Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-24@19:07:20 GMT

برپایی اردوی تیم ملی جودو نوجوانان ایران

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۱۴۵۷۵

برپایی اردوی تیم ملی جودو نوجوانان ایران

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،شهریار عباس آبادی رئیس هیات جودوی استان کرمانشاه بابیان اینکه این اردو از چند روز پیش آغاز شده و تا ۲۴ مرداد ادامه خواهد داشت، گفت : در این اردو ملی پوشان نوجوان جودوی ایران زیر نظر ایوب رستمی به عنوان سرمربی و یونگ چیل و محمدرضا غفاری به عنوان مربیان تمرینات خود را در مجموعه ورزشی امام خمینی (ره) شهر کرمانشاه انجام می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت : به منظور استفاده حداکثری از این ظرفیت که برای جودو کرمانشاه فراهم شده، اردوی تیم‌های رده پایه استان را نیز در کنار اردوی نوجوانان تیم ملی برپا کرده ایم.

رئیس هیات جودو استان هدف از برپایی این اردوی مشترک را بالا رفتن سطح فنی و تکنیکی جودوکاران رده‌های پایه کرمانشاه اعلام کرد و گفت: باتوجه به در پیش بودن المپیاد بزرگ استعداد‌های برتر ورزشی کشور در اواخر مرداد، برپایی این اردو به بالا رفتن سطح آمادگی جودوکاران نونهال و نوجوان کرمانشاهی برای حضور در این رقابت‌ها کمک خواهد کرد.

او افزود: همچنین مربیان رشته جودو چند شهرستان استان همچون صحنه و کنگاور نیز در این اردو حضور دارند تا از تجربیات مربیان بزرگ حاضر دراین اردو استفاده و دانش خود را بروزرسانی کنند.

عباس آبادی در پایان با مطلوب خواندن زیرساخت‌های رشته جودو در کرمانشاه، اعلام کرد: از آنجایی که زیرساخت‌های خوبی در این رشته داریم، این آمادگی را داریم که میزبانی اردو‌های مختلف تیم‌های ملی جودو در کرمانشاه باشیم تا رشد و ارتقاء این رشته در استان بیش از پیش تحقق پیدا کند.

 

 

انتهای پیام/د

برگزاری اردو ملی پوشان نوجوان جودو

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انجمن های ورزشی جنجال ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۱۴۵۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردوی فرهنگی وتربیتی آب رنگ در اصفهان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش ناحیه ۵ اصفهان، ارتقا نشاط وشادابی و ایجاد مهارت کار گروهی از مهمترین اهداف برگزاری این اردوی فرهنگی برشمرد وگفت: این اردو شامل سه بخش اصلی صحنه وتئاتر، بازی‌های جهشی وحرکتی ومهارت آموزی است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


مسعود مهدوی افزود: دانش آموزان با شرکت دراین اردوی بیش از ۳۰ نوع بازی همچون زیپ لاین، سرسره بادی، پل معلق و سازه‌های طنابی را فرامی گیرند و درکنار آن با انواع بازی‌های درمانی آشنا می‌شوند.
وی گفت: در مدت سه ماه برگزاری این اردو بیش از ۱۲ هزار دانش آموز دختر وپسر شرکت می‌کنند.

دیگر خبرها

  • حسن یزدانی به اردوی تیم ملی نیامد؛ او آماده نیست؟
  • غیبت حسن یزدانی در اردوی تیم ملی؛ او آماده نیست؟
  • حسن یزدانی به اردوی تیم ملی نرفت
  • پیروزی نوجوانان هندبال ایران در نخستین دیدار تدارکاتی مقابل ترکیه
  • انتقاد شدید اولین مربی میراسماعیلی از شرایط فدراسیون جودو
  • اردوی تیم ملی هندبال نوجوانان در دهدشت
  • اردوی فرهنگی وتربیتی آب رنگ در اصفهان
  • تیم هندبال نوجوانان ایران راهی اردوی آنکارای ترکیه شد
  • اعزام تیم هندبال نوجوانان ایران به ترکیه
  • تیم هندبال نوجوانان ایران راهی اردوی آنکارای ترکیه شدند