Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@13:36:33 GMT

پیدا شدن جسد زن غرق شده در رودخانه سیمره

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۱۴۱۶۵

پیدا شدن جسد زن غرق شده در رودخانه سیمره

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، بهمن پرورش غواصی که موفق به پیدا کردن این جسد شد، اظهار کرد: در پی تماس‌های مسئولان شهرستان چرداول و همچنین خانواده شخص غرق شده، خود را در اولین فرصت به محل حادثه رساندم.

وی افزود: این فرد که به علت بی احتیاطی در کنار پل رودخانه سیمره به داخل آب افتاد و به دلیل عدم آشنایی با فنون شنا غرق شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این جانباز دفاع مقدس تاکید کرد: بعد از پنج روز تلاش شبانه روزی سرانجام موفق شدم عصر روز گذشته جسد متوفی را در روستای چم بور از توابع بخش زاگرس در حاشیه رودخانه سیمره پیدا و از آب بیرون بکشم.

پرورش گفت: پس از انجام تشریفات اولیه جسد متوفی جهت بررسی کامل به پزشکی قانونی سرابله منتقل شد.

وی با اشاره به اینکه بیشترین امدادرسانی‌ها را در خصوص غرق شدگی در رودخانه‌ها و سد‌های کشور در استان ایلام انجام داده ام، گفت: من تمام زندگی خود را با عشق وقف این کار کرده ام، طی ۲۰ سال تجربه در هشت کشور، ۲۵ استان و ۱۱۵ شهر ایران به غواصی و یافتن پیکر غرق شدگان در آب پرداخته و در این مدت توانستم ۱۰۲ نفر را نیز زنده نجات دهم.

 

انتهای پیام/ع

جسد زن غرق شده در رودخانه سیمره پیدا شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث امداد و نجات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۱۴۱۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات گردشگران ناپدید شده در جنگل‌های سوادکوه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، مدیرعامل هلال‌احمر مازندران از پیدا شدن افراد گمشده در جنگل‌های اجت شهرستان سوادکوه خبر داد.

غلامعلی فخاری گفت: حادثه گم شدن افراد گردشگر در جنگل‌های اجت واقع در منطقه ورسک سوادکوه به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات مازندران اعلام شد.

وی تصریح کرد: بعد از اعزام تیم امدادی از پایگاه امداد و نجات دوگل به محل مورد نظر و پس از ۴ ساعت جست و جو، موفق به پیدا کردن افراد گم شده شدند و پس از هماهنگی لازم افراد مورد نظر را به محل امن انتقال دادند.

دیگر خبرها

  • جسد یک خانم در رودخانه بشار پیدا شد
  • جسد بانوی غرق شده در رودخانه بشار پس از شش ساعت تلاش پیدا شد
  • پیدا شدن جسد بانوی غرق شده در رودخانه بشار
  • پیکر۲ کودک سراوانی در رودخانه ماشکید پیدا شد
  • شاهکار اسکواش‌ بازان ایران در قطر
  • بخش اندکی از حق آبه هیرمند آزاد شده است
  • پیدا شدن جسد ۲ کودک غرق شده در نیمروز
  • یک صفحه جدید به واتساپ اضافه می‌شود + عکس
  • نجات گردشگران ناپدید شده در جنگل‌های سوادکوه
  • فیلم/وداع مادر با فرزندی که در گور دسته جمعی پیدا شد