Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-19@08:49:35 GMT

ایسنا تیتر جشنواره پنجم شد

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۱۹۴۱۴

ایسنا تیتر جشنواره پنجم شد


خبرنگاران دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه زنجان در پنجمین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری استان موفق به کسب سه مقام و یک عنوان شایسته تقدیر شدند.

 

به گزارش ایسنا، منطقه زنجان، پنجمین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری استان زنجان با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد که حاصل رقابت خبرنگاران ایسنا با سایر رسانه‌ها، کسب دو مقام اولی، یک جایگاه دومی و یک عنوان شایسته تقدیر بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در بخش گزارش خبری ـ تحلیلی مطبوعات، سجاد کریمی از نشریه رویداد آذربایجان به مقام نخست دست یافت، مهدی سهرابی از روزنامه صدای زنجان عنوان دومی را از آن خود کرد و آذر عباسی از نشریه موج بیداری حائز رتبه سوم شد. در بخش گزارش خبری ـ تحلیلی خبرگزاری‌ها نیز ملک‌ناز نجفی از پایگاه خبری موج رسا عنوان نخست را کسب کرد و زهرا رسولی به همراه سمیه محرمی از خبرگزاری فارس به ترتیب عناوین دوم و سوم را از آن خود کردند.

 

در بخش مقاله، سرمقاله و یادداشت، هیچ‌یک از آثار ارسالی به جشنواره نتوانست رتبه نخست را از آن خود کند، این در حالی است که سمیه میناخانی و مهدی سهرابی از روزنامه صدای زنجان به ترتیب به عناوین دوم و سوم دست یافتند. همچنین در این بخش هوشنگ شیخی از ماهنامه رویداد آذربایجان، محسن احمدی از نشریه شهاب زنجان و سکینه محمدی از هفته‌نامه بیان خدابنده شایسته تقدیر شناخته شدند.

 

رتبه اول بخش تیتر مطبوعات به حسین دولتیاری از هفته‌نامه صنعت و تجارت زنجان رسید، حسن اکبری از ماهنامه سپهر خمسه و زهرا هادیلو از روزنامه همشهری به ترتیب حائز رتبه‌های دوم و سوم شدند. جایزه ویژه هیئت داوران در این بخش به روزنامه صدای زنجان رسید.

 

در بخش تیتر خبرگزاری‌ها، پریسا یوسفی از خبرگزاری ایسنا رتبه نخست را از آن خود کرد، سعیده شریفی از همین رسانه به جایگاه دوم دست یافت و رحیم مقدمی از خبرگزاری مهر سوم شد. در این بخش فاطمه تاج‌بخش از خبرگزاری ایسنا و زهرا رسولی از خبرگزاری فارس شایسته تقدیر شناخته شدند.

 

در بخش خبر این جشنواره، دست مطبوعات از جوایز کوتاه ماند اما در بین خبرگزاری‌ها، ملک‌ناز نجفی از پایگاه خبری موج رسا، حسن اکبری و پرویز غفاری از خبرگزاری ایرنا دست‌کم عنوان شایسته تقدیر را کسب کردند. هیئت داوران در بخش مصاحبه مطبوعات، سمیه میناخانی و مهدی سهرابی از روزنامه صدای زنجان را به طور مشترک به عنوان رتبه نخست معرفی کردند و علی‌اکبر شیوخی از دو هفته‌نامه عصر ملت و سجاد کریمی از ماهنامه رویداد آذربایجان به ترتیب به رتبه‌های دوم و سوم دست یافتند.

 

در بخش مصاحبه خبرگزاری‌ها هیچ اثری نیز موفق به کسب رتبه اول و دوم نشد اما رتبه سوم به طور مشترک به فاطمه تاج‌بخش از خبرگزاری ایکنا و حسین عباسی به همراه علی الماسی از پایگاه خبری موج رسا رسید. همچنین اکرم بیات از خبرگزاری ایرنا و زهرا مقدمی از خبرگزاری مهر عنوان شایسته تقدیر را کسب کردند.

 

در بخش عکس نیز عکاسان نتوانستند نظر هیئت داوران را برای جایگاه‌های دوم و سوم جلب کنند و امیرحسین ناسوتی از خبرگزاری فارس اول شد. همچنین در بخش طراحی و صفحه‌آرایی، مهران محمودی از نشریه رویداد آذربایجان حائز رتبه اول شد، بهرام بلنداقبال از روزنامه صدای زنجان عنوان شایسته تقدیر را کسب کرد و این بخش نفرات دوم و سوم نداشت‌.

