Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایلنا، منابع کارگری در استان آذربایجان غربی گفتند: به‌صورت مشخص حدود ۱۲۰ نفر از کارگران پروژه عمرانی تونل انتقال آب سد کانی سیب که تحت مسئولیت شرکت پیمانکاری در منطقه روستایی بیگم قلعه نقده فعالیت دارند، حدود ۴ ماه معوقات مزدی دارند.

این کارگران می‌گویند: مهم‌ترین عامل پرداخت نشدن مزد کارگران کمبود نقدینگی و نبود منابع مالی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین دلیل وقتی پیمانکار یک ماه طلب مزدی ما را پرداخت می‌کند برای پرداخت مابقی مطالباتمان زمان مشخصی ندارد و ما باید ماه‌ها منتظر بمانیم.

این کارگران که به‌صورت پیمانکاری در پروژه ساخت تونل انتقال آب کانی سیب به دریاچه ارومیه مشغول به کارند، از بی‌نتیجه ماندن پیگیری‌ها و ادامه بلاتکلیفی خود خبر دادند.

کارگران می‌گویند: مشکلاتی که در زمینه پرداخت دستمزد بوجود آمده، زندگی ما را بسیار سخت کرده‌ به‌طوری که برخی از همکاران‌مان حتی توان مالی خرید نیازهای روزانه خود را ندارند.

به گفته آنها؛ کارگران تونل کانی سیب در اعتراض به مطالبات مزدی خود تاکنون مقابل ساختمان چند نهاد دولتی و همچنین محوطه کارگاه اعتراض خود را مطرح کرده‌اند اما تاکنون موفق نشده‌اند معوقات خود را دریافت کنند. آخرین حضور آنها نیز مربوط به خرداد ماه سال جاری در محوطه کارگاه بود که با وعده برخی مسئولان، خاتمه پیدا کرد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: کارگران اذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۱۳۹۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حرکت آب کانال کانی‌سیب به سوی دریاچه ارومیه (فیلم)



منبع:همشهری

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: بازگشت فلامینگوها به دریاچه ارومیه (فیلم) ورود رودخانه‌ها به دریاچه ارومیه (فیلم) صف گردشگران برای دیدن دریاچه ارومیه پر آب (فیلم)

دیگر خبرها

  • پله فرار تونل غدیر قم سال ۱۴۰۳ احداث می‌شود
  • تونل شهید متوسلیان در مدت ۵ سال ساخته می‌شود
  • اجرای ۸ پروژه آبرسانی در سلطانیه
  • فاز دوم پروژه توسعه بیمارستان کوثر بروجرد آغاز خواهد شد
  • مسؤولان به پروژه انتقال آب خزر توجه ویژه داشته باشد
  • افتتاح پروژه انتقال آب خلیج فارس به رفسنجان موجب انتقال ۳۰۰ لیتر آب بر ثانیه می‌شود
  • تاخیر در پرداخت حقوق شب عید کارگران تراورس/ پیمانکار تراورس مقصر است
  • حرکت آب کانال کانی‌سیب به سوی دریاچه ارومیه (فیلم)
  • اتهام تقلب در پرداخت حقوق کارگران علیه تسلا
  • تصاویر حرکت آب کانال کانی‌سیب به سوی دریاچه ارومیه