Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست سازمان لیگ فدراسیون والیبال گفت: برنامه ما این است که لیگ را در تاریخ ۸ آبان شروع کنیم و فکر کنم بتوانیم چنین کاری انجام دهیم. ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۵ ورزشی والیبال|بسکتبال|هندبال نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در حالی که مهلت ارائه مدارک تسویه حساب تیم‌های لیگ برتر والیبال با بازیکنان و ثبت نام برای شرکت در لیگ 98، روز سه‌شنبه 15 مرداد به پایان رسیده است اما تنها 3 تیم طبق شرایط سازمان لیگ برای شرکت در مسابقات آماده هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منوچهر پورحسن، سرپرست سازمان لیگ فدراسیون والیبال در این مورد به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: قرار بود امروز جلسه‌ای با سرپرست فدراسیون درباره تعیین تکلیف لیگ برتر برگزار کنیم که این جلسه به فردا موکل شد.

وی ادامه داد: تاکنون فقط تیم‌های راه یاب ملل مریوان و سپاهان اصفهان (تیم‌های لیگ برتر شده دسته یک) و فولاد سیرجان ایرانیان برای شرکت در لیگ برتر اعلام آمادگی کرده و مدارک تسویه حساب خود با بازیکنان را ارائه کرده‌اند. تیم شهداب یزد نیز به طور ضمنی اعلام کرده که آماده حضور در لیگ برتر است. از سایر تیم‌ها هیچ خبری در دست نیست و هیچ گونه اطلاعی به فدراسیون در مورد آنها داده نشده است.

کارخانه: تیم ملی والیبال باید کار را در روسیه تمام کند/ ریسک بزرگی کردم

پورحسن اظهار داشت: تیم‌هایی که خواهان حضور در لیگ برتر هستند یا باید با بازیکنان فصل قبل خود تسویه حساب کرده و 8 درصد قرارداد آنها را به حساب فدراسیون واریز کنند و یا از مراکز نظارتی، مجوز دریافت کنند.

وی تصریح کرد: در این شرایط به نظر می‌رسد مجبور باشیم که فرصت دوباره‌ای به تیم‌ها بدهیم و تا آخر مرداد برای ارائه مدارک صبر کنیم. برنامه ما این است که لیگ را در تاریخ 8 آبان شروع کنیم و فکر کنم بتوانیم چنین کاری انجام دهیم. 

انتهای پیام/

R1015159/P/S3,31/CT1 واژه های کاربردی مرتبط والیبال

منبع: تسنیم

کلیدواژه: والیبال والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۱۹۷۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارخانه مشاور عالی رئیس و دبیر کمیته فنی فدراسیون والیبال شد

یکی از برجسته‌ترین و باسابقه‌ترین مربیان و کارشناسان والیبال ایران ایران، مشاور عالی رئیس فدراسیون والیبال و دبیر کمیته فنی شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مصطفی کارخانه که امروز به عنوان شناسنامه والیبال ایران از وی یاد می‌شود و طی ادوار مختلف در تیم‌های ملی به عنوان سرمربی، مربی، مدیر فنی، سرپرست حضور داشته و به همراه تیم‌های ملی افتخارات زیادی را در میادین بین‌المللی کسب کرده و چند سالی عضو هیئت رئیسه و کمیته فنی فدراسیون بود. 

لیست پائز برای لیگ ملت‌های والیبال/ موسوی و غفور نیستند

 

بر این اساس در راستای سیاست کلان و جدید فدراسیون مبنی بر چابک‌سازی تشکیلات اداری همراه با تخصص‌گرایی و استفاده از افراد مختصص با توجه به حوزه اختیارات و  وظایف تعیین شده و به منظور بالا بردن راندمان فعالیت‌ها، سید میلاد تقوی رئیس فدراسیون والیبال طی حکمی مصطفی کارخانه  را به عنوان مشاور عالی فنی خود و همچنین دبیر کمیته فنی منصوب کرد.

در متن این حکم آمده:

«احتراما؛ با توجه به سوابق و تجارب ارزنده جنابعالی به موجب این ابلاغ به سمت مشاور عالی فنی رئیس فدراسیون و دبیر کمیته فنی فدراسیون والیبال منصوب می‌شوید.

امید است با اتکال به خداوند متعال و به کارگیری مساعی ارزنده خویش در انجام وظایف محوله موفق و موید باشید.»

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شجاعی: علت پشت کردن بازیکنان به تیم ملی والیبال باید روشن شود/ کسب سهمیه المپیک شرط دارد
  • کارخانه در فدراسیون والیبال پست گرفت
  • کارخانه مشاور عالی رئیس و دبیر کمیته فنی فدراسیون والیبال شد
  • مصطفی کارخانه مشاور عالی و دبیر کمیته فنی شد
  • مصلح: حس می‌کنم از استقلال امتیاز می‌گیریم
  • پائز: قلب بازیکنان را می‌خواهم
  • مرادی: هیچ گله‌ای از موسوی نداریم/ دبیر به زودی معرفی می‌شود
  • سرمربی تیم ملی والیبال وارد ایران شد +عکس
  • سرمربی تیم ملی والیبال به ایران آمد
  • عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال، مدیرعامل فولاد شد!