱۳۱۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویا افشار با «همسایه شما، زهره» به سینما می‌آید/ اکران فیلم از چهارشنبه

پوستر فیلم سینمایی «همسایه شما، زهره» به کارگردانی علی درخشنده که از چهارشنبه ۵ اردیبهشت در سینماهای گروه «هنر و تجربه» اکران می‌شود؛ منتشر شد. پوستر این فیلم سینمایی را مجید برزگر طراحی کرده است.

این درام روانشناختی، نخستین اثر سینمایی علی درخشنده است.

رویا افشار، ندا جبرئیلی، مسعود دلخواه، قربان نجفی، علی بی غم، سینوهه دانشمند، توران یاقوتی و سعید آرمند در «همسایه شما، زهره» به ایفای نقش پرداختند.

در خلاصه داستان این فیلم سینمایی آمده است: «شیوا گفت: همه‌اش احساس می‌کنم شهاب هر شب داره از پشت این درخت‌ها بهمون نگاه می‌کنه! و زهره به آهستگی سرچرخاند سمت پنجره.»

علاقمندان می‌توانند با مراجعه به سامانه بلیت فروشی نسبت به تهیه بلیت و تماشای این فیلم اقدام کنند.

دیگر خبرها

  • مسئله‌گی حجاب؛ از بحران داخلی تا بشارت تمدنی
  • گزینه قضاوت دربی تهران در تورنمنت دختران کافا قضاوت کرد
  • رونمایی از ترانه تیتراژ «هیس، هیچی نیس!» با پخش از شبکه امید
  • حفر و تکمیل هشت حلقه چاه نفت در مناطق نفت‌خیز جنوب غرب کشور 
  • افشاگری جنجالی مهناز افشار از ازدواج‌ها و روابط قبل از ازدواجش با رامین + ویدئو
  • حفر و تکمیل ۸ حلقه چاه نفت طی فروردین ماه در مناطق نفتخیز جنوب غرب کشور 
  • آشوب و آتش در فوتبال اروپا؛ آتش نشان ها ناجی تماشاگران (+عکس)
  • اطمینان پلیس از عدم بروز آشوب در دربی میلان
  • رؤیا افشار با «همسایه شما، زهره» به سینما می‌آید/ اکران فیلم از چهارشنبه
  • رویا افشار با «همسایه شما، زهره» به سینما می‌آید/ اکران فیلم از چهارشنبه