Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، شهرزاد نصیری مسئول برگزاری مسابقات بانوان سازمان لیگ فوتسال اظهار کرد: قرعه کشی لیگ فوتسال برای دومین بار امروز برگزار شد و تیم‌های فوتسال پارس آرا و هیئت فوتبال تهران به دلیل اینکه تعهدات خود را در زمان‌ مقرر انجام ندادند روز پنج شنبه هفته گذشته از لیگ برتر کنار گذاشته شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آن‌ها از تیم‌های فعال سال گذشته بودند و با وجود اینکه نامه‌ای به باشگاه پارس آرا برای شرکت در مراسم قرعه کشی ارسال نشده بود، اما مسئولان این تیم با حضور در سازمان لیگ اصرار داشتند که در لیگ بمانند.

نصیری بیان کرد: مسئولان تیم پارس آرا برای حضور در لیگ برتر فوتسال مهلت ۴۸ ساعته درخواست کردند و تیم ستارگان ورامین به عنوان حامی مالی که آقایان را در لیگ فوتسال حمایت می‌کند تعهد داد که تیم بانوان هیئت تهران را پشتیبانی کند. به هر حال بانوان در جمع کردن تیم‌های خود مشکلاتی دارند. در ابتدا ما قصد داشتیم تا لحظه آخر قرعه کشی مجدد لیگ را انجام بدهیم، اما ۲ تیم انصرف دهنده اصرار داشتند که در لیگ حضور داشته باشند و طبق صلاحدید رئیس سازمان لیگ فوتسال قرعه کشی مجدد انجام نشد و لیگ ما با حضور ۱۴ تیم از ۲۵ مرداد ماه استارت زده می‌شود و تیم سایپا جایگزین صنعت سرد خزر شد. تیم صنعت سرد خزر که در فوتبال ساحلی فعالیت گسترده‌ای دارد طبق نامه نگاری‌های صورت گرفته اعلام کرد که در لیگ فوتسال تیمداری نمی‌کند به همین علت سایپا را جایگزین این تیم کردیم.

نصیری گفت: با وجود اینکه ما تیم پارس آرا را حذف کرده بودیم، اما مسئولان این تیم آمدند و اصرار به حضور در لیگ فوتسال داشتند و تعهد دادند و ما به خاطر اینکه ۱۵ - ۱۶ بازیکن چند ماه با این تیم کار کردند با حضورشان در لیگ موافقت کردیم. طبق آئین نامه مسابقات در صورتی که یک تیم در میانه‌های فصل انصراف بدهد به ۲ رده پایین‌تر یعنی لیگ دسته ۲ سقوط می‌کند. ما چنین قانونی در نظر گرفتیم که تیم‌ها به راحتی انصراف ندهند.

او گفت: تیم‌ها مشکلات مالی دارند به همین علت در میانه‌های فصل تمایل به کناره گیری از لیگ دارند. این موضوع باعث می‌شود که برنامه ریزی ما بهم بخورد. ورزش بانوان در بخش اسپانسرینگ مشکل دارد و شرایط مالی ورزش به صورتی است که کمتر کسی حاضر می‌شود در بخش بانوان سرمایه گذاری کند. به هر حال ما باید این موضوعات را به فال نیک بگیریم که یک تیم در ثانیه‌های آخر توانست یک حامی مالی پیدا کند و قرار است در فوتسال بانوان تیمداری کند. مطمئن باشید ۲ قهرمانی آسیایی بانوان در صورتی که لیگ ما پویا نبود میسر نمی‌شد.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از ورزش بانوان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی فدراسیون فوتبال ورزش بانوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۲۰۹۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتفاق غیرمنتظره در دربی اصفهان

به گزارش "ورزش سه"، دربی لیگ برتری فوتبال اصفهان در حالی روز گذشته بین سپاهان و ذوب‌آهن برگزار شد و برتری یک بر صفر شاگردان ژوزه مورایس را در ورزشگاه نقش جهان به همراه داشت که این بازی نسبت به قبل رنگ و لعاب اصفهانی‌تری به خود گرفته بود.

دربی دیروز اصفهان، نشان دهنده اعتماد فدراسیون‌نشینان به ظرفیت داوری اصفهان بود که طعم دربی را برای طرفداران و مخاطبان فوتبالی این خطه شیرین‌تر کرد و طی چند سال اخیر بی‌سابقه بود.

مصاف سپاهان و ذوب‌آهن در حالی برگزار شد که تیم داوری و مسئولین برگزاری این دیدار متشکل از داوران و عوامل بومی استان اصفهان بودند که این اتفاق سابقه نداشت.

امین قدیری و مجتبی شجاعی که جزء داوران اصفهانی فوتبال ایران به‌شمار می‌روند، به‌عنوان کمک داور دوم و داور چهارم در کنار پیام حیدری به‌عنوان داور وسط (از همدان) و علیرضا ممبینی (از خوزستان) حضور داشتند.

همچنین احمد صالحی، رئیس کمیته داوران هیئت فوتبال استان نیز به‌عنوان ناظر داوری در این دیدار حاضر بود و عباس عابدی، رئیس کمیته انضباطی هیئت فوتبال استان اصفهان نیز به‌عنوان ناظر ویژه کمیته انضباطی روند برگزاری دربی اصفهانی را زیر نظر داشت.

علاوه بر آنها، خمیه‌کبود که اصالت کاشانی دارد نیز به‌عنوان نماینده سازمان لیگ امر مهم برگزاری این دیدار را در کنار عوامل هیئت فوتبال استان اصفهان بر عهده داشت که اتفاق جالبی بود.

دیگر خبرها

  • برگزاری دومین دوره لیگ مینی فوتبال کیش
  • زمینه حضور پرشور مردم ورامین در دور دوم انتخابات فراهم شده است
  • ایمن‌سازی کامل کانال آب ری - ورامین در گرو تأمین اعتبار
  • قهرمانی نمایندگان مریوان در رقابت‌های فوتسال نونهالان و نوجوانان
  • اتفاق غیرمنتظره در دربی اصفهان
  • حمایت هواداران را نیاز داریم
  • برگزاری تمام الکترونیک دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه تهران
  • برگزاری لیگ شطرنج بانوان با حضور ۸ تیم
  • تغییر در ترکیب هیئت پذیرش شرکت‌های استارت‌آپی/پذیرش دانش‌بنیان‌ها در حوزه های مختلف
  • تولید ۱۲۰ هزار تن گندم و ۵۰ هزار تن جو در ورامین