Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر نظام فنی و اجرایی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان یزد با اشاره به قرارگرفتن گزارش سیلاب در دستور کار شورای فنی استان از شناسایی 130 نقطه بحرانی برای لایروبی رودخانه ها با اولویت مناطق مسکونی و جمعیت بالا خبر داد.

به گزارش ایلنا،  محمد رضا بشیری افزود: بنابر اعلام شرکت آب منطقه ای استان حدود 2100 کیلومتر رودخانه های فصلی در استان نیازمند مطالعه و ساماندهی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: براساس مصوبه شورای فنی استان مقررشد اقدامات لازم توسط شرکت آب منطقه ای با همکاری دستگاههای ذیربط جهتجلوگیری از تصرفات حاشیه رودخانه ها برای رفع این تصرفات و رفع خطرات ناشی از سیلاب، به عمل آید.

بشیری همچنین با اشاره به نقش منفی زیست محیطی برداشت شن و ماسه و تخریب بستر رودخانه ها گفت: براساس مصوبه شورای فنی تاکید گردید از طرف سازمان صنعت، معدن و تجارت استان به هیچ وجه هیچ معدن رودخانه ای جدید، واگذار نگردد و مجوزهای موجود نیز تمدید نشده و با معادن کوهی جایگزین شود.

مدیر نظام فنی و اجرایی سازمان مدیریت و برنامه ریزی با اشاره به گزارش شهرداری یزد در خصوص دفع روان آب شهر یزد ادامه داد: از سال 92 طرح دفع روان آب در دستورکار شهرداری یزد بوده است و مطالعات فاز صفر ویک انجام گرفته اما روند کار بدلیل هزینه های زیاد و کمبود بودجه متوقف شده است.

وی افزود: در این رابطه مقرر شد تا قبل از شهریورماه با شناسایی نقاط بحرانی که قبلا صورت گرفته، اقدامات لازم برای رفع این مشکل صورت گیرد.

وی خاطرنشان ساخت: بستر مسیل رودخانه مرکزی شهر یزد برای جمع آوری روان آبهای اصلی سطح شهر در دستورکار شهرداریقرار دارد و اقدامات لازم در حین اجرا است و 400 متر اولیه این رودخانه به پایان رسیده است.

مدیر نظام فنی و اجرایی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان یزد در پایان تاکید کرد: در این نشست همچنین مقرر شد توسط شرکت آب منطقه ای با همکاری دفتر فنی استانداری، راههای قانونی آزادسازیمسیر رودخانه شهر یزد بررسی و نتیجه به دبیرخانه شورای فنی استان منعکس شود.

 

 

 

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف زیست محیطی سازمان صنعت معدن و تجارت استان سازمان مدیریت و برنامه ریزی شهرداری یزد قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۱۹۷۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عوامل برنامه‌های قرآنی با حضور «حجت‌الاسلام قمی» قدردانی شدند

به گزارش خبرنگار مهر، جلسه فراکسیون قرآن، عترت و نماز مجلس شورای اسلامی، عصر امروز با حضور رییس سازمان صداوسیما ، رییس سازمان تبلیغات اسلامی و جمعی از نمایندگان این فراکسیون در کمیسیون تلفیق برگزار شد.

در این جلسه، بسیاری از دست‌اندرکاران محافل قرآنی اعم از شورای توسعه قرآنی، آموزش و پرورش، بسیج، شهرداری، کانون‌های فرهنگی و مذهبی و رادیو و تلویزیون حضور یافته و مسایل مربوط به این بخش را مطرح کردند.

همچنین در این مراسم از عوامل ویژه برنامه‌های قرآنی کشور در ماه مبارک رمضان قدردانی به عمل آمد.

کد خبر 6085733 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • سیل به شهر تاریخی کاشان هم رسید
  • سیل به شهر تاریخی کاشان هم رسید | آبگرفتگی معابر و منازل مسکونی + ویدئو
  • تشکیل شورای راهبردی سلامت با مصوبه شورا
  • حلقه مفقوده مدیران عدم پیگیری و نظارت بر تصمیمات است
  • هواشناسی ایران / احتمال وقوع سیلاب در ۶ استان کشور
  • تشدید بارش در ۶ استان/ احتمال وقوع سیلاب
  • عوامل برنامه‌های قرآنی با حضور «حجت‌الاسلام قمی» قدردانی شدند
  • هوای بارانی در راه مازندران
  • در جلسه شورای شهر اصفهان چه گذشت؟
  • برگزاری جلسه هم اندیشی دفاتر انرژی بلوک ۱ کشور