Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- جهانتیغ دادستان عمومی و انقلاب شهرستان زابل از کمپ ترک اعتیاد نیاتک شهرستان زابل به صورت سرزده بازدید کرد و از نزدیک به بررسی مسائل و مشکلات این مجموعه پرداخت. تاریخ انتشار: 13:43 - 19 مرداد 1398 - کد خبر: ۵۴۰۴۲۳ به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، ایرج جهانتیغ دادستان عمومی و انقلاب شهرستان زابل از کمپ ترک اعتیاد نیاتک شهرستان زابل به صورت سرزده بازدید کرد و از نزدیک به بررسی مسائل و مشکلات این مجموعه پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی در این بازدید ضمن سرکشی از قسمت‌های مختلف مرکز در بین افراد بستری شده حاضر و از نزدیک با آن‌ها گفتگو کرد.   مدعی‌العموم شهرستان زابل بر اجرای برنامه‌های فرهنگی، مذهبی و همچنین تقویت اراده معتادان در بازگشت دوباره به جامعه و عدم استفاده از مواد مخدر تاکید کرد.   جهانتیغ فرد گفت: اعتیاد به مواد مخدر نه تنها خانواده‌ها را بلکه جامعه را با مشکلاتی مواجه کرده است که باید به‌صورت جد به امور رسیدگی شود.   وی خطاب به بیماران بستری شده در مرکز ترک اعتیاد نیاتک گفت: شما که گرفتار این معضل خطرناک هستید، بیایید با یک عزم، اراده آهنین و همت مضاعف خود را پاک و به آغوش گرم خانواده برگردید و بنده نیز برای سلامتی شما دعا می‌کنم.   دادستان عمومی و انقلاب زابل با تحسین این داوطلبان و روی آوردن به کمپ ترک اعتیاد برای پاک شدن از این بلای خانمان‌سوز، افزود: شما عزیزان ثابت کردید برای جبران اشتباهات گذشته خودتان حرکت کرده‌اید که این خود یک جهاد و حرکت عظیم است.   وی به مسئولان کمپ‌های ترک اعتیاد قول همکاری و پیگیری مشکلات آن‌ها در حوزه‌ها و بخش‌های مختلف را داد و از مسئولانی که با این مراکز در ارتباط هستند و به نوعی می‌توانند کمک‌کار آن‌ها باشند خواستار همکاری هرچه بیشتر شد.   دادستان زابل در پایان از مسئولین این کمپ ترک اعتیاد رعایت هرچه بیشتر نکات بهداشتی و ایمنی و همچنین برگزاری کارگاه‌های آموزشی جهت اشتغال و پیگیری امور فرهنگی را خواستار شد.   انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دادستان زابل جهانتیغ کارگاه های آموزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۱۷۲۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ده‌ها طرح عمرانی فعال راهداری در استان مرکزی

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی گفت: ۵۶ طرح عمرانی فعال در حوزه راهداری داریم که میتوان به طرح‌های لکه‌گیری و روکش راه‌های استان، بالابردن سطح ایمنی جاده‌ها، رفع نقاط پرحادثه استان و سایر موارد نام برد.

جهانی افزود: اعتبار طرح‌ها بالغ‌بر ۸۶۰ میلیارد تومان است که از طریق اعتبارات ملی درنظر گرفته شده و سایر طرح‌ها هم شناسایی می‌شود.

او با بیان اینکه ۵۶ کارگاه جاده‌ای داریم که همه فعال هستند، گفت: کارگاه‌های روکش راه‌ها، تعمیر و نگهداری ابنیه فنی، زیرگذر‌هایی در محور‌های مواصلاتی استان، تعویض حفاظ‌های فلزی در سطح راه‌های استان برای ارتقا ایمنی و روشنایی جاده‌ها فعالیت می‌کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • برگزاری کارگاه آموزشی سبک فرزندپروری با رویکرد اسلامی
  • بازدید نماینده عالی دولت در خراسان رضوی از پروژه کنترل آب‌های مازاد مرزی
  • رتبه نخست شهرستان کبودراهنگ در فرزندآوری استان همدان
  • حرفه آموزی معتادان در حال بهبود برای ورود به بازار کار
  • تسهیلات اشتغال برای رهاشدگان از دام اعتیاد
  • اجرای ده‌ها طرح عمرانی فعال راهداری در استان مرکزی
  • ‌برگزاری کارگاه آموزشی بازتاب داستان‌های کهن در ادبیات کودک و نوجوان معاصر در شیراز
  • تامین امنیت جامعه و مقابله با ناهنجاری های اجتماعی و برخورد با مخلین امنیت از خدمات دستگاه قضایی است
  • دوره یکسان سازی داوران دوازدهمین دوره طرح ملی دادرس در قم
  • جلب مشارکت مردمی لازمه تحقق شعار سال است