Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی بیمه مرکزی، غلامرضا سلیمانی که در جمع اعضای شورای عمومی سندیکای بیمه گران ایران سخن می‌گفت با اعلام این مطلب افزود: صنعت بیمه در حوادث گوناگون نظیر سیل اخیر توان بالا و ظرفیت مثال زدنی خود را نشان داده و پرداخت بیش از یکصد و چهل و دو میلیارد تومان خسارت به زیان‌دیدگان سیل در استان های آسیب دیده این حقیقت را به اثبات می رساند که صنعت بیمه می تواند با همدلی و هم افزایی، گام های بلندی بردارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس شورای عالی بیمه با اشاره به اهمیت موضوع توانمندسازی در صنعت بیمه و افزایش سه برابری ذخیره گیری شرکت ها برای اولین بار در سال جاری، خاطرنشان کرد: ذخیره گیری مناسب شرکت های بیمه و حرکت به سمت کاهش کسری ذخایر از زمینه های ثبات در این صنعت به شمار می رود.

وی تصریح کرد: سودآوری بنگاه های اقتصادی یک اصل است اما پایداری شرکت ها موضوع مهم تری است که باید در صنعت بیمه با جدیت بیشتری دنبال شود. سلیمانی با تبریک روز خبرنگار از قابلیت های رسانه های گروهی کشور برای آگاهی بخشی در حوزه بیمه به عنوان یک ظرفیت بزرگ یاد کرد و گفت: همه ما باید تلاش کنیم صدای صنعت بیمه را به گوش همگان برسانیم و رسانه در این میان یک پل ارتباطی مطمئن به شمار می آید.

وی به نقش موثر بیمه هوشمند در افزایش توانگری مالی شرکت های بیمه اشاره کرد و گفت: خوشبختانه صنعت بیمه در این عرصه نیز پیشرو به حساب می‌آید و در همین راستا برای دومین سال رتبه نخست برترین سازمان دولتی در زمینه فن‌آوری اطلاعات را به خود اختصاص داده است.

سلیمانی در بخش دیگری از سخنان خود با ابراز خرسندی از گسترش فعالیت های بیمه‌ای در کشور به موضوع بازارسازی در کشورهای همسایه پرداخت و از سوریه به عنوان یک بازار بالقوه یاد کرد و افزود: صنعت بیمه باید نگاه ویژه‌تری به بازارهای بین المللی بخصوص کشورهای دوست و همسایه داشته باشد و با تولید ثروت در این عرصه، نقش پررنگ‌تری را در اقتصاد کلان ایفا کند.

وی در پایان از اعضای سندیکای بیمه‌گران ایران به عنوان یک نهاد تخصصی بیمه‌ای خواست که در انتخاب دبیر کل نیز وضعیت حرفه ای و نگاه تخصصی خود را حفظ و تقویت کنند. شایان ذکر است در این نشست تنی چند از مدیران عامل شرکت های بیمه، مدیرعامل صندوق تامین خسارات بدنی و دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران نیز به طرح دیدگاه های خود پرداختند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: اقتصاد ثروت روابط عمومی سیل صنعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۱۹۸۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

والتر هیل با یک فیلم نوار برمی‌گردد/ ادامه بزن بزن در ۸۴ سالگی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ایندی وایر، امروز (۱۴ آوریل) قرار است انجمن نویسندگان آمریکا با اهدای جایزه لورل برای دستاورد فیلمنامه‌نویسی از والتر هیل تجلیل ‌کند، و به این ترتیب یکی از بزرگترین فیلمنامه‌نویسان زنده آمریکایی، افتخاری را دریافت می‌کند که مدت‌هاست شایسته آن بود.

هیل از فیلم‌نامه‌های اولیه‌اش که برای کارگردان‌های دیگر نوشت؛ به‌ویژه «گریز» سام پکین‌پا، تا اولین فیلمی که به‌خوبی نوسط خودش ساخته شد یعنی «دوران مشقت» و فیلم‌های کلاسیک‌ بعدی‌اش مانند «راننده»، «سلحشوران»، «۴۸ ساعت» و «آتشی در خیابان‌ها»، سازنده آثاری شخصی و گویا و نیز تاثیرگذار بوده است.

کوئنتین تارانتینو درباره هیل گفته وی یک مرجع فیلمنامه نویسی است و افزوده است: وقتی «دوران مشقت» را می‌خواندم، می‌توانستم ببینم که یک فیلمنامه واقعا باید چه چیزی باشد.

هیل به ایندی وایر گفت: حس می‌کردم در سیستمی گرفتار شده‌ام که فیلم‌نامه‌ها را اغلب در سطح طرح‌های اولیه می‌سازد. این که فیلمنامه‌ها همیشه به‌نوعی بد خوانده ‌شوند، در صنعت سینما رایج بود و من آن را دوست نداشتم. می‌خواستم آنها را به سمت رویکردی بسیار ناب‌تر و خواندنی‌تر سوق دهم تا به فیلمنامه‌ها به‌عنوان نوعی ادبیات نگاه شود.