 

گفتنی است، رسانه‌های برتر در بخش موضوعی جشنواره نیز معرفی شدند که خبرگزاری ایسنا با موضوع آسیب‌های اجتماعی و خبرگزاری ایکنا با موضوع دین و معنویت حائز زتبه شدند.



انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف آسیب های اجتماعی استان زنجان دانشجویان ایران زهرا صنعت قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۱۹۴۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رتبه برتر خبرنگار ایمنا در جشنواره مطبوعاتی «قاصد آب»

با برگزاری مراسم اختتامیه، برگزیدگان جشنواره مطبوعاتی «قاصد آب» معرفی شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، ظهر امروز_ چهارشنبه بیست‌و نهم فروردین_ با برگزاری مراسم اختتامیه، برگزیدگان دومین دوره جشنواره مطبوعاتی «قاصد آب» تجلیل شدند.

در دومین دوره جشنواره قاصد آب ۲۰۱ اثر در قالب هفت سرمقاله و یادداشت، خبر، گزارش، مصاحبه، تیتر، کاریکاتور و هفت اینفوگرافی به دبیرخانه ارسال و داوری شد که ۲۱ اثر حائز رتبه شدند.

مریم زنده دل خبرنگار خبرگزاری ایمنا نیز در این دوره از جشنواره عنوان سوم بخش مصاحبه را کسب کرد.

کمک به افزایش کمی و کیفی آثار منتشر شده در رسانه‌ها به ویژه آب و آشنایی هرچه بیشتر روزنامه نگاران با صنعت آب و آبفا و نیز شناسایی استعدادها و ظرفیت‌های کشور و به خصوص استان اصفهان در عرصه رسانه از اهداف جشنواره مطبوعاتی قاصد آب که به همت شرکت آب و فاضلاب و شرکت آب منطقه‌ای استان اصفهان است.

محورهای بخش اصلی دومین جشنواره «قاصد آب»، احیا و تعادل بخشی منابع آب زیرزمینی، تغییر اقلیم، فرونشست، مدیریت یکپارچه حوضه زاینده رود، مدیریت مصرف آب در کشاورزی، صنعت و نقش آب و پساب در محیط زیست، طرح ملی جهاد آبرسانی در روستاهای استان اصفهان، فرهنگ‌سازی رفتار در مدیریت مصرف آب شرب، تصفیه خانه‌های آب و فاضلاب استان اصفهان، توزیع عادلانه آب، آب خاکستری، بازچرخانی آب، سازگاری با کم آبی، ارزش آب، سواد آبی و مسئولیت اجتماعی رسانه‌ها در مساله آب بود.

همچنین در «پویش شهروند مروج» شهروندان، در بخش جانبی این دوره از جشنواره آثاری با موضوع رفتارهای نادرست دیگران در مصرف نظیر شستشوی معابر، نشت کولر، آبیاری فضای سبز، شستشوی خودرو، شستشوی فرش با آب شهری و از همه مهم‌تر انشعاب غیر مجاز و نصب پمپ مستقیم بر روی شبکه، فیلم‌های ۶۰ ثانیه‌ای خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کردند.

«پویش حافظ آب» نیز از دیگر بخش‌های جانبی این دوره از جشنواره بود که آثار با موضوعات حفاظت منابع آب سطحی، آب زیرزمینی و کیفیت منابع آب در قالب فیلم‌های ۶۰ ثانیه‌ای به دبیرخانه جشنواره ارسال شد.

کد خبر 745481

دیگر خبرها

  • جشنواره طبخ ماهی قزل‌آلا در ماهنشان
  • اسکواش استان همدان رتبه پنجم کشور را در سال ۱۴۰۲ کسب کرد
  • سیزدهمین دوره جشنواره تیتر ۱۵ اردیبهشت برگزار می‌شود
  • ۱۵ اردیبهشت؛ برگزاری سیزدهمین دوره جشنواره تیتر دانشجویی
  • سیزدهمین دوره جشنواره تیتر ۱۵ اردیبهشت ماه برگزار می شود
  • سیزدهمین دوره جشنواره تیتر ۱۵ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود
  • رتبه برتر خبرنگار ایمنا در جشنواره مطبوعاتی «قاصد آب»
  • خبرنگار مهر اصفهان رتبه برتر دومین جشنواره قاصد آب را کسب کرد
  • جلسه داوری سومین دوره جشنواره عکس «همه جا در دسترس» برگزار شد
  • جشنواره طبخ ماهی قزل‌آلا در ماهنشان برگزار می‌شود