Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-20@00:57:38 GMT

قیمت گوشت قرمز در بازار قزوین کاهش یابد

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۲۱۶۷۷

قیمت گوشت قرمز در بازار قزوین کاهش یابد

به گزارش خبرنگار برنا از قزوین؛منوچهر حبیبی روز شنبه در نشست شورای مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان قزوین اظهار داشت: قاچاق دام در سال جاری موجب افزایش قیمت گوشت قرمز و کمبود این محصول در بازار شد که دستگاه های نظارتی، قضایی و اجرایی به شدت برای مقابله با آن وارد عمل شدند.

وی تاکید کرد: اگرچه میزان قاچاق دام در کشور ۴۰ تا ۵۰ درصد کاهش داشته است، اما هنوز قیمت گوشت قرمز در بازار بالا است و از این بابت هنوز به نقطه رضایت بخشی نرسیده ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حبیبی با تاکید بر تغییر رویکردها در حوزه قاچاق، اظهار داشت: اگر تا دیروز قاچاق کالا و دام از بیرون به داخل کشور انجام می‌شد، اما امروز از داخل به بیرون صورت می گیرد و باید برای مقابله با آن برنامه ریزی جامعی صورت گیرد.

این مسئول در ادامه سخنان خود به قاچاق گندم اشاره کرد و گفت: دو نرخی بودن قیمت این محصول اگرچه با توافق واحدهای تولیدی امکان پذیر بود، اما از همان ابتدا به منظور مقابله با رشد قاچاق گندم تصمیم گرفتیم که قیمت هر کیلو گندم به صورت ثابت هزار و ۷۰۰ تومان باشد.

وی همچنین گفت: راه اندازی و پیگیری سامانه انبارها به منظور برخورد با انبار غیر قانونی گندم و قاچاق آن بسیار مهم است و سازمان صمت باید در این رابطه با جدیت وارد عمل شود.

حبیبی یادآور شد: گزارش هایی از قاچاق برخی اقلام در صنف آرایشگاه و پرورش اندام صورت می گیرد که نیازمند گزارش مفصلی است و مسئولان مربوط باید در نشست بعدی این شورا گزارش آن را ارایه کنند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان قزوین رشد قاچاق گوشت قرمز مبارزه با قاچاق کالا و ارز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۲۱۶۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت مرغ و گوشت امروز ۳۰ فروردین ۱۴۰۳+ جدول

قیمت بعضی اقلام پروتئینی (مرغ، گوشت قرمز شامل گوسفند و گوساله) در بازارهای روز کوثر اصفهان اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، قیمت بعضی اقلام پروتئینی (مرغ، گوشت قرمز شامل گوسفند و گوساله) امروز _پنجشنبه سی‌ام فروردین_ در بازارهای روز کوثر اصفهان به شرح جدول زیر است:

کد خبر 744645

دیگر خبرها

  • افزایش واردات گوشت منجمد
  • واردات گوشت منجمد افزایش می‌یابد
  • جزییات تولید دام سنگین در کشور+جدول
  • تورم ماهانه قیمت ماهی بالاتر از گوشت قرمز و مرغ
  • قیمت گوشت قرمز امروز پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۳۰ فروردین ۱۴۰۳+ جدول
  • کاهش قیمت گوشت مرغ در بازار یزد
  • گوشت قرمز در وضعیت سفید | چرا قیمت گوشت قرمز کاهشی شد؟
  • کاهش قیمت مرغ در بازار
  • قیمت گوشت قرمز امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