Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، هفتمین سمینار بین المللی نمایش های آیینی و سنتی که از جمله برنامه های نوزدهمین جشنواره ملی نمایش های آیینی و سنتی است، در شهر قمصر کاشان برگزار شد و برنامه های متنوعی برای این سمینار در نظر گرفته شده است.

اکبر رضوانیان در حاشیه برگزاری این سمینار در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در پایان نخستین روز سمینار جایزه جلال ستاری به برگزیدگان اعطا می شود، اظهار داشت: در روز نخست این سمینار مقالات نویسندگانی از شهرهای تهران، گنبد کاووس، بندر لنگه و کاشان کشور ایران و شهر بارسلون کشور اسپانیا، ایتالیا و افغانستان ارائه که پوستر بخشی از این عناوین ارائه و مقاله بخشی دیگر نیز ارائه می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی مطالعه ظرفیت های طنز در طومارهای نقالی را یکی از موضوعات مقالات دانست و افزود: مفهوم تئاتر سنتی در تئاتر معاصر، مفهوم تئاتر، اشکال و تحولات تئاتر کهن، موسیقی نمایش شادی آور، مفهوم هیچ و سلب آیین در دوره جدید و موزه عروسک کاشان و موزه سیار از جمله موضوعات هفتمین سمینار بین المللی نمایش های آیینی و سنتی است که در قمصر کاشان برگزار شده است.

دبیر نوزدهمین جشنواره نمایش های آیینی و سنتی در کاشان با بیان اینکه در نخستین روز از این سمینار ۱۹ مقاله ارائه می شود، ابراز داشت: از جمله برنامه های درنظر گرفته شده روز نخست این سمینار بین المللی تریبون آزاد با موضوع مباحث روز دوم است که در پایان ارائه مقالات این روز برگزار می شود و در پایان نیز جایزه جلال ستاری به برگزیدگان اهدا می شود.

وی با بیان اینکه لیلی عاج و امیرکاووس بالازاده روسای روز نخست هفتمین سمینار بین المللی نمایش های آیینی و سنتی هستند، گفت: پس از پایان این سمینار مراسم افتتاحیه نوزدهمین جشنواره نمایش های آیینی و سنتی در خانه تاریخی طباطبایی های کاشان با حضور شخصیت ها و مشاهیر این هنر فاخر ایرانی برگزار می شود و از تمامی علاقه مندان و شهروندان درخواست می شود تا در این مراسم حضور به هم رسانند.

کد خبر 4689542

منبع: مهر

کلیدواژه: جشنواره نمایش های آیینی و سنتی جشنواره آیینی و سنتی قزوین روز خبرنگار بوشهر گرگان شیراز شهرکرد خطبه های نماز جمعه بیرجند مجلس شورای اسلامی سانحه تصادف خرم آباد آتش سوزی مشهد ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۲۱۹۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت‌نام اولیه بیست و هفتمین نمایشگاه الکامپ آغاز شد

ثبت‌نام اولیه بیست و هفتمین نمایشگاه الکامپ آغاز شد، علاقه‌مندان می‌توانند از ۲۹ فروردین تا ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ برای حضور در نمایشگاه الکامپ پیش ثبت‌نام کنند. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، ثبت‌نام اولیه بیست و هفتمین نمایشگاه الکامپ آغاز شد، علاقه‌مندان می‌توانند از 29 فروردین تا 30 اردیبهشت 1403 برای حضور در نمایشگاه الکامپ پیش ثبت‌نام کنند.

پیش ثبت‌نام به منزله ثبت‌نام قطعی و واگذاری غرفه نیست؛ پس از پیش ثبت‌نام، شرکت‌ها براساس نوع فعالیت خود در سالن‌های مختلف جانمایی می‌شوند.

انتخاب سالن و فضای هر شرکت بعهده ستاد برگزاری است لطفاً متقاضیان محترم بصورت حضوری به ستاد برگزاری مراجعه نکرده و تنها از طریق سایت و اطلاعیه‌های درج شده بر روی سایت فرایند ثبت‌نام را طی کنند. در صورت ضرورت و جهت اخذ اطلاعات بیشتربا ستاد برگزاری تماس برقرار کنند.

"نمایشگاه الکامپ 1402" آغاز شد/ "قطعی برق" اتفاق ویژه افتتاحیه نمایشگاه!

تنها مرجع رسمی نمایشگاه الکامپ سایت نمایشگاه elecompiran.com بوده و در صورت هرگونه درخواست و یا مکاتبه ای از سوی سایر شرکت‌های مختلف به ویژه شرکت‌های تبلیغاتی ستاد برگزاری را در اسرع وقت مطلع کنند.

درحال حاضر اکانت متقاضیان فعال نیست و پس از ثبت‌نام اولیه توسط متقاضیان اطلاعات شرکت‌های متقاضی تأیید و پس از آن اکانت آن شرکت جهت ادامه فرایند پیش ثبت‌نام فعال می‌شود.

نمایشگاه الکامپ در عرصه طراحی، ساخت و تولید و پشتیبانی از محصولات، خدمات، محتوی و راهکارهای صنایع الکترونیک، کامپیوتر و دیجیتال در اقتصاد ایران و بزرگترین رویداد فناوری کشور است. الکامپ همه ساله با حضور گسترده و چشمگیر دست اندرکاران این حوزه و مخاطبان آنها در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می‌شود.

نمایشگاه الکامپ، آوردگاهی است که سالانه ذینفعان توسعه و تحول اقتصاد دیجیتال با بررسی فرصت‌های بازار به جایگاه‌سازی محصولات و خدمات خود پرداخته و عملکرد سالانه خود را در معرض دید و داوری مشتریان و استفاده‌کنندگان قرار می دهند تا با تحریک تقاضای بازار به تعمیق و گسترش اقتصاد کشور یاری رسانند.

بیست و هفتمین نمایشگاه الکامپ 8 الی 11 تیرماه 1403 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سمینار بین‌المللی تأثیر بحران‌های طبیعی بر بناهای تاریخی با رویکرد کاربرد فناوری‌های نوین برگزار می‌شود
  • برگزاری سمینار کوچینگ ورزش‌های رینگی
  • حضور پررنگ مردم برای نوسازی بافت‌های فرسوده همزمان با پرداخت تسهیلات
  • ثبت‌نام اولیه بیست و هفتمین نمایشگاه الکامپ آغاز شد
  • آیین اختتامیه دومین جشنواره استعدادیابی از مدرسه و محله تا انجمن در زابل برگزار می‌شود
  • شهرکرد میزبان نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کودکان و نوجوانان
  • ◄ تجربیات لوکوموتیوهای GT46 و GT42، سمینار IHHA 2001
  • برگزاری هفتمین جشنواره استانی شمیم ریحان در قم
  • «ابدواره» سهراب سپهری در کاشان برگزار شد
  • آیین سنتی ورف چال در مازندران