Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-16@06:09:56 GMT

جدایی کاپیتان تیم شهر خودرو تایید شد

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۱۴۱۱۶

جدایی کاپیتان تیم شهر خودرو تایید شد

رضا ناصحی مدافع مشهدی ها که در پنج فصل اخیر با این تیم در لیگ برتر حضور داشت امروز و پس از صحبت با کادرفنی شهر خودرو از این تیم جدا شد

به گزارش "ورزش سه"، تیم شهرخودرو نیز به مانند همه تیم های حاضر در لیگ نوزدهم این روزها مشغول آماده سازی است. آنها پس از حضور در اردوی تهران حالا در مشهد به تمرینات خود ادامه می دهند و در روزهای گذشته نیز تحرکاتی در بازار نقل و انتقالات داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

از اخبار مهم این روزهای شهرخودرو، خبری بود که به جدایی کاپیتان این تیم مربوط می شد و مشهدی ها پس از رسانه ای کردن اخبار مربوط به جذب چند بازیکن خوب، امروز بالاخره درباره جدایی کاپیتان خود واکنش نشان دادند و درباره عدم نیاز فنی به این بازیکن را رسما اعلام کردند.

 

جواد طاری بخش، سخنگوی باشگاه در این باره گفت: اخبار مربوط به جدایی رضا ناصحی مورد تایید است و کادرفنی در این باره نظر نهایی خود را اعلام کرد. ناصحی از بازیکنان بسیار خوب تیم شهر خودرو بود که از ابتدای حضور در تیم به عنوان کاپیتان، در بهترین فرم در بازی های پدیده حضور یافت و همه تلاش خود را برای تیم به نمایش گذاشت. امیدواریم همچنان با موفقیت به کار خود ادامه دهد.

 

گفتنی است که ناصحی که از ابتدای حضور پدیده در لیگ برتر یعنی ۵ فصل بازوبند کاپیتانی این تیم را به بازو داشت را می توان آخرین ابومسلمی فوتبال مشهد دانست که در این تیم به بازی می  پرداخت.


ناصحی علاوه بر ۵ سال حضور در پدیده، ۶ سال هم با پیراهن تیم ابومسلم در فوتبال ایران حضور داشت و بدین ترتیب او ۱۱ سال با پیراهن مشهدی ها در لیگ حضور داشت.

شهر خودرو محمد رضا ناصحی نقل و انتقالات 1398

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: شهر خودرو نقل و انتقالات 1398

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۱۴۱۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه تراکتور پس از جدایی خمس؛ خودش رفت!

آفتاب‌‌نیوز :

رسانه رسمی باشگاه تراکتور نوشت: پس از کسب نتیجه دور از انتظار مقابل تیم ذوب‌آهن اصفهان، «هوشنگ نصیرزاده» مدیرعامل باشگاه طی جلسه‌ای با سرمربی تیم در تاریخ ۲۵ فروردین ماه در خصوص رفع ایرادات فنی تیم و حضور پرقدرت در ادامه مسابقات گفت‌وگو کرده و مقرر شد آقای خمز به کار خود ادامه داده و در راستای جبران امتیازات از دست رفته و حضور پرقدرت در جام حذفی تلاش دوچندانی انجام دهد.

با این حال، آقای خمز روز گذشته درخواست جدایی خود و دستیاران خارجی‌اش را به مدیریت باشگاه اعلام کرد و پس از جلسه امروز نصیرزاده و این سرمربی، سرانجام باشگاه تراکتور با درخواست جدایی او موافقت کرد. جدایی این سرمربی از تراکتور به صورت کاملاً توافقی بوده و هیچ گونه ضرر و زیان مالی برای باشگاه تراکتور به دنبال نداشته است. 

باشگاه تراکتور برای خمز و همکارانش در ادامه دوران حرفه‌ای و زندگی شخصی آرزوی موفقیت دارد.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • شایعات دست از سر یحیی گل‌محمدی برنمی‌دارد
  • جدایی توافقی خمس از تراکتور
  • بیانیه تراکتور پس از جدایی خمس؛ خودش رفت!
  • جدایی خمز از تراکتور
  • خمز از تراکتور جدا شد
  • خمز از تراکتور جدا شد / گل‌محمدی دوباره گزینه اصلی شد
  • رسمی؛ پاکو خمز از تراکتور جدا شد
  • پاکو خمز ار تراکتور جدا شد
  • واکنش پدیده ذوب‌آهن به حضور در استقلال و پرسولیس
  • فیلم| کاپیتان استقلال به کمک جیمی‌جامپ زن اراکی آمد