Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-03-28@09:42:41 GMT

واژگونی تراکتور به قیمت جان راننده تمام شد

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۱۶۷۳۲

واژگونی تراکتور به قیمت جان راننده تمام شد

واژگونی تراکتور در سه راهی روستای گنبد از توابع شهرستان تکاب مرگ راننده را درپی داشت .

سرهنگ "علی سعیدی" رئیس پلیس راه آذربایجان غربی اظهار داشت: در راستای کسب خبری مبنی بر واژگونی یک تراکتور در سه راهی روستای گنبد شهرستان تکاب، ماموران پلیس راه سریعا در محل حادثه حاضر شدند.

---

این مقام انتظامی افزود: در بررسی های اولیه مشخص شد بر اثر این واژگونی، راننده آن به علت شدت جراحات وارده در دم جان باخته است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: برابر اعلام کارشناسان پلیس راه، ناتوانی در کنترل وسیله نقلیه مهمترین دلیل بروز این حادثه بوده است.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان آذربایجان غربی در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی برای همگان امری ضروری است از تمامی رانندگان عزیز درخواست می شود با سرعت مطمئنه تردد کرده و از شتاب در رانندگی پرهیز کنند تا شاهد چنین حوادث تلخی نباشیم.#پلیس

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۱۶۷۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی اتوبوس حامل شهروندان لنگرودی در البرز

وحید معدنچی  گفت:حدود ساعت ۵ بامداد امروز  ، بر اثر واژگونی خودروی حامل ۲۴ شهروند لنگرودی در اتوبان لاین جنوبی ینگی امام شهرستان ساوجبلاغ استان البرز ، ۱۲ نفر مصدوم و راهی بیمارستان شدند.

وی با اشاره به حضور همه نیرو‌های امدادی و عملیاتی برای کمک به حادثه دیدگان شامل هلال احمر، آتش نشانی، اورژانس، پلیس راه و پلیس راهور برای کمک به مصدومان این حادثه، افزود: ۴ نفر از مصدومان به کمک امدادگران هلال احمر و ۸ مصدوم دیگر پس از اقدامات درمانی اولیه با همراهی نیرو‌های اورژانس به بیمارستان امام جعفر صادق شهر هشتگرد در این استان منتقل شدند.

این اتوبوس از شهر لنگرود به سمت تهران حرکت می‌کرد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • تظاهر به بستن کمربند به قیمت جان پسر جوان تمام شد
  • امدادرسانی به ۱۷۰ نفر از متاثرین برف و کولاک در شهرستان تکاب
  • آقاسی: سپاهان را با هواداران می‌بریم
  • یک‌کشته و سه‌مصدوم در واژگونی پژو پارس در آزادراه قزوین-زنجان
  • خودروی ۶۰ میلیاردی در کرمان، توقیف شد
  • طرح فرهنگی پلیس راهور برای کاهش تصادفات در نائین
  • حادثه رانندگی در محور تکاب _شاهین دژ
  • فوت مرد ۳۴ ساله در تصادفِ بزرگراه آزادگان
  • اتوبوس بدون ترمز با کمک پلیس متوقف شد
  • واژگونی اتوبوس حامل شهروندان لنگرودی در البرز