Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-03-28@13:01:44 GMT

تکواندو کار همدانی نائب قهرمان جهان شد

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۱۴۹۵۸

تکواندو کار همدانی نائب قهرمان جهان شد

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، چهارمین دوره مسابقات قهرمانی نونهالان جهان 2019، از روز چهارشنبه 16 مردادماه با حضور 550 تکواندوکار از 64 کشور در سالن «کاخ ورزش جهانی» تاشکند آغاز و امروز به پایان رسید و امیرحسین نوروزی تکواندو کار خوب استان توانست عنوان نایب قهرمانی این رقابتها را کسب نماید.

نوروزی در نخستین دیدار با «الکساندروس فارماکیس» از قبرس مبارزه کرد و با نتیجه 31 بر 6 پیروز شد، در دومین دیدار به مصاف «کورِی پوپولو» از استالیا رفت و پیش از زمان قانونی و در پایان راند دوم 31 بر 7 به برتری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه و در پیکار با «گویلهرمه آرائوجو» از برزیل نیز توانست مبارزه را با نتیجه 35 بر 2 (اختلاف امتیاز 20 – پایان در راند دوم) به نفع خود به پایان برساند.

امیرحسین نوروزی در چهارمین دیدار توانست «اسلام شوکوئف» روس را 26 بر 22 شکست دهد و سپس با «ریان مارتینه» از هائیتی پیکار کرد و 25 بر 8 حریف را مغلوب خود کرد؛ نماینده وزن 41- کیلوگرم در فینال برابر «ظفربیک کاریمو» نماینده میزبان نتیجه را 31 بر 11 واگذار کرد و صاحب گردن آویز نقره شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برزیل تکواندو جهان هائیتی برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۱۴۹۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشخص شدن ترکیب تیم ملی‌ تکواندو برای مسابقات قهرمانی آسیا

ترکیب تیم ملی تکواندو کشورمان برای حضور در بیست‌وششمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا مشخص شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، رقابت‌های انتخابی تیم ملی تکواندو در دو وزن برای حضور در بیست‌وششمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا، شب گذشته (سه‌شنبه - 7 فروردین ماه) در خانه تکواندو برگزار و در پایان ترکیب تیم ملی برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا ویتنام مشخص شد.

با توجه به عملکرد تکواندوکاران در لیگ برتر، رقابت‌های بین‌المللی جام فجر ریاست فدراسیون جهانی و همچنین مسابقات انتخابی شب گذشته در نهایت مهدی حاجی موسایی در وزن 58- کیلوگرم، متین رضایی در وزن 63- کیلوگرم، امیرسینا بختیاری در وزن 74- کیلوگرم، میرهاشم حسینی در وزن 80- کیلوگرم، محمدحسین یزدانی در وزن 87- کیلوگرم و آرین سلیمی در وزن 87+ کیلوگرم ترکیب تیم ملی در مسابقات قهرمانی آسیا را تشکیل خواهند داد.

همچنین ابوالفضل زندی در وزن 58- کیلوگرم و مهران برخورداری در وزن 87- کیلوگرم دو ملی‌پوش دیگر تکواندو با توجه به در اختیار داشتن سهمیه حضور در مسابقات قهرمانی آسیا از طریق جام ریاست فدراسیون جهانی 2022، به مسابقات اعزام خواهند شد تا تیم ملی تکواندو با هشت تکواندوکار راهی ویتنام شود.

مجید افلاکی به‌عنوان سرمربی، رضا ایمانزاده و مهرداد یوسفی اعضای کادر فنی و حمیدرضا یاوری به‌عنوان پزشک تیم ملی را همراهی خواهند کرد.

رقابت‌های تکواندو قهرمانی آسیا در هشت وزن برگزار می‌شود که هر کشور مجاز به اعزام شش تکواندوکار به این مسابقات است که بر این اساس تیم ملی ایران در اوزان اول و چهارم تکواندوکاری به این رقابت‌ها اعزام نمی‌کند.

همچنین براساس قوانین فدراسیون جهانی، تکواندوکارانی که در جام ریاست فدراسیون موفق به کسب مدال می‌شوند، جواز حضور در رقابت‌های قهرمانی قاره‌ای سال آتی را دریافت خواهند کرد.

بیست‌وششمین دوره مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا طی روزهای 27 تا 29 اردیبهشت ماه به میزبانی ویتنام در شهر «دانانگ» برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیروزی تیم والیبال شهرداری ارومیه بر شهداب یزد با حمایت هواداران
  • امیررضا معصومی را به جای امیرحسین زارع به مسابقات قهرمانی آسیا ببرید
  • اسامی و زمان دعوت‌شدگان تیم ملی کشتی آزاد اعلام شد
  • مشخص شدن ترکیب تیم ملی‌ تکواندو برای مسابقات قهرمانی آسیا
  • اعلام ترکیب تیم ملی تکواندو اعزامی به رقابت‌های قهرمانی آسیا
  • اعلام ترکیب تیم ملی تکواندو در قهرمانی آسیا
  • آغاز اردوی تیم ملی کشتی آزاد از ۱۰ فروردین
  • ترکیب کاملا روس بحرین برای مسابقات کشتی قهرمانی آسیا/قهرمان جهان به بیشکک می‌آید
  • هاکی روی یخ قهرمانی آسیا| قرقیزستان هم از پس ایران بر نیامد!
  • آیین استقبال از نائب قهرمان مسابقات موی تای جهان در چهارمحال و بختیاری