Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- معاون تعاون و امور اجتماعی آذربایجان شرقی از ایثارگر کارآفرین بابت ایجاد اشتغال برای 46 نفر تقدیر کرد.
به گزارش خبرگزاری آریا، رحمان اصلی زاده در بازدید از طرح کارآفرینی والدین معظم شهید «محمد رهبر نعمت‌آباد» از ایجاد فرصت برای اشتغال 46 نفر قدردانی کرد.
وی با بیان اینکه والدین مکرم شهدا همچنان باصلابت و استواری پای ایمان و اعتقاد خود ایستاده‌اند و این را در عمل به منصه ظهور می‌رسانند گفت: در هر برهه زمانی فرهنگ غنی ایثار نمود و شکل ظاهری متفاوتی به خود می‌گیرد و اکنون بیش از هر زمان دیگری نیاز به اشاعه فرهنگ ایثار اجتماعی داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون تعاون بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: کارآفرینی، خوداشتغالی و ایجاد فرصت اشتغال برای ایثارگران و آحاد عموم مردم از فعالیت‌های تحسین‌برانگیز بوده و بنیاد با حمایت از این طرح‌ها و ارائه تسهیلات اشتغال‌زایی، هم‌راستا با اهداف جامعه معزز ایثارگری قدم برمی‌دارد.
گفتنی است، «حسن رهبر نعمت‌آباد» پدر مکرم شهید «محمد رهبر نعمت‌آباد» به‌اتفاق همسر و سه فرزند با دو گاو شیری فعالیت خود را آغاز و اکنون با راه‌اندازی کارخانه قطعه‌بندی و بسته‌بندی فرآورده‌های گوشتی و همچنین پرورش و نگهداری اسب، گاوهای شیری و گوشتی و تولید محصولات کشاورزی و ایجاد شبکه حمل‌ونقل و دفتر فروش در تبریز برای 46 نفر که 11 نفر از آنان را منسوبین شهدا و ایثارگران تشکیل می‌دهند، فرصت اشتغال فراهم آورده است.
لازم به ذکر است والدین معظم شهید جهت تجهیز و توسعه این طرح از تسهیلات اشتغال‌زایی بنیاد شهیدوامورایثارگران به مبلغ 20 میلیارد ریال از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی استفاده کرده‌اند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: تقدیر بنیاد ایثارگر کارآفرین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۱۹۳۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رتبه نخست بستان آباد در تولید قارچ دکمه‌ای در آذربایجان شرقی

به گزارش خبرگزاری مهر، اکبر منیری در گفت‌وگو با خبرنگاران با بیان اینکه در شهرستان بستان آباد سالانه بیش از یک هزار تن قارچ دکمه‌ای تولید می‌شود گفت: با توجه به ارزش غذایی خوبی که در این محصول وجود دارد و همچنین ظرفیت مناسب قارچ برای جایگزین شدن گوشت به عنوان یک پروتئین، تولید این محصول از اهمیت زیادی برخوردار است.

وی با بیان اینکه تولید قارچ کسب‌وکاری است که از بهره‌وری بالایی برخوردار است، اضافه کرد: براساس آمارهای موجود برای تولید یک کیلوگرم قارچ به کمتر از ۲۰ لیتر آب نیاز است. با توجه به اینکه تولید قارچ خوراکی در فضای بسته و مدیریت‌پذیری انجام می‌شود، باعث افزایش تولید در واحد سطح، اشتغال‌زایی بالا، تولید در تمام فصول سال و گردش سرمایه با توجیه اقتصادی قابل قبول است.

وی با اشاره به اینکه در این شهرستان ۴ واحد تولید قارچ دکمه‌ای صنعتی و بیش از ۳۰ واحد تولید خانگی فعال وجود دارد افزود: شهرستان بستان آباد بدلیل آب و هوای خاص خود (تابستان‌های خنک و اقلیم مناسب کشت و پرورش قارچ خوراکی) و نزدیکی به مرکز استان و شهرستان‌های همجوار از لحاظ بازار مصرف، مناسب تولید قارچ است.

کد خبر 6086094

دیگر خبرها

  • نشست هم‌اندیشی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران با معتمدین معین ایثارگر
  • اعزام ۵۵ ایثارگر زنجانی به سفر معنوی حج تمتع
  • اجرای برنامه های متنوع فرهنگی بنیاد شهید در ایلام قابل تقدیر است
  • رتبه نخست بستان آباد در تولید قارچ دکمه‌ای در آذربایجان شرقی
  • اعزام ۵۵ ایثارگر زنجانی به سفر معنوی حج
  • ۵۵ ایثارگر زنجانی به سفر معنوی حج تمتع اعزام می‌شوند
  • نشست هم‌اندیشی‌ تشکل‌های شاهد و ایثارگر برگزار شد
  • سرمایه گذاری ۸۰میلیون یورویی آلمانی‌ها برای مدیریت پسماند
  • تحقق اشتغال ۱۷۸ درصدی استان مرکزی در سال ۱۴۰۲
  • بوم‌گردی کلید تحقق اشتغال روستاها/جوانان کارآفرین حمایت مالی شوند