Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@07:38:46 GMT

مورینیو در اسکای اسپورتس؛ شغل جدید برای آقای خاص

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۱۹۸۵۲

مورینیو در اسکای اسپورتس؛ شغل جدید برای آقای خاص

ژوزه مورینیو که فعلا بدون تیم است، فصل جاری تفسیر و کارشناسی بازی های لیگ برتر در شبکه اسکای اسپورتس را برعهده خواهد داشت.

به گزارش "ورزش سه"، ژوزه مورینیو از دسامبر گذشته که از یونایتد اخراج شد، بدون تیم است. انتظار می رفت او فصل جدید هدایت یک تیم بزرگ را برعهده بگیرد اما این اتفاق رخ نداد. مورینیو سال گذشته در شبکه روسی RT تفسیر بازی های جام جهانی را برعهده داشت و پس از اخراج از منچستر نیز برای بی این اسپورتس فعالیت می کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نهایت امروز اسکای اسپورتس رسما خبر از شروع همکاری اش با آقای خاص داد و او از بازی تیم های سابقش یعنی منچستریونایتد و چلسی که یکشنبه در اولدترافورد برگزار خواهد شد، کارش در این شبکه تلویزیونی مشهور را شروع می کند.

 

 

 

 

 مورینیو در این رابطه گفت:« لیگ برتر یک رقابت بسیار ویژه است؛ جایی که برای پیروزی نیاز به کار و تلاش سخت دارید و هر هفته نمی توانید چشم از تماشای بازی ها بردارید. اسکای اسپورتس خانه لیگ برتر است و برای من افتخاری است که عضوری از این تیم باشم و اینکه به درک و توضیح بهتر بازی ها و آنچه در هر بازی اتفاق می افتد، کمک کنم.

فوتبال شور و هیجان بسیار بزرگی را به مردم منتقل می کند و من هم می خواهم به اینگونه بخشی از لیگ برتر باشم تا اینکه به نیمکت مربیگری برگردم. فعلا برای بازگشت به مربیگری باید صبور باشم و البته که این کار دشواری است.»

 

 

 

منچستر یونایتد ژوزه مورینیو (سرمربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: منچستر یونایتد ژوزه مورینیو سرمربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۱۹۸۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیراندازی در غرب پاکستان/ ۷ مامور گمرک کشته شدند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، براساس اعلام پلیس پاکستان، در جریان دو حمله مسلحانه مجزا در غرب پاکستان، هفت مامور گمرک کشته شدند. هنوز هیچ گروهی مسئولیت این دو حمله را برعهده نگرفته است.

در سال‌های اخیر، امنیت مناطق واقع‌شده در مرز پاکستان و افغانستان به شدت کاهش یافته است. حمله‌های تروریستی که تحریک طالبان پاکستان مسئولیت برخی از آن را برعهده گرفته، سیر صعودی داشته است. در این حمله‌ها به طور عمده نیروهای پلیس و مقامات امنیتی هدف قرار گرفته‌اند.

محمد عدنان، معاون پلیس غرب پاکستان گفته است که ماموران گمرک در حال بازرسی بودند که افراد ناشناس به روی آنها آتش گشودند و دو نفر کشته شدند. همچنین به گفته وی، سه روز پیش نیز پنج مقام اداره گمرک از جمله یک مامور، در جریان تیراندازی در همان منطقه کشته شدند و مهاجمین گریختند.

کد خبر 6084236

دیگر خبرها

  • پای صحبت‌های ژوزه مورینیو: آن شادی در اولدترافورد زندگی من را تغییر داد
  • طعنه مورینیو؛ آرتتا جادو می‌کند اما من اتوبوس دو طبقه پارک می‌کردم!
  • آرتتا باشد زیبا است، مورینیو باشد اتوبوس دوطبقه!‏
  • (عکس) تصویری از رژه گشت کمیته در دهه شصت
  • ژوزه مورینیو تماشاگر ویژه دیدار فولام و لیورپول / عکس
  • دل مورینیو برای لیگ برتر انگلیس شده است (عکس)
  • مورینیو و مونتلا تماشاگران ویژه بازی لیورپول (عکس)
  • داعش مسئولیت انفجار شب گذشته در کابل را برعهده گرفت
  • تیراندازی در غرب پاکستان/ ۷ مامور گمرک کشته شدند
  • تیم ملی فوتبال ایرلند رقیب تراکتور شد!