Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم نیشابور و فیروزه در مجلس شورای اسلامی گفت: شرکت قطعات خودروسازی ایران بعد از آمدن رئیس‌جمهور به خاندان مونسان با مدیریت کلان حسین فریدون واگذار شده که امروز در بدترین حالت است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس، هاجر چنارانی شب گذشته در حاشیه مراسم گرامیداشت شهدای مدافع حرم و شهدای مسجد انصارالرضا (ع) در جمع خبرنگاران گفت: ما هیچ‌وقت عرصه را خالی نکرده‌ایم، ما امتداد شیعیانی هستیم که حدیث سلسله الذهب را مکتوب کردند، ما هنوز پرچم ولایت مداران را نگه‌داشته‌ایم و خودمان را فرزندان و تربیت یافتگاه مکتب ولایت فقیه می‌دانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: اعتقاد داریم باید دین خودمان را به انقلاب ادا کنیم، شاید ما از انقلاب و هشت سال دفاع مقدس خاطره نداشته باشیم ولی امروز وظیفه داریم تا آن را حفظ کنیم، امروز نظام ما بیمه شده خون شهدا است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجه مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: آنچه امروز بسیار ‌مهم است پدیده نفوذ است، ما جدا از وطن و شناسنامه مان خط مرزی را فراتر از مرزهای خود بردیم اما دردناک است که مسئولی در جمهوری اسلامی است که فرزند و خانواده‌اش دو تابعیتی است.

چنارانی تأکید کرد: خیلی قوانین نوشته نشده است و باید نوشته شود، برخی مدیران در جمهوری اسلامی زحمت کشیدند و برخی بودند که زحمت کشیدند تا جیب‌های خود را پر کنند.

نماینده مردم نیشابور و فیروزه در مجلس شورای اسلامی افزود: امروز نمی‌توانم قبول کنم که تمام اطلاعات و پول‌ها دست مسئولی باشد که فرزند و خانواده‌اش دارای تابعیت کشور دیگری است.

وی افزود: امروز مسئولینی داریم که در زمان جنگ در دانشگاه‌های خارج فارغ‌التحصیل شده‌اند و مدرک گرفته‌اند و امروز به‌عنوان روشنفکران و دایه داران در رأس نشسته‌اند، حالا بعضی‌هایشان شده‌اند هیئت‌علمی و از سهمیه هیئت‌علمی استفاده می‌کنند و در کلاس‌های دانشگاه چه چیزهایی که تدریس نمی‌کنند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجه افزود: در کنکور ۹۷ گروه هنر سهمیه شهدا فقط هشت نفر بوده است، امروز مدارک فرزند عضو هیئت‌علمی را دارم که فرزندش دامپزشکی در شهری دور قبول می‌شود ولی فرزندش را به کلان‌شهر منتقل و رشته‌اش را به پزشکی تغییر داده است.

چنارانی بیان داشت: پیشنهاد معاون قوه قضاییه مبنی بر ممنوعیت سمت پدرانی که فرزندانشان در خارج از کشور تحصیل می‌کنند باید مطالبه همه مردم باشد.

وی بیان داشت: شرکت قطعات خودروسازی ایران بعد از آمدن رئیس‌جمهور به خاندان مونسان با مدیریت کلان حسین فریدون واگذار شده که امروز در بدترین حالت است و متأسفانه این شرکتی که میلیاردی فروش داشت، می‌گویند که دیگر‌ کار در شهرستان پاسخگو نیست و کاتالیزور را به قم بردند و فقط اینجا ورق خم می‌کنند.

نماینده مردم نیشابور و فیروزه در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: خصوصی‌سازی چه ظلم‌هایی در این کشور ایجاد کرده است.

