Web Analytics Made Easy - Statcounter

عماد توحیدی، سید بهاء الدین حسینی، فریدون شهبازیان، بیژن کامکار و منصور مرادی داوری نهمین جشنواره بین المللی «دف؛ نوای رحمت» را برعهده گرفتند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از پایگاه خبری موسسه سپهر سوره هنر، «عماد توحیدی» مولف کتاب شیوه دف نوازی و پژوهشگر موسیقی، سید بهاء الدین حسینی مدرس دانشگاه و پژوهشگر موسیقی فرهنگی و آیینی، فریدون شهبازیان رهبر ارکستر موسیقی ملی، بیژن کامکار بنیانگذار گروه های «شیدا» و «عارف» و نوازنده پیشکسوت دف و منصور مرادی دف نواز پیشکسوت مسئولیت داوری و ارزیابی آثار راه یافته به مرحله نهایی رقابت نهمین جشنواره بین المللی «دف؛ نوای رحمت» را برعهده دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این جشنواره دارای دو بخش اصلی تک نوازی و گروه نوازی و مولودی خوانی است که هر بخش نوجوان(خانم ها و آقایان) و بزرگسالان(خانم ها و آقایان) را شامل می شود.

 

دبیری علمی این رویداد را کژوان ضیاالدینی و دبیری هنری آن را مهدی احمدی برعهده دارند. همچنین «امین مرادی» رییس حوزه هنری استان کردستان مدیر این رخداد حوزه موسیقی است.

 

نکوداشت محمدجلیل عندلیبی و دبیری افتخاری بیژن کامکار از دیگر برنامه های این جشنواره است.

 

نهمین جشنواره بین المللی «دف؛ نوای رحمت» به همت حوزه هنری استان کردستان و موسسه فرهنگی هنری سپهر سوره هنر 22 تا 24 مرداد در پردیس سینمایی بهمن شهر سنندج برگزار می شود.

پایان پیام/31

منبع: شبستان

کلیدواژه: روز خبرنگار خطبه نماز جمعه خبرنگار خبرگزاری شبستان روزنامه مسجد شیراز کانون های مساجد جشنواره بین المللی دف نوای رحمت سپهر سوره هنر حوزه هنری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۲۲۹۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حوزه هنری با نمایش «آلاء» به جشنواره مونودرام کارتاژ تونس می‌رود

نمایش «آلاء» در ادامه اجرا‌های بین‌المللی خود از سوی مرکز هنر‌های نمایشی حوزه هنری، در هفته دوم اردیبهشت ماه در جشنواره مونودرام کارتاژ تونس به روی صحنه می‌رود.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، نمایش «آلاء» به نویسندگی و کارگردانی محمد کاظم تبار، پیش از این در چهاردمین جشنواره بین‌المللی دائجون کره جنوبی، چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر، تئاتر شهر و همچنین سالن اصلی تالار مولوی به روی صحنه رفته بود اینبار در هفته دوم اردیبهشت ماه با حمایت مرکز هنر‌های نمایشی حوزه هنری در ششمین جشنواره مونودراما در شهر نابل تونس به روی صحنه می‌رود.

شیما جعفرزاده به عنوان بازیگر و همچنین فرهاد قائمیان و محمدرضا آزادفرد با صدای خود در این نمایش محمد کاظم‌تبار را یاری خواهند داد.

از دیگر عوامل نمایش «آلاء» می‌توان از: مربی اریال یوگا: سپیده صمد پور، طراح حرکت: امیر آقاجان، طراح لباس: سمیه پسندیده خواه، طراح صدا و موسیقی: علی خاتمی، مدیر تولید: حامد گودرزی، دستیار تولید: محسن صفری، طراح نور: حسین نادری، دستیار کارگردان: محمد قیاسی، علیرضا افیونی، مبین آریا، مشاور طراحی صحنه: سینا ییلاق بیگی، منشی صحنه: رضوان مقدسی، طراح پوستر و بروشور: رامین رستمی، مشاور رسانه: ناصر ارباب نام‌برد.

در خلاصه نمایش آمده است:چیزی تا سحر نمانده، لحظه‌ی وداع گاه اندوهگین نیست. هنگامه‌ای که شوق رسیدن در آن باشد. اکنون که جدایی بینمان جاری است. من به طلوع خورشید وصالمان ایمان دارم. به خنده‌های ممتد کنار هم. به دستانی که دوباره هم قسم خواهند شد و عشق، تبلور وجودیمان می‌شود.

دیگر خبرها

  • داوران نوعی نگاه جشنواره کن معرفی شدند
  • داوران نوعی نگاه کن معرفی شدند
  • حوزه هنری با نمایش «آلاء» به جشنواره مونودرام کارتاژ تونس می‌رود
  • آغاز فعالیت‌های ارکستر نوای آفتاب در سال ۱۴۰۳/ نخستین کنسرت با موسیقی بدون کلام
  • ارکستر نوای آفتاب سال جدید را با موسیقی بی کلام آغاز می‌کند
  • معرفی آثار برتر جشنواره تئاتر و سرود دانش آموزان فیروزه
  • نشست خبری بیست ویکمین جشنواره بین‌المللی فرهنگی هنری امام رضا (ع)
  • گزارش تصویری | نشست خبری بیست ویکمین جشنواره بین المللی فرهنگی هنری امام رضا (ع)
  • دومین جشنواره سرود فجر بسیج در بوشهر برگزار می‌شود
  • داوران بخش فیلمنامه جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی معرفی شدند