Web Analytics Made Easy - Statcounter

سعیدرضا، عاملی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، مصوبه شورای تخصصی تحول و ارتقاء علوم انسانی در مورد برنامه درسی و سرفصل‌‌ آموزشی ۶ رشته دانشگاهی را برای اجراء به وزیر علوم، تحقیقات و فناوری ابلاغ کرد. ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۰ سیاسی سیاست ایران نظرات - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم به نقل از شورای عالی انقلاب فرهنگی، سعیدرضا، عاملی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، مصوبه شورای تخصصی تحول و ارتقاء علوم انسانی در مورد برنامه درسی و سرفصل‌‌ آموزشی 6 رشته دانشگاهی را برای اجراء به وزیر علوم، تحقیقات و فناوری ابلاغ کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن نامه عاملی به  منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به شرح ذیل است:
با سلام احترام؛ ضمن آرزوی دوام توفیقات الهی برای جنابعالی؛ به پیوست برنامه درسی و سرفصل‌ رشته‌های زیر که در جلسات شورای تخصصی تحول و ارتقاء علوم انسانی به تصویب رسیده است، جهت ابلاغ به دانشگاه‌های سراسر کشور حضورتان ایفاد می‌شود:

عاملی: 85 سند راهبردی در شورای عالی انقلاب فرهنگی به تصویب رسیده استعاملی: علت شکست بیداری اسلامی در برخی کشورها ناتوانی در ساخت نهادهای انقلابی جدید بودعاملی: 16 میلیون نفر در جهان متقاضی آموختن زبان فارسی هستند

رشته حقوق محیط زیست – مقطع کارشناسی ارشد،
رشته زبان و ادبیات روسی- مقطع کارشناسی ارشد،
رشته آموزش زبان به کمک فناوری_ مقطع کارشناسی ارشد،
رشته شهرسازی اسلامی_ مقطع دکتری،
رشته زبان روسی_ مقطع کارشناسی،
رشته آموزش زبان آلمانی_ مقطع کارشناسی ارشد.
لازم به ذکر است، همچنین رونوشت این نامه به سید حمید طالب زاده دبیر شورای تخصصی تحول و ارتقاء علوم انسانی نیز ابلاغ شده است.

انتهای پیام/

R1541/P/S1,1412/CT12 واژه های کاربردی مرتبط سید سعیدرضا عاملی شورای عالی انقلاب فرهنگی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سید سعیدرضا عاملی شورای عالی انقلاب فرهنگی سید سعیدرضا عاملی شورای عالی انقلاب فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۲۰۲۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به خاورمیانه جدید خوش آمدید!

عضو هیئت علمی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی در واکنش به حمله تنبیهی ایران به رژیم صهیونیستی در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: اسرائیل تمام شد.

به گزارش ایسنا، سید یاسر جبرائیلی، عضو هیئت علمی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی در توئیتی نوشت:

حمله پهپادی و موشکی ایران به رژیم اشغالگر قدس، یک زورآزمایی تاریخی میان گوشه‌ای از توان نظامی جمهوری اسلامی و کل حیثیت نظامی غرب بود. اسرائیل تمام شد. به خاورمیانه جدید خوش آمدید!

دیگر خبرها

  • رفع ابهام دونوبته شدن کنکور/ آیا با تاثیر معدل در کنکور عدالت اجتماعی برقرار می‌شود؟
  • آمادگی مشهد برای راه اندازی شهرجهانی نوآوری و فناوری‌های صنایع فرهنگی کشور
  • مجوز پذیرش دانشجو در مقطع دکتری رشته پرستاری در زاهدان گرفته شد
  • جلسه شورای اسلامی سازی دانشگاه ها شورای عالی انقلاب فرهنگی
  • به خاورمیانه جدید خوش آمدید!
  • خسروپناه: ضعف حکمرانی در حوزه صوت و تصویر فراگیر مرتفع شود
  • کمک دوستان و دعای خیر پدر و مادر!
  • لزوم توجه به ارتقای کیفیت آموزشی در رشته‌های علوم انسانی
  • درخواست مجوز از انحصار صاحبان سکوها خارج شد
  • ارتقای اساتید علوم انسانی و هنر جداگانه بررسی می‌شود