Web Analytics Made Easy - Statcounter

آبتین حیدرزاده رئیس سنجش آموزش پزشکی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به زمان اعلام نتایج کارشناسی ارشد رشته‌های علوم پزشکی سال ٩٨ اظهار کرد: نتایج آزمون کارشناسی ‌ارشد رشته‌های علوم پزشکی سال ٩٨ عصر امروز اعلام می‌شود.

وی ادامه داد: کارنامه علمی داوطلبان کارشناسی ارشد علوم پزشکی سال ٩٨ که مجاز به انتخاب رشته شده اند، در سایت سنجش پزشکی منتشر خواهد شد و داوطلبان می توانند درصد پاسخ به سوالات دروس مختلف را مشاهده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: آخرین جزئیات از تغییرات د ر آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد پزشکی امروز منتشر می‌شود

حیدرزاده بیان کرد: دفترچه انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد علوم پزشکی سال ٩٨،  امروز همزمان با انتشار نتایج اولیه بر روی سایت سنجش پزشکی قرار خواهد گرفت.

رئیس سنجش آموزش پزشکی با اشاره به تعداد ثبت نام کنندگان آزمون کارشناسی ‌ارشد رشته‌های علوم پزشکی سال ٩٨  گفت:  ۷۰ هزار و ۹۴ نفر داوطلب در آزمون کارشناسی ارشد گروه علوم پزشکی سال ۹۸ ثبت نام کرده‌ بودند که از این تعداد ۲۰ هزار و ۲۶۴ نفر در آزمون صبح و ۱۹ هزار و ۵۷۶ نفر در آزمون عصر روز بیست و هفتم تیرماه، ۱۵ هزار و ۲۷۵ نفر در آزمون  صبح و ۱۴ هزار و ۹۷۹ نفر در آزمون عصر روز بیست و هشتم تیرماه با هم به رقابت پرداختند.

وی در ادامه به آمار غایبان آزمون کارشناسی ‌ارشد رشته‌های علوم پزشکی سال ٩٨ اشاره کرد و گفت: در مجموع ۵۰ هزار و ۵۸۰ نفر در جلسه  آزمون کارشناسی ارشد پزشکی ۹۸ شرکت کردند و ۱۹ هزار و ۵۱۴  داوطلب غایب بودند.

رئیس سنجش آموزش پزشکی با اشاره  به زمان اعلام نتایج نهایی آزمون کارشناسی ارشد پزشکی ۹۸ بیان کرد: نتایج نهایی کارشناسی ارشد پزشکی، ۲۰ شهریورماه در سایت سنجش آموزش پزشکی کشور  منتشر خواهد شد.

اعلام درصد زبان برای داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته بودند 

حیدرزاده با اشاره به تغییر آزمون کارشناسی ارشد گروه پزشکی ۹۸ در زمینه حد نصاب نمره زبان گفت: برای داوطلبانی که در آزمون کارشناسی ارشد پزشکی  مجاز به انتخاب رشته ۹۸ نشدند، نمره و درصد پاسخ به درس زبان اعلام خواهد شد.

گفتنی است؛ کسب حد نصاب نمره زبان انگلیسی مهمترین تغییر آزمون کارشناسی ارشد گروه پزشکی ۹۸ بوده و بر اساس مصوبه شورای آموزش پزشکی وزارت بهداشت داوطلبان باید حداقل نمره ۱۰ از ۴۰ یا  ۲۵ درصد نمره درس زبان انگلیسی را  از سال ۹۸ به بعد کسب کنند.

آزمون کارشناسی ارشد رشته‌های گروه علوم پزشکی سال ۹۸ همه رشته‌ها در نوبت‌های صبح و عصر روزهای پنجشنبه و جمعه ۲۷ و ۲۸ تیرماه ۹۸ در شهرهای اراک، اردبیل، ارومیه، اصفهان، اهواز، ایلام، بوشهر، بندرعباس، بیرجند، تبریز، تهران، خرم آباد، رشت، زاهدان، زنجان، ساری، سمنان، سنندج، شیراز، شهرکرد، قزوین، قم، کاشان، کرمانشاه، کرمان، گرگان، مشهد، همدان، یاسوج و یزد برگزار شد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار پزشکی سنجش پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۱۸۲۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز انتخاب رشته آزمون دوره دکترای سال ۱۴۰۳

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان؛ مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور با اشاره به اینکه از ۱۵۱۶۴۳ داوطلب شرکت کننده در آزمون دکترای ۱۴۰۳ تعداد ۱۲۵۱۷۴ نفر مجاز به انتخاب رشته شده اند، گفت: کارنامه نتایج اولیه آزمون دکترا از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور اعلام شده و آن‌دسته از افرادی که بر اساس مندرجات کارنامه اولیه مجاز به انتخاب رشته‌های تحصیلی شده‌اند، باید از امروز شنبه اول اردیبهشت تا چهارشنبه ۵ اردیبهشت به ثبت کدرشته محل‌های انتخابی خود حداکثر ۵۰ کدرشته محل در صورت وجود با توجه به مجموعه امتحانی که در آن آزمون داده‌اند، اقدام کنند.
علیرضا کریمیان با اشاره به اینکه از تعداد بیش از ۱۲۵ هزار نفری که مجاز به انتخاب رشته شده‌اند افزود: داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته بوده و علاقه‌مند به انتخاب رشته‌های دانشگاه آزاد اسلامی هستند، لازم است به درگاه این دانشگاه به آدرس azmoon.org مراجعه و بر اساس اطلاعیه‌های مربوط که در درگاه اطلاع رسانی آن دانشگاه منتشر می‌شود، اقدام کنند، کد دسترسی برای انتخاب رشته‌محل‌های دانشگاه آزاد اسلامی در انتهای کارنامه درج شده است.
اسامی معرفی‌شدگان دارای حدنصاب به منظور شرکت در مرحله دوم شامل مصاحبه، بررسی سوابق علمی و پژوهشی در دهه اول خرداد ۱۴۰۳ از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور منتشر خواهد شد.

دیگر خبرها

  • آغاز انتخاب رشته‌ آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ از اول اردیبهشت
  • آغاز انتخاب رشته آزمون دوره دکترای سال ۱۴۰۳
  • انتخاب رشته آزمون دوره دکتری سال ۱۴۰۳ از امروز آغاز می‌شود
  • پذیرش بدون آزمون استعداد‌های درخشان کارشناسی ارشد پیام نور کیش
  • اعلام نتایج آزمون استخدامی معلمان؛ شاید هفته آینده
  • جزئیات پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد در دانشگاه پیام نور + سایت ثبت‌ نام
  • جزییات پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد در دانشگاه پیام نور
  • نتایج آزمون استخدامی آموزگاری تا فردا اعلام می‌شود
  • پذیرفته شدگان استخدامی آموزگاری فردا مشخص می شوند
  • دفترچه انتخاب رشته آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ منتشر شد