Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر گفت: هم‌زمان با نهم ذی‌الحجه با حضور اقشار مختلف مردم مومن و خداجوی استان بوشهر مراسم معنوی دعای عرفه در ۲۵ بقعه متبرکه استان بوشهر برگزار می‌شود. ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۷ استانها بوشهر نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر،حجت الاسلام محمدرضا اسماعیل‌پور ظهر امروز درجمع خبرنگاران در بوشهربا اشاره به اهمیت دعای پرفیض عرفه و نقش آن در ارتباط با حضرت باری تعالی، روز عرفه را روزی مهم و سرنوشت‌ساز دانست و اظهار داشت: رمز اعمال عرفه این است که بگوییم پروردگارا به‌ حق آن شهید والامقام دعاهای مسلمانان را به هدف اجابت برساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه دعای عرفه کلاس درس خودشناسی و خداشناسی است گفت: دعای عرفه علاوه بر درس خودشناسی و خداشناسی آموزه دشمن‌شناسی و شناخت شیطان‌ نیز به انسان می‌دهد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر بر لزوم توجه به مضامین بلند دعای عرفه تاکید کرد و افزود: سخنان امام حسین (ع) که از اعماق وجودش نشعت می‌گرفت، آن‌چنان والاست که بیان از توصیف آن عاجز است.

اسماعیل‌پور با بیان اینکه برنامه‌های محوری دعای پرفیض عرفه در 25 بقعه متبرکه استان بوشهر برگزار می‌شود تصریح کرد: دعای عرفه  ساعت 17 روز یک‌شنبه 20 مردادماه، در 25  بقعه و امامزاده شاخص استان بوشهر هم‌زمان با نهم ذی‌الحجه با حضور اقشار مختلف مردم مومن و خداجوی استان بوشهربرگزار می‌شود.

وی افزود: مراسم دعای پرفیض عرفه در شهر بوشهر در امامزاده عبدالمهیمن (ع)، امامزاده محمدبن باقر(ع)، امامزاده حسن وجعفر(ع) ریشهرو امامزاده هاشم (ع) پایگاه هوایی برگزار می‌شود.

152 بقعه متبرکه استان اصفهان به طور ویژه میزبان مراسم دعای عرفه است ثواب زیارت امام حسین (ع) در روز عرفه اعمال شب و روز عرفه

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر با بیان اینکه دعای عرفه در همه شهرستان‌های 10 گانه استان بوشهر برگزار می‌شود افزود:  دعای عرفه در شهرستان‌های جم، دشتی، دیلم، کنگان دیر، گناوه، عسلویه، دشتستان و تنگستان در بقاع متبرکه برگزار می‌شود.

اسماعیل‌پوربا بیان اینکه روز عرفه یکی از روزهای سفارش شده خدا است خاطر نشان کرد: در این روز انسان با دعا و نیایش علاوه بر طلب عفو از خداوند متعال ارتباط خود را با معبود بیشتر می‌کند.

انتهای پیام/ ت

R41363/P/S6,53/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۱۸۱۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محموداباد، میزبان مسابقات فوتبال مناطق امید‌های کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، جلسه هماهنگی و برنامه ریزی برگزاری مرحله نهایی مسابقات فوتبال مناطق امید کشور در اداره ورزش و جوانان شهرستان محموداباد برگزار شد.


در این جلسه که با حضور سرپرست اداره ورزش و جوانان، مسئولان باشگاه ایفاسرام (مدیر عامل، سرمربی و سرپرست) این باشگاه برگزار شد، در خصوص برگزاری هرچه بهتر این رویداد کشوری حاضرین به بحث و گفتگو و تبادل نظر پرداختند.

اضافه می‌شود مرحله نهایی مسابقات مناطق رده امید کشور در گروه دوم به میزبانی باشگاه ایفاسرام محمودآباد (شهدای ملاکلا) ۹ اردیبهشت ماه در استادیوم ورزشی شهید بهشتی شهرستان محمودآباد برگزار می‌شود.

تیم ایفاسرام محمودآباد در گروه دوم با تیم‌های رویان مهر، میعاد فیروزکوه، دهداری مشهد واکباتان اردبیل همگروه است.

دیگر خبرها

  • سه شهر میزبان جام جهانی 2024 فوتسال
  • لزوم حمایت هلدینگ خلیج فارس از ورزش در محیط پیرامونی
  • محموداباد، میزبان مسابقات فوتبال مناطق امید‌های کشور
  • شهرهای میزبان جام جهانی ۲۰۲۴ فوتسال معرفی شدند
  • سالانه ۵۰ موقوفه جدید به موقوفات استان سمنان اضافه می‌شود
  • بنیاد ایرانشناسی میزبان جشنواره فیلم اقوام شد
  • اصفهان میزبان اجلاس اتاق‌های بازرگانی کشور‌های آسیایی
  • ورزش کرمانشاه میزبان حداقل ۴ رویداد بین المللی در سال‌جاری
  • شهرکرد میزبان نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کودکان و نوجوانان
  • ردپای عارف بزرگ قرن نهم در طرشت