Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-23@17:35:17 GMT

بازسازی کلیسای «نوتردام» به تعویق افتاد

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۱۹۰۵۱

بازسازی کلیسای «نوتردام» به تعویق افتاد

به گزارش پارسینه به نقل از آرت دیلی، نگرانی مطرح شده در رابطه با مسمویت ناشی از سرب کارگران نتردام، دانش‌آموزان و ساکنین نزدیک به کلیسا از جایی شروع شد که، آزمایشات و تحقیقات دانشمندان از میزان بالای آلودگی سرب در کلیسای نوتردام، مدارس و خانه‌های مسکونی نزدیک به این کلیسا خبر داد.

صد‌ها تن سرب موجود در سقف و مناره‌های کلیسای نوتردام در جریان آتش‌سوزی مهیب پانزدهم آوریل ذوب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



پس از آنکه برای هفته‌های متوالی وجود هرگونه خطر ابتلا به مسمومیت ناشی از سرب انکار می‌شد، مقامات فرانسه در نهایت در اواخر ماه جولای اعلام کردند اقدامات مراقبتی آن‌ها کافی نبوده است. به دنبال این اظهارات دو مدرسه نزدیک به کلیسای «نوتردام» پس از مشخص شدن میزان بالای آلودگی سرب منطقه، تعطیل شدند.

از آن پس مقامات این کشور، با در نظر گرفتن روش‌های جدیدتر برای پاکسازی بقایای سرب از زمین‌های اطراف مدرسه، اقدامات امنیتی جدی‌تری برای محافظت افراد حاضر در پروژه بازسازی «نتردام» در پیش گرفته‌اند.

به گفته‌ی مقامات این کشور هیچ کدام از مدارس تعطیل شده تا ماه سپتامبر شروع به کار نخواهند کرد مگر این‌که تمامی خطر‌های احتمالی رفع شده باشد.

کلیسای نوتردام فرانسه در پانزدهم آوریل دچار آتش سوزی مهیبی شد و در نهایت بخش اعظمی از سقف این کلیسا به طور کلی از بین رفت. «امانوئل ماکرون» رئیس جمهور فرانسه در اولین واکنش‌های رسمی به این حادثه، مهلت پنج ساله را برای اتمام روند بازسازی این کلیسا تعیین کرد. هرچند این تصمیم، واکنش و اعتراض کارشناسان و مدیران موزه‌های مختلف را به دنبال داشت.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: کلیسای نوتردام بازسازی آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۱۹۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازسازی شاهراه سالنگ

 محمداشرف حق‌شناس، سخنگوی وزارت فواید عامه طالبان اعلام کرد با مساعد شدن آب‌وهوا کار بازسازی شاهراه سالنگ دوباره آغاز می‌شود.

با این حال، او در این مورد جزییات بیش‌تر ارایه نکرده است.

گفتنی است که شاهراه سالنگ در ماه قوس سال گذشته پس از حدود چهار ماه بسته بودن به ‌روی رفت‌وآمد ماشین های مسافربری بازگشایی شد.

کار بازسازی ۸۰ کیلومتر شاهراه سالنگ در تاریخ ۲۱ سرطان سال گذشته آغاز شد، اما این گذرگاه به‌طور کامل از تاریخ ۸ سنبله به روی رفت‌وآمد بسته شده بود.

با بسته‌شدن این شاهراه، انتقال اموال تجارتی به وسیله ماشین های تریلری به‌گونه کامل متوقف شد و مسافران از راه‌‌های خاواک -پنجشیر و شیبر – بامیان به ‌عنوان راه‌های جایگزین استفاده می‌کردند.

بسته بودن گذرگاه سالنگ روی بهای مواد اولیه تأثیر منفی نیز گذاشت.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • محکومیت عامل حمله به ساختمان کنسولی ایران در پاریس به حبس | متهم: می خواستم از مقامات ایران انتقام بگیرم!
  • اعتراض متفاوت و شوکه کننده به کریدور زنگه زور توسط کلیسای سرکیس مقدس + تصاویر
  • دولت از بخش خصوصی حمایت کند/ تعویق ۸ ماهه مطالبات واردکنندگان برنج
  • فلورانس رنسانسی؛ خواهر ایتالیایی اصفهان + عکس
  • فلورانس رنسانسی؛ خواهر ایتالیایی اصفهان
  • بازسازی شاهراه سالنگ
  • جشن هواداران اینتر در خیابان‌های میلان و در مقابل کلیسای معروف شهر پس از کسب بیستمین قهرمانی در سری آ / فیلم
  • افزایش ظرفیت پزشکی یکی از ضروریات کشور است
  • مکرون: فرانسه خواستار استقرار آتش‌بس فوری و پایدار در غزه است
  • بررسی موضوع ارز توسط مجلس برای سومین هفته متوالی به تعویق افتاد!