Web Analytics Made Easy - Statcounter

کتاب «إنّ مع الصبر نصراً» خاطرات رهبر معظم انقلاب اسلامی به زبان عربی از سوی رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در عراق توزیع شد.

 به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، کتاب «إنّ مع الصبر نصراً» که ۱۵ فصل دارد، معانی انقلابی و جهاد در زندگی مقام معظم رهبری (دام ظله) اجتماعی، علمی و انقلابی در طول چهل سال زندگی پربرکتشان و از بدو تولد تا سپیده دم انقلاب، ثمره گفتگو‌های خودجوش و ضبط شده و مباحث مختلف به زبان عربی است، جمع‌آوری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این کتاب نخستین مجموعه رسمی خاطرات رهبر عظیم الشأن انقلاب اسلامی است که توسط دفتر حفظ و نشر آثار معظم‌له صادر و همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی منتشر شده است.  
اهمیت کتاب و نویسنده و اعتقاد آن در رساندن این اندیشه مبارک به بخش‌های مختلف نخبگان در عراق از چهره‌های سیاسی در دولت و شخصیت‌های مذهبی و اساتید دانشگاه و رهبران نظامی و سایر ارگان‌های فرهنگی و علمی در طیف وسیعی از استان‌های عراق (بغداد، نجف، کربلا، سامرا و بصره) بوده است که از سوی رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در عراق توزیع شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: رهبر معظم انقلاب مقام معظم رهبری امام خامنه ای جمهوری اسلامی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۱۹۶۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار جمعی از فرماندهان نیروهای مسلح با رهبر معظم انقلاب

به گزارش جام جم آنلاین، جمعی از فرماندهان نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران ظهر امروز (یکشنبه) با فرمانده کل قوا حضرت آیت‌الله خامنه‌ای دیدار کردند.

  اخبار و تصاویر تکمیلی متعاقبا ارسال خواهد شد.

دیگر خبرها

  • دیدار کارگران با رهبر معظم انقلاب آغاز شد
  • جایگاه ویژه‌ مردم ایران در بسط تفکر مهدوی در جهان امروز
  • کارگران فردا با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار می‌کنند
  • مطالبه رهبر انقلاب از نشر کودک و نوجوان نیازمند شتاب بیشتر است / امروز دیگر خریدن کتاب ترسناک نیست
  • کارگران به دیدار رهبر معظم انقلاب می‌روند ‌
  • فیلم| نظر رهبر معظم انقلاب در مورد اهداف عملیات وعده صادق
  • رهبر معظم انقلاب: موضوع اصلی ظهور قدرت اراده ملت ایران و نیروهای مسلح در عرصه بین‌المللی است؛ ناراحتی دشمن از همین موضوع است/ تعداد موشک‌های شلیک شده و یا اصابت کرده که طرف مقابل بر روی آنها متمرکز شده، موضوع دست دوم و فرعی است
  • رهبر معظم انقلاب: نوآوری در تسلیحات، شیوه‌ها و شناخت روش‌های دشمن همواره در دستور کار باشد
  • دیدار جمعی از فرماندهان نیروهای مسلح با رهبر معظم انقلاب
  • دیدار فرماندهان نیروهای مسلح با رهبر معظم انقلاب