Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@19:30:24 GMT

خبرنگاران قمی در ۳ رشته ورزشی رقابت کردند

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۱۳۸۷۷

خبرنگاران قمی در ۳ رشته ورزشی رقابت کردند

محمدرضا جایروند در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: به همت خانه مطبوعات استان قم و به مناسبت ۱۷ مردادماه و روز خبرنگار، مسابقات ورزشی ویژه خبرنگاران در ۳ رشته ورزشی برگزار شد که بر این اساس خبرنگاران در بخش مردان در رشته‌های تنیس روی میز، تیراندازی و فوتسال و در بخش بانوان در رشته‌های تنیس روی میز و تیراندازی با هم مسابقه دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در مسابقات تنیس روی میز مردان حمید خانی، حسین نبی گل و محسن کرمعلی در رده‌های اول تا سوم ایستادند و در مسابقات تنیس روی میز بانوان، فاطمه عسگری، ایمن سادات موسوی‌نژاد و راضیه رضایی در رده‌های اول تا سوم قرار گرفتند.

مسئول برگزاری مسابقات ورزشی خانه مطبوعات قم گفت: در مسابقات تیراندازی در بخش مردان، عناوین برتر به ترتیب به حمید عراقی، محمد رستملو و محمدعلی مریزاد رسید و در بخش بانوان، وجیهه غلامحسین‌زاده، مریم یقینی و زهرا متقیان‌نژاد اول تا سوم شدند.

وی با اشاره به برگزاری مسابقات فوتسال خبرنگاران در سالن ورزشی دانشگاه شهاب دانش و پخش زنده تلویزیونی دیدار پایانی این مسابقات توسط صدا و سیما، بیان داشت: در مسابقات فوتسال ۶ تیم حضور داشتند که در ۲ گروه ۳ تیمی با هم رقابت کردند و در پایان تیم شهدای رسانه متشکل از خبرنگاران رسانه‌های مختلف توانست با پیروزی ۲ بر یک برابر تیم زنده یاد ناصری قهرمان شود.

وی عنوان کرد: همچنین تیم‌های خبرگزاری دانشجویان و خبرگزاری رسا به ترتیب سوم و چهارم شدند و تیم شهید صارمی متشکل از عکاسان خبری به عنوان تیم اخلاق مسابقات فوتسال جام رسانه بزرگداشت روز خبرنگار انتخاب شد.

مسئول برگزاری مسابقات ورزشی خبرنگاران قم تصریح کرد: ترکیب تیم شهدای رسانه، قهرمان مسابقات فوتسال خبرنگاران را جعفر عابدی، رضا جعفری، محمدرضا جایروند، علی اسماعیلی، حامد اسماعیلی، یاسر بیدگلی، ایمان سهرابی و حمید عراقی با سرپرستی روح الله جانقربان و مربیگری قدرت الله باقری تشکیل دادند.

کد خبر 4688864

منبع: مهر

کلیدواژه: فوتسال روز خبرنگار قم قزوین روز خبرنگار بوشهر گرگان شیراز شهرکرد خطبه های نماز جمعه بیرجند سانحه تصادف خرم آباد مجلس شورای اسلامی آتش سوزی مشهد ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۱۳۸۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهم ترین خبرهای ورزشی فارس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، مهم‌ترین خبر‌های ورزشی فارس در پنجم اردیبهشت ۱۴۰۲ را در این بسته خبری بخوانید.

فجر سپاسی میزبان نماینده کرمان در جام حذفی فوتبال
در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال کشور، فجر شهید سپاسی شیراز فردا جمعه هفتم اردیبهشت از ساعت ۱۸ در ورزشگاه حافظیه شیراز میزبان گل گهرسیرجان است. حسین زمانی قضاوت این بازی را برعهده دارد.
رقابتِ زردپوشان شیرازی در لیگ دسته یک فوتبال هم حساس است و در پایان هفته بیست و هشتم با یک بازی کمتر نسبت به رقبا پس از خیبر خرم آباد چادر ملو اردکان با ۵۵ امتیاز در رده سوم جدول ایستاده اند. فجری‌ها پنج شنبه هفته آینده در هفته بیست و نهم این رقابتها، در یک بازی حساس؛ در ورزشگاه حافظیه میزان خیبر خرم آباد هستند.
*****************
فدراسیون کشتی، شرایط ملی پوش شدن ۳ فرنگی کار استان فارسی در ۲ وزن المپیکی و ۱ وزن غیر المپیکی را اعلام کرد.
محمدرضا گرایی دارنده مدال‌های طلای جهان و المپیک برای دومین حضور پیاپی در المپیک باید از سد پدیده کشتی فرنگی ایران یعنی سعید اسماعیلی عبور کند.
ستاره ۲۰ ساله‌ای که چند روز پیش در مسابقات بزرگسالان آسیا بر سکوی نخست ایستاد. حالا کادر فنی تیم ملی برای انتخاب دشوار خود در وزن ۶۷ کیلوگرم و انتخاب نماینده ایران در المپیک پاریس، گرایی و اسماعیلی را به مسابقات رنکینگ مجارستان که خرداد امسال در بوداپست برگزار می‌شود، اعزام می‌کند.
در وزن ۶۰ کیلوگرم مرحله نهایی انتخابی تیم ملی جهت تعیین ملی پوش کشورمان در المپیک پاریس هم رقابت‌های رنکینگ مجارستان خواهد بود و امیررضا ده بزرگی از فارس و مهدی محسن نژاد به این مسابقات اعزام می‌شوند.
در وزن غیر المپیکی ۸۲ کیلوگرم هم با توجه به عملکرد نامناسب محمدعلی گرایی در مسابقات جهانی سال‌های اخیر در وزن ۷۷ کیلوگرم و محرومیتش، مقرر شد به محمدعلی گرایی شانس مجددی برای حضور در ورزن ۸۲ کیلوگرم داده شود تا با نفر برتر رقابت‌های جام تختی به رقابت‌های رنکینگ مجارستان اعزام شود.
**************
سرمربی تیم بسکتبال لیموندیس از این بایشگاه جدا شد.
تیم لیموندیس شیراز در نخستین حضور خود در لیگ برتر بسکتبال با هدایت محمدرضا اسلامی، در مرحله مقدماتی در جایگاه هشتم ایستاد و در مرحله حذفی از پس شهرداری گرگان صدرنشین رقابت‌ها برنیامد از دور رقابت‌ها کنار رفت؛ حالا محمدرضا اسلامی مربی کرمانی لیموندیس اعلام کرده قصد ادامه همکاری با این تیم را ندارد.

دیگر خبرها

  • مهم ترین خبرهای ورزشی فارس
  • رقابت ۲۸۵ دانش‌آموز مدارس سمپاد در مسابقات ورزشی کردستان
  • اعزام ملی پوش مازندرانی بوکس به مسابقات قهرمانی آسیا
  • آخرین خبر‌های ورزشی ششم اردیبهشت استان قزوین 
  • مروری بر خبر‌های ورزشی ششم اردیبهشت استان قزوین 
  • نگاهی بر اخبار ورزشی پنجم اردیبهشت استان قزوین
  • مروری بر آخرین خبرهای ورزشی استان
  • برپایی آیین افتتاحیه مسابقات ورزشی جام شهدای مهارت در البرز
  • سه شهر میزبان جام جهانی 2024 فوتسال
  • اولین گام برای ارزان ‌شدن تنیس برداشته شد