Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-03-28@19:52:06 GMT

قطعه چهارم آزادراه تبریز - ارومیه تکمیل شد

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۲۱۶۰۹

قطعه چهارم آزادراه تبریز - ارومیه تکمیل شد

عباسعلی شیری، روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: باند دوم این مسیر به طول ۲۸.۵ کیلومتر با تلاش راهداران این اداره و در بازه زمانی یک ماهه تحت عملیات ایمن سازی قرار گرفت و تمامی علائم مورد نیاز بر اساس اولویت بندی نصب و خط کشی محور انجام شد.

وی با بیان اینکه برای بهره برداری از این مسیر، اقدامات ایمنی شامل نصب علائم، خط کشی و هدایت ترافیکی انجام شد، اظهار کرد: در اجرای این طرح عمل به شعار اقتصاد مقاومتی از شاخص های مورد توجه این اداره بود و نهضت صرفه جوئی در سایر طرح های ایمنی راه نیز مورد تاکید است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره ایمنی راه و حریم اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی گفت: عملیات رنگ آمیزی و خط کشی جاده های ارتباطی در حوزه شهرستان تبریز آغاز شده و با تهیه رنگ مورد نیاز عملیات رنگ آمیزی در سایر جاده های ارتباطی استان نیز انجام می شود.

شیری، ادامه داد: ارتقای سطح کیفی علائم عمودی و منظر آرایی جاده های ارتباطی با توجه به دید بصری کاربران جاده ای و آرامش خاطر روحی و روانی آن ها از مجزای زنگ آمیزی پایه های علائم و حفاظ های فلزی در دستور کار این اداره قرار دارد.

آزادراه تبریز - ارومیه به طول ۱۳۱ کیلومتر در حال احداث است و قطعه ۴ آن به طول ۳۱ کیلومتر در محدوده بخش ایلخچی در شهرستان اسکو واقع شده و حدفاصل سه راهی سرای تا سه راهی خاصبان را دربر می‌گیرد.
۸۰۲۳/۵۱۸

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف آذربایجان شرقی اقتصاد مقاومتی راهداری و حمل و نقل جاده رنگ آمیزی روحی و روانی قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۲۱۶۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور ۱۹ هزار گردشگر دریایی در استان گیلان تا چهارم فروردین

تین نیوز

معاون امور دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان از حضور حدود ۱۹ هزار گردشگر دریایی در استان گیلان از ۲۴ اسفند ماه ۱۴۰۲ تا ۴ فروردین ۱۴۰۳ خبر داد.

به گزارش  تین نیوز از  روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان، علی خدمتگزار با بیان اینکه فقط قایق ها و جت اسکی های ثبت شده و دارای پلاک، مجاز به  ارائه خدمات گردشگری دریایی می باشند، اظهار کرد: چهار هزار و ۵۰۰ قایق تفریحی و دارای هویت در استان گیلان به ثبت رسیده اند.

معاون امور دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان با اشاره به حضور حدود ۱۹ هزار گردشگر دریایی در استان گیلان از ۲۴ اسفند ماه ۱۴۰۲ تا ۴ فروردین ۱۴۰۳، گفت: استان گیلان افزون بر ۲۷۰ کیلومتر ساحل، دارای مسیرهای تالابی و رودخانه های قابل قایقرانی متعددی است که همه ساله میزبان هزاران گردشگر به منظور بهره مندی از تفریحات آبی است.

وی افزود: طبق روال سال های گذشته، طرح ایمنی گردشگری دریایی توسط اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان به منظور نظارت بر فعالیت های گردشگری دریایی با نگاه پیشگیرانه از بروز سوانح از ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ فعال شده است.

