Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش برنا از ایلام ؛ سعید خسروی نژاد افزود : این جشنواره روز یکشنبه 20 مرداد ساعت 18 الی 20 در بلوار پژوهش بانگنجاب (بام ایلام) برگزار می‌شود.

رئیس هیات ورزش‌های همگانی استان با بیان اینکه شرکت در این همایش برای همه آزاد است افزود : در پایان به نفرات برتر به قید قرعه و به رسم یادبود جوایزی اهدا خواهد شد، لذا همراه داشتن داشتن کارت شناسایی شرکت کنندگان الزامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: بیش از 3 هزار و 500 نفر به شکل سازمان یافته در ورزش همگانی فعالیت دارند که از این نظر ایلام یکی از استان‌های موفق در ورزش‌ همگانی در کشور است.

خسروی نژاد اضافه کرد : ورزش‌های همگانی ، برگزاری برنامه‌های پیاده‌روی بزرگ خانوادگی ، اجرای دوره‌های آموزشی تخصصی ورزش‌های همگانی و غیره از تلاش‌های این هیات در راستای تقویت این ورزش است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ازدواج برگزار برنا ایلام جشنواره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۲۱۴۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انبار الوم میزبان سومین جشنواره ملی زیبایی شتر

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان آقای فرزانه شهردار و دبیر برگزاری سومین جشنواره ملی زیبایی شتر گفت: این جشنواره روز یکشنبه دوم اردیبهشت ۱۴۰۳ از ساعت ۹ صبح در ورودی انبار الوم جنب سی ان جی آغاز خواهد شد.

او افزود: امسال برای اولین بار این جشنواره در چهار نژاد خارجی، بلوچ، ترکمن و کرد برگزار می‌شود.

فرزانه ادامه داد: مالکین شتر‌ها می‌توانند برای شرکت در این جشنواره با تلفن‌های ۰۹۱۱۱۷۱۷۹۸۷ و ۰۹۱۱۳۷۱۳۲۹۸ تماس بگیرند و ثبت نام کنند.

شهردار انبارالوم افزود: برپایی غرفه‌های فروش فرآورده‌های شتر، اجرای موسیقی و فروش صنایع دستی از برنامه‌های جنبی این جشنواره است.

به گفته فرزانه تاکنون ۷۰ مالک شتر برای شرکت در این جشنواره ثبت نام کرده اند و از هر نژاد ۳ شتر برتر انتخاب و از سبوس رایگان بهره مند می‌شوند.

 

 

 

 

دیگر خبرها

  • رشته‌های نوپا آینده ورزش کشور را رقم می‌زنند
  • برگزاری مجمع هیات ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی خراسان رضوی
  • برگزاری سومین جشنواره ملی زیبایی شتر در انبارالوم
  • انبار الوم میزبان سومین جشنواره ملی زیبایی شتر
  • زنده‌یاد اصغر یوسفی‌نژاد با «عروسک» ابدی شد
  • انتخابات هیات بدنسازی و پرورش اندام آذربایجان شرقی تجدید می شود
  • انتصاب ۲ عضو جدید در هیات رییسه فدراسیون ورزش‌های همگانی
  • ۱۵ پایگاه ورزش قهرمانی نابینایان در کشور ایجاد شده است
  • بازگشت پویش دوشنبه‌های ورزشی کارگران به کارخانه‌ها
  • معرفی آثار راه‌یافته به جشنواره ملی تئاتر ایثار