Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط:

به نقل از معاونت اجتماعی نیروی انتظامی فارس، سرهنگ کاووس محمدی اظهار داشت: براساس اظهارات مسئولان دانشگاه علوم پزشکی شیراز این کودک پس از دریافت خدمات درمانی از بیمارستان مرخص شده است.

به گزارش تسنیم وی با بیان اینکه تلاش برای بهبودی وضعیت جسمی کودک در همان ساعت اولیه از سوی پزشکان حاذق این دانشگاه انجام شد گفت: این کودک در وضعیت مناسبی به سر می‌برد و متهم با هماهنگی مقام قضایی در اختیار پلیس آگاهی قرار دارد که پس از اتمام تحقیقات به دادسرا معرفی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس افزود: همه آسیب‌های اجتماعی به دو علت فقر فرهنگی و اقتصادی است و اگر سطح آگاهی خانواده و جامعه افزایش یابد مشکلات نیز کمتر می‌شود.

سرهنگ محمدی بیان کرد: نیاز است تعاریف کودک‌آزاری در جامعه تبیین شود زیرا هرگونه کوتاهی از سوی والدین و مراقبان کودک که منجر به آسیب فیزیکی، جسمی و روحی به کودک شود کودک‌آزاری محسوب می‌شود.

این مقام انتظامی ضمن توصیه به والدین برای مراقبت از فرزندان خردسال خود، گفت: پلیس با کسانی که قصد آزار و اذیت افراد به ویژه کودکان را دارند به شدت و برابر قانون برخورد می‌کند.

منبع: صراط نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۱۶۱۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرگ مرد ۷۰ ساله با سقوط در چاله آسانسور

 

محمدجواد مرادیان رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های های پزشکی فارس اظهار کرد: با اعلام گزارش سقوط یک فرد در چاله آسانسور در خیابان حکیمی شیراز نیروهای اورژانس به محل اعزام شدند.

او ادامه داد: بر اثر این حادثه مرد ۷۰ ساله با سقوط در چاله آسانسور جان خود را از دست داد.

مرادیان تصریح کرد: برای امدادرسانی به فرد حادثه دیده یک دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • سپاه ادعای آسیب نیروگاه دیمونا در حمله ایران را تکذیب کرد
  • سپاه ادعای آسیب نیروگاه دیمونا درحمله ایران را تکذیب کرد
  • مرگ مرد ۷۰ ساله با سقوط در چاله آسانسور
  • فوت و غرق شدگی کودک بر اثر آبگرفتگی در داراب
  • دختر ۱۱ ساله فروشنده مزون لباس را با چاقو کشت
  • سرمایه‌گذاری در ورزش باعث کاهش آسیب‌های اجتماعی می‌شود
  • افزایش شور و نشاط اجتماعی در سطح جامعه اعتیاد را کاهش می‌دهد
  • اشک تمساح رسانه‌های هوادار اسرائیل در انگلیس برای یک کودک فلسطینی
  • تکذیب خبر مرگ دختر جوان در وزرا / پشت پرده خبر مرگ دختری در طرح نور چه بود؟
  • رونالدو و تکذیب تصویر جنجالی در اینستاگرام!