Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین‌نیوز | 

 طی حکمی از سوی نماینده مجلس شورای اسلامی شهرستان‌های چابهار، کنارک، نیکشهر و قصرقند، صدیق آفرین مشاور ارشد در حوزه سواحل و امور بنادر استان منصوب شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی اداره کل بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان، عبدالغفور ایران‌نژاد نماینده مردم شهرستان‌های چابهار، کنارک، نیکشهر و قصرقند در مجلس شورای اسلامی با صدور حکمی صدیق آفرین، رئیس اداره سواحل و بنادر اداره کل بنادر و دریانوردی استان را به سمت مشاور ارشد در حوزه سواحل و امور بنادر و نماینده خود در بررسی طرح‌های کلان توسعه‌ای در سواحل مکران منصوب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بخشی از این حکم آمده است: با توجه به دانش فنی، تجربه و شناخت از حوزه سواحل و بنادر مکران، قوانین حقوقی سواحل و بنادر و نیز طرح‌ها و اسناد بالادستی (طرح مدیریت یک‌پارچه مناطق ساحلی، طرح ویژه توسعه سواحل مکران و ...) از این تاریخ به عنوان مشاور ارشد در حوزه سواحل و امور بنادر استان و نماینده اینجانب در بررسی طرح‌های کلان توسعه‌ای در سواحل مکران منصوب می‌شود.

ایران‌نژاد، در متن این حکم ضمن اشاره به ظرفیت مرزهای دریایی استان، بنادر تجاری و شیلاتی، ترمینال‌های مسافری و مواد معدنی، بسترهای تسهیل گر سرمایه‌گذاری مناطق آزاد تجاری-صنعتی؛ استان سیستان و بلوچستان را به عنوان دروازه‌ای بین‌المللی در حوزه‌های اقتصادی، سیاسی و فرهنگی دانسته که می‌تواند در سطح ملی و بین‌المللی نقش آفرینی کند.

نماینده مردم و عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی، ضمن ارسال  رونوشت این حکم به استانداری سیستان و بلوچستان، فرمانداران شهرهای ساحلی استان و دبیرخانه کمیته ساماندهی و مدیریت سواحل خواستار همکاری با وی شد.

کسب عنوان رئیس برتر در حوزه سواحل و بنادر کشور در سال ۹۷ با اقدامات مثبت و پایه‌ای در استقرار طرح مدیریت یکپارچه مناطق ساحلی استان، نهادینه کردن قانون در ساخت و سازهای ساحلی، حفاظت و نظارت بر سواحل و انجام مطالعات مهندسی سواحل از جمله هیدروگرافی و مانیتورینگ سواحل استان از سوابق کاری صدیق آفرین است.

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: بنادر سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۱۸۶۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیستان و بلوچستان ظرفیت خوبی در حوزه مشارکت مردمی دارد

 به گزارش روابط عمومی استانداری، رضا شریفی معاون سیاسی و اجتماعی استاندار در حاشیه نشست شورای اداری استان که به صورت ویدیو کنفرانس به ریاست رئیس جمهور و معاونین وی و با حضور معاونین استاندار و مدیران دستگاه‌های اجرایی استان برگزار شد، بر تقویت اعتماد و امید در بین مردم تاکید کرد و افزود: عملکرد مدیران و مسئولان استان باید به گونه‌ای باشد که اعتماد و امید را در بین مردم تقویت کند.

 وی افزود: تلاش‌های مسئولان و مدیران استانی در موضوعات مهم اخیر؛ انتخابات و مدیریت سیل جای قدردانی دارد.

وی ادامه داد: شعار جهش تولید با مشارکت مردم تکلیف هر یک از دستگاه‌های اجرایی و نهاد‌ها و سازمان‌ها را مشخص می‌کند که به چه شکل باید هم در بحث جهش تولید و هم در راستای افزایش مشارکت عمل کنند.

معاون استاندار افزود: استان سیستان و بلوچستان ظرفیت خوبی در حوزه مشارکت دارد و این مهم را به صورت عینی در انتخابات و همچنین در موضوع سیل اخیر مشاهده کردیم.

وی تصریح کرد: اعتماد و رضایت عمومی در استان سیستان و بلوچستان بالاست، انشالله در سال جدید بتوانیم آنطور که شایسته مردم است خدمتگزار آنها باشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • کوچ بهاره عشایر سیستان امسال زودتر آغاز شد
  • پنج هزار میلیارد ریال برای جبران سیل سیستان و بلوچستان اختصاص یافت
  • تمرکز دانش بنیان‌ها بر سواحل مکران
  • کشف فرآورده‌های نفتی قاچاق در سواحل مکران
  • همه ظرفیت‌ها برای پذیرایی از میهمانان نوروزی فراهم شود
  • دیدار مدیرکل صدا و سیمای سیستان و بلوچستان با مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران
  • تجلیل مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان از رئیس بیمارستان خاتم الانبیا (ص) زاهدان
  • فعالیت ۱۵۹ لنج و قایق در طرح‌های گردشگری دریایی بوشهر
  • معاون استاندار: سیستان و بلوچستان ظرفیت خوبی در حوزه مشارکت مردمی دارد
  • سیستان و بلوچستان ظرفیت خوبی در حوزه مشارکت مردمی دارد