Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@10:32:30 GMT

مستند چهار قسمتی جام جهانی بسکتبال پخش می شود

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۲۲۳۸۳

مستند چهار قسمتی جام جهانی بسکتبال پخش می شود

جام جهانی ۲۰۱۹ چین از ۹ شهریور به میزبانی چین آغاز می‌شود و ۳۲ تیمی که توانسته‌اند سهمیه این رویداد بزرگ را بدست بیاورند در ۸ شهر به مصاف یکدیگر می‌روند و برای کسب بهترین عنوان در جام جهانی و البته رسیدن به سهمیه المپیک ۲۰۲۰ توکیو رقابت می‌کنند.

برهمین اساس فدراسیون جهانی بسکتبال قرار است مستند چهار قسمتی از تاریخ جام جهانی بسکتبال را پخش کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مستند با نام تاریخ جام جهانی بسکتبال توسط فدارسیون جهانی تولید شده و اولین قسمت آن جمعه این هفته منتشر می‌شود.

قرار است سه قسمت بعدی نیز طی روزهای جمعه هفته های بعد پخش شود.

از سال ۱۹۵۰تا سال ۲۰۱۰ این مسابقات به نام رقابت‌های قهرمانی جهان برگزار می‌شد و از دوره قبلی نام آن به جام جهانی بسکتبال تغییر کرد و این مستند نگاهی به ادوار گذشته این رویداد مهم در دنیای بسکتبال دارد.

شروع جام جهانی، تیم رویایی آمریکا و آمدن ستاره‌های  NBA در جام جهانی موضوعات قسمت اول این مستند است. در قسمت دوم به ادوار مختلف جام جهانی پرداخته می‌شود که محور آن تیم قدرتمند یوگوسلاوی سابق است، در قسمت سوم استعدادهای جوانی که در جام جهانی شناخته شدند معرفی می‌شوند و در قسمت پایانی این مستند به ادوار اخیر جام جهانی و تغییر نام آن از رقابت‌های جهانی به جام جهانی پرداخته شده‌است.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بسکتبال جام جهانی بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۲۲۳۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود شخصيت جديد «غرغر» به باغ شادونه

در قسمت جديد از برنامه، شخصیت جدیدی به نام «غرغر خان» وارد باغ شادونه می‌شود و لحظات شیرینی را به همراه خاله شادونه و بقیه شخصیت‌های باغ شادونه برای کودکان رقم می‌زند. 

گفتنیست در هر قسمت از «باغ شادونه» ماجرا‌های جدیدی اتفاق می‌افتد که مهارت‌های کودکانه و مفاهیم اخلاقی، دینی، فرهنگی و اجتماعی را در قالب داستان‌هایی شاد و هیجان‌انگیز به بچه‌ها آموزش می‌دهد. 

«باغ شادونه» کاری است از گروه کودک و نوجوان شبکه دو به تهیه‌کنندگی محسن مناجاتی، کارگردانی علی مختارزاده و اجرای ملیکا زارعی که جدیدترین قسمت آن پنجشنبه ۶ اردیبهشت حوالی ساعت ۱۷:۱۵ پخش و جمعه در همان ساعت تکرار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

دیگر خبرها

  • ورود شخصيت جديد «غرغر» به باغ شادونه
  • گاز قسمتی از کرج قطع می شود
  • ماجرای طعم شیرین آخرین دعای کمیل شهید زین الدین
  • آسمان چهارمحال و بختیاری کمی تا قسمتی ابری
  • مستند می‌تواند در گسترش فرزندآوری تاثیرگذار باشد/کنجکاوی اهالی روستا برای ساخت یک فیلم
  • روایت عشق و فلسفه در شبکه چهار
  • چراغ دریایی
  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت
  • یوزهای ایرانی یک‌قدم نزدیک‌تر به جام سیزدهم / خداحافظی ژاپن با قهرمانی آسیا و جام‌جهانی
  • قیچی قسمتی از لباس دانش‌آموزان دریکی از مدارس دلگان