Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین‌نیوز | 

مدیرکل فرودگاه‌های مازندران از اجرای پروژه‌های مختلف عمرانی از جمله توسعه ترمینال فرودگاه نوشهر و مقاوم‌سازی سطوح پروازی فرودگاه رامسر خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی فرودگاه‌های مازندران، سعداله وطن‌خواه، مدیرکل فرودگاه‌های استان با اعلام این خبر گفت: اکنون پروژه‌های مختلف عمرانی از جمله حصار و دیوارکشی پیرامونی فرودگاه ساری، اجرای طرح زهکشی و فاضلاب و تصفیه‌خانه مرکزی، تملک اراضی فاز 2 و احداث انبار مرکزی در فرودگاه ساری، توسعه ترمینال فرودگاه نوشهر و همچنین مقاوم‌سازی سطوح پروازی و آزادسازی حریم پروازی فرودگاه رامسر در دست اجراست که این پروژه‌ها بالغ بر 1400 میلیارد ریال اعتبار را به خود اختصاص داده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل فرودگاه‌های مازندران عنوان کرد: با برنامه‌هایی که در دست اجرا داریم امیدواریم ظرف شش ماه آینده شاهد تحولات شگرفی در حوزه فرودگاه‌های استان باشیم. در این راستا می‌توان به بهره‌برداری از سامانه کمک ناوبری ILS  و تملک و حصارکشی اراضی پیرامونی فرودگاه ساری، بهره‌برداری از توسعه پایانه فرودگاه نوشهر و نیز باند جدید فرودگاه رامسر اشاره کرد.  

وی همچنین گفت: در بازه زمانی چهار ماه ابتدایی امسال 1783 پرواز مسافری و بیش از 1800 پرواز آموزشی و تفریحی در فرودگاه‌های استان انجام شد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد 14 درصدی را نشان می‌دهد.

وطن‌خواه افزود: در طول این مدت 148 هزار و 952 مسافر در فرودگاه‌های مازندران جابه‌جا شده‌اند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد چهار درصدی را نشان می‌دهد.

مدیرکل فرودگاه‌های مازندران با اشاره به افزایش پرواز در مسیر تبریز و اصفهان در سال جاری گفت: با پیگیری‌های انجام‌ شده اکنون از فرودگاه ساری به مقصد 9 شهر کشور مسیر پروازی دایر است که امیدواریم تا پایان سال جاری یک مسیر جدید پروازی افزوده شود.

منبع: تین نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۱۵۲۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرواز‌های دبی از سرگرفته شد

آفتاب‌‌نیوز :

روز گذشته (۲۹ فروردین) سازمان هواپیمایی از محدودیت پروازی به فرودگاه‌های دبی و شارجه خبر داد و اعلام کرد «با توجه به شرایط جوی به وجود آمده در برخی از کشور‌های حوزه خلیج فارس و آب‌گرفتگی سطوح و معابر، پرواز‌های فرودگاه‌های دبی و شارجه با تأخیر یا ابطال مواجه شده است.»

ترافیک هوایی دبی از سر گرفته می‌شود

برهمین اساس، مایا لومیدزه، مدیر اجرایی انجمن مجریان تور روسیه (ATOR) در گفتگو با خبرگزاری تاس (TASS news) گفت: ترافیک هوایی دبی احتمالاً امشب از سر گرفته می‌شود

وی در ادامه تاکید کرد: تعدادی از پرواز‌ها آغاز به کار شده است پرواز‌ها شروع شد؛ اما معتقدم که تا عصر تردد تمام پرواز‌ها بازیابی خواهد شد.

انتظار ۲۵۰۰ توریست روسی برای خروج از امارات

بسیاری از مناطق دبی پس از طوفان و بارش‌های شدید دچار سیل و آبگرفتگی شد که به دنبال این بارندگی‌های شدید این کشور، فرودگاه دبی امکان پذیریش هیچ‌گونه پروازی را به علت سیل در فرودگاه خود نداشت؛ که در پی آن بسیاری از پرواز‌های این فرودگاه لغو و یا با تأخیر مواجه شد.

بر اساس گفته مدیر اجرایی انجمن مجریان تور روسیه (ATOR)، حدود ۲۵۰۰ روس در انتظار خروج پرواز‌های خود به امارات هستند.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • اختصاص بیش از ۲ هزار میلیارد ریال برای اجرای پروژه های راه و شهرسازی استان قم
  • رفع محدودیت‌های پروازی در برخی فرودگاه‌های کشور
  • آخرین جزییات از پرواز‌های دبی پس از بارش
  • پرواز‌های دبی از سرگرفته شد
  • اجرای پروژه مشارکتی آبخیزداری و آبخوان‌داری با اعتبار ۳۵ میلیارد تومانی در اقلید
  • محدودیت پروازی به برخی از فرودگاه های کشورهای حوزه خلیج فارس
  • محدودیت پروازی به فرودگاه‌های دبی و شارجه
  • محدودیت پروازی به برخی فرودگاه‌های حاشیه خلیج فارس
  • پیشرفت ۷۹ درصدی مجتمع آبرسانی شیخ موسی شهرستان بابل
  • محدوديت‌های ترافيکی مسیر اجرای مراسم روز ارتش در ساری اعلام شد