Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-25@22:47:22 GMT

آخرین خبر‌ها از همکاری عطاران و مدیری با تلویزیون

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۱۴۶۸۷

آخرین خبر‌ها از همکاری عطاران و مدیری با تلویزیون

باشگاه خبرنگاران: غلامرضا الماسی مدیر گروه فیلم و سریال شبکه یک و قائم‌مقام سابق مرکز سیمافیلم، امروز در برنامه «سلام صبح بخیر» گفت: مذاکراتی درباره ساخت نسخه سینمایی «پایتخت» شده است؛ اما مجوز باید از سمت سازمان صداوسیما باشد. فعلا ساخت آن وضعیت مشخص نیست.
سریال «۸۷ متر» امسال پخش می‌شود

الماسی در بخش دیگر صحبت هایش درباره وضعیت پخش سریال کیانوش عیاری گفت: شبکه یک سریال‌های «مروارید‌های خلیج فارس»، «محکومین۲» و «۸۷ متر» کیانوش عیاری و «ترور خاموش» به تهیه کنندگی ابوالفضل صفری را در دستور کار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«ترور خاموش» بعد از «بوی باران» پخش می‌شود و امیدواریم سریال عیاری اواخر سال روی آنتن برود.

مدیر سابق فیلم و سریال شبکه سه سیما گفت:در حال حاضر ۸۳ سریال نمایشی داریم که از این میان آن‌ها دو کار الف ویژه از سریال «سلمان» داوود میرباقری تا سریال «موسی» شورجه وجود دارد که در پیش تولید هستند.
مذاکره با مدیری، عطاران و فتحی برای ساخت سریال تلویزیونی

الماسی درباره مذاکره با برخی کارگردانان برای ساخت سریال در تلویزیون هم گفت: با مهران مدیری برای ساخت پروژه در تلویزیون مذاکره شده بود؛ با رضا عطاران و حسن فتحی هم، اما فعلا درگیر شبکه نمایش خانگی شده اند. ما سعی می‌کنیم از آن‌ها استفاده کنیم.

اخبار داغ ویدئوی چالش بطری هنرپیشه معروف ساختگی از کار درآمد! +فیلم فیلم: توضیح کارگردان «گاندو» درباره سکانس حاشیه‌‌ساز هواپیما فیلم: چالش باز کردن درب بطری به صداوسیما رسید! فیلم: خودرو گرانقیمت منشا به آتش کشیده شد! فیلم: علی ضیا روی آنتن زنده ادای احمدی‌نژاد را در آورد غارت بار تریلی توسط مردم بی فرهنگ! + فیلم

منبع: فردا

کلیدواژه: رضا عطاران مهران مدیری سریال پایتخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۱۴۶۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خواستگاری مهران مدیری از خانم بازیگر 29 سال پیش!

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 7 به تازگی بخشی از سریال ساعت خوش در فضای مجازی مورد توجه قرار گرفته که در آن مهران مدیری از نعیمه نظام‌دوست خواستگاری می‌کند. نظام دوست در این سریال تنها ۲۰ سال سن دارد و با مهران مدیری همبازی است. این بخش را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • سریال جدید مهران مدیری در راه است
  • بعد از «اسکار» مدیری با «پدر قهوه» در شبکه نمایش خانگی
  • مخاطب ۶۹.۲درصدی ثمره تحو ل رسانه ملی
  • شکایت صداوسیما از مهران مدیری به کجا رسید؟
  • پخش یک سریال خارجی جدید از تلویزیون
  • سریال جدید تلویزیون به دو شبکه می‌رسد
  • «دست‌های فیلمسازان ما را در پروژه‌های تاریخی بسته‌اند»
  • شبکه سه؛ پربازدیدترین شبکه تلویزیون
  • ۶۹/۲ درصد ایرانیان، تلویزیون می‌بینند | شبکه 3، آی فیلم و شبکه یک؛ به ترتیب پربازدیدترین شبکه‌های تلویزیونی
  • خواستگاری مهران مدیری از خانم بازیگر 29 سال پیش!