Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید جلال فیاضی مشاور عالی بنیاد بین المللی امام رضا(ع) ظهر امروز به مناسبت روز خبرنگار ظهر از روزنامه قدس و سایت تحلیلی خبری قدس آنلاین دیدار کرد.

سید جلال فیاضی مدیر خبرگزاری رضوی و مشاور عالی بنیاد بین المللی امام رضا(ع) در جریان بازدید از روزنامه قدس و سایت خبری تحلیلی قدس آنلاین ضمن تبریک به خبرنگاران از عملکرد این روزنامه تقدیر کرد و گفت:روزنامه قدس به دلیل انتصابش به امام رضا(ع) می‌تواند یکی از روزنامه‌های مورد اعتماد عمومی باشد و بدون شک می تواند با حضور گسترده‌ در سطح کشور و در بین دیگر رسانه ها بیش از پیش دیده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: تا جایی که من در جریان هستم خوشبختانه تا به امروز اتفاقات خوبی در جهت معرفی هر چه بیشتر این رسانه به مخاطب افتاده است و از قضا اتفاقات خوب تری هم در شرف است. من تصور می‌کنم از آن جایی که امام رضا(ع) متعلق به همه است  واز آن جا که  قدس هم منتصب به ایشان است باید بتواند انتصاب به همه مردم را حفظ کند و باید بیش از پیش در این جهت تلاش کند.

 مدیر خبرگزاری رضوی افزود: حضور روزنامه قدس و قدس آنلاین در فضای مجازی یکی از ضرورت‌ها است اگر چه کماکان معتقدم نشریات مکتوب علی رغم گسترش فضای مجازی از فضای رسانه‌ای کشور و دنیا حذف نمی‌شود چون هستند کسانی که دوست دارند رسانه را لمس کنند و این ارتباط را به این شکل برقرار کنند ولی با عین حال که رسانه مکتوب قابل حذف شدن نیست ولی قطعا با توجه به گسترش فضای مجازی حضور لحظه ای قدس آنلاین و مجموعه روزنامه قدس در فضای مجازی می تواند بسیار موثر و کمک کننده باشد.

مشاورعالی بنیاد بین المللی امام رضا(ع) ادامه داد: یکی از نکاتی که در این رسانه باید به آن بیشتر توجه شود با توجه به حضور گسترده زائران عرب زبان به مشهد به نظرم در فضای مجازی و مکتوب توجه به موضوع زبان عربی در قدس و در شرایط کنونی یک ضرورت محسوب می شود.

انتهای خبر/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: روز خبرنگار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۲۰۶۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دوره های سواد رسانه برای کاهش آسیبهای فضای مجازی

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: برای کاهش آسیبهای فضای مجازی و آشناسازی نوجوانان و جوانان نسبت به این آسیبها، دوره های سواد رسانه و طرح «منیر» توسط این اداره کل با همکاری آموزش و پرورش در شهرستانهای مختلف در دست اجرا است.

 

حجت الاسلام صاحبقرانی امروز در خواف افزود: در کنار این مساله در قالب مرکز رسانه ادارات تبلیغات اسلامی شهرستانها از ظرفیتهای بومی برای آشنایی نوجوانان و جوانان و دانش آموزان و دانشجویان نسبت به آسیبهای فضای مجازی بهره گرفته می شود و سطح آگاهی های عمومی افزایش می یابد.

 

 وی ادامه داد: محتواسازی برای فعالان فضای مجازی در عرصه مقابله با ترفندهای فرهنگی دشمنان و آسیبهای این بخش از دیگر رویکردهای اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی است.

دیگر خبرها

  • از دلنوشته غم‌انگیز آقای پژوهشگر تا قصه یک پل موسیقایی در روسیه!
  • ۲ شاخصه مهم «هیئت» از نگاه رهبر انقلاب/ جمعیت ملاک سنجش نیست
  • نخستین کارسوق سواد رسانه‌ای ویژه دانش آموزان درآمل برگزار شد
  • ضرورت آگاهی و اطلاع شهروندان از شگرد‌های جدید کلاهبرداری در فضای مجازی
  • برگزاری نخستین کارسوق سواد رسانه‌ای ویژه دانش آموزی درآمل
  • برگزاری دوره توانمندسازی کنشگران رسانه و فضای مجازی
  • طنز در فضای مجازی با اقتصاد پیوند خورده است
  • برگزاری دوره های سواد رسانه برای کاهش آسیبهای فضای مجازی
  • ضرورت اهتمام به اقتصاد فضای مجازی در خراسان رضوی
  • تراکتور شایعات را تکذیب کرد؛ گزینه‌های پرافتخار مدنظرمان است