هیل به سرعت یادآوری می‌کند که او اولین کسی نبود که این ایده را داشت و گفت: از زمان فیلم‌های صامت این موضوع مطرح بوده است.

اما شکی نیست که رویکرد ساده و شاعرانه او در توصیف، تاثیر زیادی در این امر داشته است. در مورد فیلمسازانی که مسیر او را پی گرفتند، نه تنها باید از تارانتینو یاد کرد، بلکه ادگار رایت، گی‌یرمو دل تورو و شان بیکر، همگی بر تاثیر هیل تاکید کرده‌اند. هیل، که بهترین فیلم‌هایش سرشار از کنایه و تناقض است، به سرعت به تناقض نهفته در تلاش برای ساخت فیلمنامه‌های ادبی اشاره می‌کند. وی می‌گوید: دیوید گیلر همراه قدیمی من در نویسندگی همیشه می‌گفت فیلمنامه‌نویسی یک نوع ادبیات کوفتی‌ای است که تنها افرادی آثارت را می‌خوانند که می‌خواهند آن را نابود کنند؛ یعنی بازیگران، کارگردانان و تهیه کنندگان.

هیل در زمانی که داشت بهترین فیلم‌هایش را می‌نوشت، نمی‌توانست تصور کند که روزی اینترنت به همه امکان دسترسی به آثار او را می‌دهد، اما اکنون خوانندگان با «راننده» می‌توانند هذیان را تجربه کنند یا با رمانتیسم در «آتشی در خیابان‌ها» در قالب فیلمنامه آشنا شوند. در دسترس بودن فیلمنامه‌های هیل همراه با تبلیغ تارانتینو و رایت، پس از سال‌ها که بیشتر به عنوان یک کارگردان مطرح بود، دوباره شهرت او را به‌عنوان یک فیلمنامه‌نویس احیا کرد. هیل با اشاره به اینکه جایزه لورل یک غافلگیری کامل و خوش آمد برای وی بود، تاکید کرد: به ویژه که از طرف همسالان من می‌آید.

این جایزه در دوره‌ای به دست می‌آید که درباره هیل یک مطالعه انتقادی جامع توسط والتر چاو انجام شده و نسخه‌های ویژه رسانه‌های فیزیکی مملو از تحلیل‌های متفکرانه کارهای او است که دوباره مورد ارزیابی قرار گرفته‌اند. هیل همه این‌ها را متملقانه می‌بیند اما می‌گوید: اعتماد به نفس من را تقویت می‌کند، ویادآور می شود که همچنان به آینده نگاه می‌کند تا گذشته.

وی می‌گوید: وقتی به شما جایزه یک عمر دستاورد هنری می‌دهند، یک جوری واجب است که بگویی «یک دقیقه صبر کن، تمام نشده است». هیل گفت: من هنوز کار می‌کنم. همیشه به نظر می‌رسد پایان مسیر است، اما من دوست دارم به جلو نگاه کنم، نه به عقب. من به فیلمنامه بعدی‌ام خیلی بیشتر از فیلمنامه آخری علاقه دارم. آخرین فیلم من «مرده برای یک دلار» یک وسترن بود و اکنون قصد دارم به فیلم نوآر برگردم و امیدوارم بتوانم چند فیلم دیگر بسازم. بنابراین بزن بزن ادامه دارد.

هیل که تقریبا همزمان با کاپولا، اسکورسیزی و اسپیلبرگ در جنبش هالیوود دهه ۷۰ آغاز به کار کرد، نامی کمتر شناخته شده است، اما فیلم شناسی وی چندین دهه سینما را تحت تأثیر قرار داده است.

کد خبر 6077511

دیگر خبرها

  • فردا؛آغاز بکار سی و یکمین نمایشگاه بین المللی صنعت شوینده و بهداشتی
  • قطارهای تندروی ژاپن توان رقابت در بازارهای بین المللی را ندارند
  • توجه ویژه به منابع انسانی و توانمند سازی کارکنان از مهمترین برنامه‌های سال جاری خواهد بود
  • نگاه ویژه مدیران به طرح جامع گلزار شهدا
  • والتر هیل با یک فیلم نوار برمی‌گردد/ ادامه بزن بزن در ۸۴ سالگی
  • ۸ نکته کلیدی و مهم که باید درباره‌ی بیمه تکمیلی بدانید!
  • پرداخت ۶ هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان خسارت توسط صندوق خسارت بدنی
  • پرداخت غرامت خسارت به کشاورزان در غرب استان اصفهان + فیلم
  • افزایش سقف پرداخت خسارت صندوق بیمه حوادث طبیعی چقدر اثرگذار است؟
  • برنامه ویژه معاونت علمی برای حضور دانش‌بنیان‌ها در رویدادهای معتبر بین‌المللی