 معاون امور دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان با اشاره به اهداف و وظایف طرح ایمنی گردشگری دریایی، خاطرنشان کرد: این طرح با ایجاد یک هسته بازرسی و یک کارگروه گردشگری دریایی در درون اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان و با همکاری دستگاه ها و ارگان های  مرتبط با موضوعات گردشگری و دریانوردی استان به دنبال تحقق اهدافی همچون شناسایی مراکز و شناورهای ارائه خدمات گردشگری دریایی، بازرسی ایمنی و اسنادی مرکز شناورهای مشمول طرح و ارائه خدمات مطلوب به درخواست های جستجو و نجات دریایی در حداقل زمان ممکن بوده است.

خدمتگزار با تشریح اقدامات صورت گرفته در طرح گردشگری دریایی استان گیلان، تصریح کرد: از زمان آغاز اجرای این طرح ، اقدامات متعددی نیز توسط اداره کل بنادر و دریانوردی گیلان انجام پذیرفته است که اهم آنها شامل برگزاری جلسات هماهنگی برون سازمانی با دستگاه ها و ارگان های همکار در طرح با هدف افزایش سطح هماهنگی و اخذ بالاترین راندمان لازم از همکاری های مشترک، لایروبی برخی از آبراه های تالابی پرترافیک برای ایمن سازی تردد شناورهای تفریحی، انجام بازدید میدانی مستمر از ۴۲ مرکز ارائه دهنده خدمات گردشگری دریایی و بازرسی از تجهیزات و شناورهای بکار گرفته شده در این مراکز توسط کارشناسان ایمنی دریایی، آماده بکاری کلیه تجهیزات امداد دریایی و برگزاری مانورهای مختلف برای ارائه خدمات مطلوب جستجو و نجات دریایی در مواقع اضطرار و آموزش و تجهیز همیاران ناجی در سواحل استان به منظور دستیابی به بهترین راندمان ممکن در مواقع همکاری را می توان برشمرد.

وی ادامه داد: تدوین، چاپ و توزیع بیش از ۲ هزار نسخه بروشورهای راهنمای گردشگری دریایی ایمن در میان گردشگران و مسافران دریایی با هدف افزایش سطح اطلاعات و موضوعات ایمنی دریانوردی و ترغیب مسافران بر نظارت بر عملکرد قایقرانان و مراکز ارائه دهنده خدمات گردشگری دریایی و اطلاع رسانی محیطی پیام های ایمنی دریانوردی، از طریق چاپ و نصب ۲۰ بنر و تابلوهای اطلاع رسان محیطی در مبادی اصلی تردد گردشگران در استان و شهرهای ساحلی از سایر اقدامات انجام شده در این حوزه است.

 معاون امور دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان از کلیه علاقمندان به بهره گیری از جاذبه های گردشگری دریایی درخواست کرد و گفت: لزوما از شناورهای تفریحی مجاز (دارای هویت و پلاک ثبتی) برای گشت های ساحلی و تالابی استفاده کنند و در صورت وقوع شرایط اضطرار با شماره ۱۵۵۰ مرکز هماهنگی جستجو و نجات دریایی این اداره کل تماس بگیرند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • گلایه رانندگان از وضعیت بد آزادراه زنجان - تبریز
  • گلایه رانندگان از وضعیت بد آزادراه زنجان - تبریز + فیلم
  • پیگیری خط کشی و علائم جاده صفی آباد به سمت خراسان رضوی
  • انجام روزانه ۳۰ هزار تردد در آزادراه شیراز – اصفهان
  • لزوم آینده‌نگری برای رفع مشکل ترافیک اصفهان/تکمیل رینگ چهارم بودجه و حمایت کافی می‌خواهد
  • ۹ پرونده تخلف صنفی طرح نظارتی نوروز در مسیرهای ارتباطی تشکیل شد
  • رفع معارضان اصلی قطعه نخست آزادراه شهید شوشتری
  • تأکید مخبر بر تسریع در عملیات جاده‌سازی محور کندوان
  • حضور ۱۹ هزار گردشگر دریایی در استان گیلان تا چهارم فروردین
  • ضرورت تسریع در بازسازی محدوده طویر - مرزن آباد کندوان