Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@14:15:50 GMT

۳۶۰ شرکت دانش بنیان فروش بالای ۱۰ میلیارد تومان دارند

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۲۲۶۳۴

۳۶۰ شرکت دانش بنیان فروش بالای ۱۰ میلیارد تومان دارند

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی الیاسی در مجمع پیشگامان اقتصاد دانش بنیان سلامت که از عصر امروز در محل صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار شد، گفت: اولین مجمع پیشگامان شرکت های دانش بنیان را در حوزه سلامت برگزار کردیم زیرا معیار انتخاب ما میزان فروش و تاثیر اقتصادی شرکت ها و میزان فعالیت های آنها بوده است.

وی تاکید کرد: چشم انداز ما حمایت از مجموعه شرکت های کوچک و محصولات نیست بلکه شروع یک فعالیت بزرگ است که برای بزرگ شدن و رقیب پیدا کردن در منطقه و دنیا فعالیت می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الیاسی گفت: از ۴ هزار شرکت دانش بنیان، ۴۰۰ شرکت در اشل اقتصادی کشور بازیگران اصلی هستند؛ همچنین ۱۴ شرکت دانش بنیان عضو اتاق بازرگانی شده اند.

وی افزود: در حال حاضر ۳۶۰ شرکت برتر با فروش بالای ۱۰ میلیارد تومان و ۱۲۷ شرکت از این شرکت های دانش بنیان بالای ۵۰ میلیارد تومان فروش داشته اند که در این مجمع های پیشگامان اقتصاد دانش بنیان شرکت می کنند.

معاون سیاستگذاری و توسعه معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری تاکید کرد: میزان صادرات، اشتغال، میزان فروش، تاثیر اقتصادی، میزان فعالیت به عنوان شرکت های آینده ساز از جمله معیارهای انتخاب شرکت ها برای حضور در این مجمع پیشگامان به شمار می رود.

کد خبر 4689588 میترا سعیدی کیا

منبع: مهر

کلیدواژه: مهدی الیاسی شرکت دانش بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری نوآوری تحقیقات علمی فناوری نانو ماهواره شرکت دانش بنیان گوشی هوشمند موبایل فناوری فضایی صندوق نوآوری و شکوفایی شرکت هواوی ناسا معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری اینترنت تولید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۲۲۶۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پارک علم و فناوری سلامت سمنان افتتاح شد

کامران قدس در گفت و گو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه با حضور وزیر بهداشت پارک علم و فناوری سلامت دانشگاه علوم پزشکی سمنان افتتاح شد، ابراز داشت: هدف از این اقدام سامان دهی به شرکت‌های موجود برای رشد حوزه سلامت کشور است.

وی با بیان اینکه هم اکنون ۱۰ شرکت فناور در این پارک مستقر شدند، افزود: از این تعداد سه شرکت در حوزه دانش بنیان هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان ضمن بیان اینکه شرکت‌های دانش بنیان و واحدهای فناور در حوزه تحت پوشش رو به افزایش است، ابراز داشت: از این رو نیاز بود تا فضایی مناسب برای استقرار آنها در نظر گرفته شود.

قدس ضمن بیان اینکه تعداد اختراعات حوزه پزشکی و دارو نیز در استان وضعیت خوبی دارد، تصریح کرد: امیدواریم این اختراعات و همراهی شرکت‌های دانش بنیان و واحدهای فناور بتواند به تأمین نیازهای داخلی هر چه بیشتر کمک کرده و در نهایت خدمتی به مردم انجام شود.

کد خبر 6081740

دیگر خبرها

  • دانش‌بنیان‌های نفتی نقش موثری در دستیابی به رشد اقتصادی 5.4 درصدی سال گذشته داشتند
  • وزارتخانه‌های اقتصادی جذب ایده فناورانه را در دستور کار قرار دهند
  • رونمایی از مینی‌بوس دانش‌بنیان با ظرفیت ۲۱ نفر در سمنان
  • ۶ محصول پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان رونمایی شد
  • کرمانشاه صاحب شهرک فناوری می‌شود
  • پارک علم و فناوری سلامت سمنان افتتاح شد
  • رشد 28 درصدی واحدهای صنعتی دانش بنیان چهارمحال و بختیاری
  • افتتاح دو شرکت جدید دانش‌بنیان
  • امسال سال سرنوشت‌سازی برای شرکت‌های دانش‌بنیان است
  • رشد ۲۸ درصدی واحد‌های صنعتی دانش بنیان چهارمحال و بختیاری