Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- شهردار منطقه 11 با تاکید بر اینکه برای ساماندهی دستفروشان تمهیداتی در نظر گرفته شده است، گفت: دستفروشان نیازمند، دارای معلولیت و بانوان سرپرست خانواده در صورت ارائه اسناد، به شرکت ساماندهی مشاغل معرفی و در بازارچه های رسمی شهری فعالیت می کنند.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از شهرنوشت، نصراله آبادیان در خصوص آخرین اقدامات انجام شده در قالب طرح «انضباط شهری» گفت: با توجه به درخواست های شهروندان، کسبه و هنرمندان مبنی بر اجرای طرح انضباط شهری در محور چهارراه ولی عصر(عج)، جمهوری، لبافی نژاد و پیرامون تئاتر شهر و پارک دانشجو، پیگیری هایی انجام شد و توانستیم مصوبه شورای تأمین را دریافت کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس آن نهادهای مربوطه موظف به اجرای طرح انضباط شهری به صورت مستمر شدند.
وی با اشاره به معضلات به وجود آمده پیرامون تئاتر شهر که به فضای فرهنگی و هنری این مجموعه آسیب های اجتماعی وارد کرده بود، ادامه داد: این طرح با هدف رفع معضلات بساط گستری خیابان ولی عصر (عج) و تئاتر شهر انجام شد. همچنین پیگیری و تلاش کسبه در خصوص اجرای طرح انضباط شهری در چهارراه ولی عصر(عج) و محدوده تئاتر شهر موثر بوده است. لازم است این همکاری و حمایت همچنان ادامه داشته باشد و ما هم تلاش داریم نسبت به آرام سازی خیابان برای رفت و آمد شهروندان و رضایت صاحبان مشاغل اقدام کنیم.

استقبال هنرمندان و مدیران تماشاخانه ها از طرح انضباط شهری
شهردار منطقه 11 با اشاره به اهمیت حفظ چهره فرهنگی و هنری پیرامون تئاتر شهر و خیابان ولی عصر(عج) که به عنوان طولانی ترین خیابان خاورمیانه و یکی از زیباترین مناظر شهری است، افزود: اجرای این طرح بازگشت امنیت و آرامش را در این محدوده به همراه داشته است و موجب شد تا هنرمندان و مدیران تماشاخانه ها از اجرای این طرح تقدیر کنند.
آبادیان با تاکید بر اینکه برای پیشگیری از آسیب به دستفروشان تمهیدانی در نظر گرفته شده است، گفت: دستفروشان نیازمند و یا دارای معلولیت یا بانوان سرپرست خانواده در صورت ارائه اسناد به شرکت ساماندهی مشاغل معرفی و در بازارچه های رسمی شهری فعالیت می کنند.
وی عنوان کرد: براساس توافق‌های صورت‌گرفته میان مجموعه تئاتر شهر، شهرداری تهران و اداره کل هنرهای نمایشی، علاوه بر تداوم طرح «انضباط شهری» در محدوده چهارراه ولیعصر(عج)، نمایش‌های میدانی به‌صورت پیوسته در تمامی طول سال در این فضا اجرا می شود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: دستفروشان معلولیت بانوان ساماندهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۱۳۹۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت از همه زنان سرپرست خانوار نیازمند

به گزارش خبرگزاری مهر، انسیه خزعلی، معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در صفحه شخصی خود در ایکس (توئیتر سابق) نوشت: امروز مشاوران زن دستگاه‌های اجرایی مهمان بهزیستی بودند و خبرهای خوب یکی پس از دیگری بود.

وی افزود: بعد از خبر تعطیل شدن برخی شیرخوارگاه‌ها و سپردن نوزادان به خانواده‌ها امروز خبر صفر شدن عدد زنان سرپرست خانوار در صف انتظار و مورد حمایت قرار گرفتن همه کسانی که در نوبت بودند، موجب آرامش شد.

کد خبر 6085988

دیگر خبرها

  • اجرای طرح انضباط شهری مشاغل سیار در ۱۲ منطقه تهران
  • خبر خوش به بانوان بهزیستی | فرزندان این گروه از خدمت سربازی معاف می‌شوند
  • بساط دستفروشی از تئاتر شهر جمع می‌شود/ دستفروشان برای دریافت مجوز ثبت‌نام کنند
  • الکترونیکی شدن نیمی از خدمات شهری در رشت
  • فرزندان این گروه از خدمت سربازی معاف می‌شوند
  • انسیه خزعلی بیان کرد؛ خبر خوب درباره زنان سرپرست خانوار
  • یکی از فرزندان ذکور زنان سرپرست خانوار از سربازی معاف می شوند
  • ضرب‌وشتم دستفروشان‌گرگانی ادامه دارد/ ماموران سدمعبر نیازمند دوره‌های کنترل خشم
  • معافیت یکی از فرزندان ذکور زنان سرپرست خانوار از خدمت سربازی
  • حمایت از همه زنان سرپرست خانوار نیازمند