Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-23@19:02:48 GMT

تیپ بانوی عمارت در کنسرت رضا صادقی

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۱۹۶۸۳

تیپ بانوی عمارت در کنسرت رضا صادقی

مریم مومن با انتشار این عکس نوشت: شبی‌ به‌ یاد‌ماندنی‌ و پر‌انرژی‌‌ در‌ کنسرت‌ بزرگ‌ اقای‌ صادقی‌ خوش‌قلب.

مریم مومن در ۶ ام مرداد ماه سال ۱۳۷۷ در مشگین شهر اردبیل به دنیا آمده است.سریال بانوی عمارت نخستین کار حرفه ای این بازیگر جوان محسوب می شود، وی در این سریال ایفاگر نقش فخر الزمان است.

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۱۹۶۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزان تولیدات کشاورزی دهلران در سال ۴۲۵ هزار تن است

به گزارش خبرنگار مهر، لطیف صادقی ظهر یکشنبه در این آیین جشن برداشت گندم در دشت عباس گفت: دهلران قطب کشاورزی استان است و گندم دهلران برند کشوری است و در تولید گندم و کلزا رتبه‌های استانی و کشوری داریم.

وی در کنار زحمات کشاورزان به خدمات نظام برای ارتقا سطح تولید اشاره و افزود: شاهد اجرای سد میمه در شهرستان هستیم و با تخصیص هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان از صندوق توسعه ملی پیشرفت ۷۵ درصدی دارد و در تولید کشاورزی می‌تواند انقلابی ایجاد کند.

فرماندار ویژه دهلران به درایت مقام معظم رهبری در همه حوزه‌ها اشاره و به سامانه گرمسیری که از صندوق توسعه ملی برای ایلام و کرمانشاه هدف گذاری شده اشاره و گفت: با تکمیل سامانه گرمسیری ۱۰۰ هزار تن به تولید گندم دهلران افزوده می‌شود

وی به سد دویرج و آبیاری اراضی موسیان و قسمتی از اراضی بخش مرکزی اشاره و گفت: ما مطالعات اولیه سد چیخاب را انجام ودر دشت عباس علاوه بر استفاده از سد کرخه از چاه‌های کشاورزی نیز بهره مند هستیم و بی شک دهلران در بخش کشاورزی قطب تولید و اشتغال می‌باشد و خدمات دولت در این بخش قابل تحسین می‌باشد

صادقی تولید محصولات کشاورزی دهلران را ۴۲۵ هزارتن است و ارزش محصولات کشاورزی شهرستان سالانه ۶ هزار میلیارد تومان است.

کد خبر 6084599

دیگر خبرها

  • عمارت تاریخی فکری در بندر لنگه
  • حضور ۴ بازیکن سبزواری در پنجمین اردوی تیم ملی هندبال جوانان
  • میزان تولیدات کشاورزی دهلران در سال ۴۲۵ هزار تن است
  • صدور پروانه ساخت برای ۴ فیلم کوتاه
  • امیرحسین صادقی: در جواب کسانی که به مادرم فحش می‌دهند چه باید بگویم؟
  • صادقی به کمیته اخلاق احضار شد
  • بازیکن سابق استقلال به کمیته اخلاق احضار شد
  • احضار امیرحسین صادقی به کمیته اخلاق
  • شروع کنسرت‌های پاپ در تهران؛ رضا صادقی، بهنام بانی و علیرضا طلیسچی | از ۱۵۰ تا ۸۹۵ هزار تومان
  • باشگاه پرسپولیس از امیرحسین صادقی شکایت کرد