Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-20@04:56:14 GMT

جو بایدن هم تو زرد از آب درآمد!

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۱۹۶۹۰

ساعت 24-جو بایدن، نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ و معاون سابق باراک اوباما در گفت‌وگو با خبرنگاران در «دموین آیووا» حرف‌هایی نژادپرستانه‌ای به زبان آورد که مورد انتقادهای گسترده‌ای قرار گرفت.

بایدن گفت: ما عقیده داریم که اگر فقیر باشید، نمی‌توانید کاری انجام دهید. کودکان فقیر هم مثل کودکان سفیدپوست باهوش و با استعداد هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی سپس اظهارات خود را اصلاح کرد و گفت: کودکان ثروتمند، کودکان سیاهپوست، کودکان آسیایی. نه واقعا منظورم این است. آن‌ها می‌توانند هر کاری که افراد دیگر انجام می‌دهند را انجام دهند.

معاون مدیر ستاد انتخاباتی بایدن در واکنش به این اظهارات بایدن اعلام کرد: وی اشتباه لفظی داشته است و خیلی زود حرفش را اصلاح کرده است. جو بایدن کل زندگی‌اش را برای حمایت از حقوق مدنی و کرامت انسانی همه مردم صرف کرده است.

دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا هم در واکنش به آن گفت: جو هوش نرمالی ندارد. او کسی نیست که شما به عنوان رئیس جمهور آمریکا بخواهید.

حساب توییتری «ترامپ وار روم» که مستقیما بوسیله ستاد انتخاباتی ۲۰۲۰ دونالد ترامپ اداره می‌شود هم ویدئویی از این اظهارات نژادپرستانه جو بایدن منتشر کرد؛ اما قسمت دوم حرف‌های او که این جمله‌اش را اصلاح کرده بود، منتشر نکرد. ترامپ وار روم در توییتر نوشت: جو بایدن: کودکان فقیر هم مثل کودکان سفیدپوست باهوش و با استعداد هستند.

به دنبال آن، ستاد انتخاباتی جو بایدن هم به آن واکنش نشان داد و این اقدام ستاد انتخاباتی ترامپ را محکوم کرد. ستاد انتخاباتی جو بایدن در توییتر نوشت: ستاد انتخاباتی ترامپ این ویدئو را بدون بخش اصلاح شده اظهارات جو بایدن منتشر کرد که کارش بسیار نفرت انگیز است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۱۹۶۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز بزرگترین رویداد انتخاباتی در جهان

  به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما شهروندان هندی روز جمعه در بزرگترین انتخابات جهان به پای صندوق‌های رای می‌روند، جایی که نزدیک به یک میلیارد رای‌دهنده دولت بعدی خود را انتخاب می‌کنند و تصمیم می‌گیرند که نارندرا مودی نخست‌وزیر را برای سومین دوره ریاست‌جمهوری انتخاب کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتخابات سراسری هند در میان تدابیر شدید امنیتی آغاز شد. نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد که حزب بهاراتیا جاناتا به رهبری نارندرا مودی پیروز خواهد شد.

این رأی‌گیری در ۷ مرحله و طی ۶ ماه آینده در پرجمعیت‌ترین کشور جهان برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • آغاز بزرگترین رویداد انتخاباتی در جهان
  • شروع طولانی‌ترین انتخابات جهان در هند
  • درآمد کودکان زباله گرد چقدر است؟
  • گاف عجیب بایدن درباره حمله اسرائیل به حیفا (فیلم)
  • توهین جدید ترامپ به بایدن؛ او بدترین رئیس‌جمهور تاریخ آمریکا است
  • گاف جنجالی و جدید بایدن در حین گرفتن عکس دسته‌جمعی (فیلم)
  • ترامپ: بایدن کشور ما را ویران کرده و بدترین رئیس جمهور تاریخ آمریکاست/ ما باید از شر بایدن خلاص شویم (فیلم)
  • ببینید | توهین جدید ترامپ به بایدن؛ جنگ‌ها در حال وقوع هستند
  • ترامپ: در نظرسنجی ها خیلی جلوتر از بایدن هستیم
  • رحیم‌پور ازغدی: ترامپ یقه طرف را می‌گیره می‌خواد تجاوز کنه!