وی با اشاره به کنکور امسال تأکید داشت: ۸۷ درصد نفرات برتر کنکور امسال در مدارس پولی درس‌خوانده‌اند و ۱۳ درصد در مدارس نمونه،‌ پول‌دارها روزبه‌روز پیشرفت می‌کنند و این ظلم به مردم است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۱۵۶۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گسترش اعتراضات دانشجویان آمریکایی به جنگ غزه / اعتصاب اعضای هیئت علمی دانشگاه تگزاس

اعتراضات دانشجویان در آمریکا علیه جنگ غزه و حمایت‌های تمام‌ قد واشنگتن از تل‌آویو همچنان ادامه دارد؛ دانشگاه پلی‌تکنیک کالیفرنیا مجبور به تعطیلی کلاس‌های درس شده و هم‌چنین اعضای هیئت علمی دانشگاه تگزاس در آستین امروز – پنجشنبه – دست به اعتصاب زده و تمامی فعالیت‌های آموزشی را به حالت تعلیق درآورده‌اند.

به گزارش ایسنا، طی روزهای اخیر اعتراضات دانشجویان در دانشگاه‌های مختلف آمریکا آغاز شد. آنها نسبت به جنگ غزه و حمایت‌های آمریکا از جنایات رژیم صهیونیستی در این باریکه معترض هستند و خواستار خاتمه جنگ و آتش‌بس هستند.

روزنامه گاردین به نقل از بیانیه مشترک اعضای هیئت علمی دانشگاه تگزاس در آستین می‌نویسد: «ما شاهد ضرب‌وشتم دانشجویان زن توسط پلیس بوده‌ایم و هم‌چنین دیده‌ایم که پلیس با خشونت آنها را دستگیر می‌کند. ما این واکنش نظامی پلیس به معترضان حامی فلسطین را محکوم می‌کنیم. پلیس و نیروهای ایالتی اعتراض مسالمت‌آمیز دانشجویان را با خشونت پاسخ داده‌اند؛ اقدامی که تمام جامعه ما را ناامن می‌کند.»

آنها هم‌چنین در اعتراض به این رفتار خشونت‌آمیز، تمامی فعالیت‌های اداری و آموزشی دانشگاه را به حالت تعلیق درآوردند و طی فراخوانی قرار است امروز ساعت ۱۲:۱۵ ظهر به وقت محلی در دانشکده تجمع کنند.

پلیس تگزاس هم‌چنین روزنامه‌نگاری را که در حال پوشش خبری اعتراضات در دانشگاه تگزاس در آستین بود، دستگیر کرد. گزارش شده که عکاس تلویزیون «فاکس۷» نیز دستگیر شده است.

نیروهای امنیتی با دانشجویان معترض نسبت به جنگ غزه درگیر شده‌اند و برای سرکوب اعتراضات آنها تاکنون چندین نفر را بازداشت کرده‌اند. «گِرگ ابوت» فرماندار تگزاس می‌گوید «تا زمانی که معترضان متفرق نشوند»، این دستگیری‌ها و موج سرکوب دانشجویان ادامه خواهد داشت.

ادامه دارد

دیگر خبرها

  • گسترش اعتراضات دانشجویان آمریکایی به جنگ غزه / اعتصاب اعضای هیئت علمی دانشگاه تگزاس
  • کار شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، جریان‌سازی فرهنگی است
  • دیدار طهرانچی با رئیس، مدیران و کارکنان مرکز جذب و امور هیئت‌علمی
  • عزم دولت برای خصوصی سازی جدی است
  • رقابت ۲ نامزد مجلس برای یک سهمیه باقیمانده در مشهد و کلات
  • عضو هیئت‌علمی واحد علوم و تحقیقات، نشان ملی قانون را دریافت کرد
  • تجمع در دانشگاه‌های آمریکا در حمایت از غزه
  • نخستین نشست هم‌اندیشی اعضای هیئت علمی گروه‌های آموزشی هنر، ارتباطات و رسانه
  • نشست هم‌اندیشی اعضای هیئت علمی گروه‌های آموزشی هنر، ارتباطات و رسانه
  • کنایه ذوالنوری به قالیباف: اگر رئیس شوم، از بیرون به صورت اتوبوسی جمعیت ناآشنا به مجلس نمی‌آورم