Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمد محمدیان روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ۱۰ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل و تجهیز بیمارستان ۲۲ تخته شهدای شهرستان ملکشاهی به حساب دانشگاه علوم پزشکی ایلام واریز شد.
وی افزود: با تزریق این مبلغ روند تکمیل این بیمارستان که از نیازها و خواسته های مسلم و به حق مردم شهرستان ملکشاهی بود تسریع می یابد و مشکل نبود بیمارستان در این شهرستان نیز مرتفع می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ضمن تشکر از حمایت های مهندس سعیدی کیا رئیس پیشین بنیاد مستضعفان کشور تاکید کرد: روند توسعه و عمران و همچنین اشتغال زایی پایدار در شهرستان ملکشاهی از وضعیت مطلوب و رو به جلوی برخوردار است.
محمدیان یادآور شد: در راستای ایجاد طرح های اشتغال زا و حمایت از کارگاه های کوچک زودبازده تاکنون ۵۰ نفر از افراد جویای شغل در شهرستان ملکشاهی با حمایت های مالی بانک سینا تسهیلات اشتغال زایی دریافت کرده اند.
وی افزود: تیم های نظارتی بنیاد علوی به طور مستمر از طرح ها و افرادی که وام اشتغال زایی بانک سینا را دریافت کرده اند بازدید و پایش به عمل می آورد و دریافت کنندگان وام خوداشتغالی باید طرح و مراحل اجرای پروژه خود را برای تیم های ناظر تشریح کنند.
وی هدف از پایش مستمر طرح های اشتغالزا که وام دریافت کرده اند را تحقق اشتغال پایدار و کاهش جمعیت جویای کار در این شهرستان عنوان کرد و از دریافت کنندگان تسهیلات در همکاری با تیم‌ های نظارتی بنیاد علوی تشکر کرد.
محمدیان تاکید کرد: یکی از اهداف و ساز وکار های بنیاد علوی برای نیم سال دوم ۹۸ پرداخت تسهیلات به افراد عضو صندوق های توان افراطی روستایی است تا با دریافت وام از صندوق های توان افزایی در راستای افزایش بهره وری و اشتغال پایدار اقدام کنند.

به گزارش ایرنا، بنیاد مستضعفان از سال گذشته در شهرستان ملکشاهی اقدام به ایجاد طرح های محرومیت زدایی در حوزه های فرهنگی، آموزشی، عمران، زیرساخت همراه با اشتغال زایی پایدار به ویژه در مناطق روستایی کرده است.

۷۱۷۲/۶۱۱۹

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف اشتغال بهره وری بیمارستان دانشگاه علوم پزشکی بنیاد قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۲۳۱۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات آبرسانی به روستاهای محروم خرمشهر

خوزستان - نماینده مجری طرح‌های بنیاد علوی در خوزستان گفت: این بنیاد در راستای خدمات رسانی و محرومیت زدایی تا کنون ۲۰ کیلومتر لوله‌گذاری برای آبرسانی به روستاهای محروم در خرمشهر عملیاتی کرده است.

حبیب شیعه‌زاده اظهار کرد: بنیاد علوی ۳۰ کیلومتر لوله پلی اتیلن با اعتبار ۱۰۰ میلیارد ریال برای ایجاد شبکه آبرسانی به روستاهای محروم خرمشهر را خریداری و به آبفا این شهرستان اهدا کرد.

وی  در گفتگو با ایرنا افزود: این طرح آبرسانی شامل احداث ۳۰ کیلومتر خط آبرسانی با قطر ۲۵۰ میلیمتر است که با اجرایی شدن آن افت فشار و تنش آبی در تابستان و پیک مصرف مرتفع خواهد شد.

وی افزود: در ۱۵ ماه گذشته ۲۰ کیلومتر از لوله‌های خریداری شده با هدف محرومت زدایی، ترمیم و توسعه شبکه آبرسانی روستایی خرمشهر اجرایی شده است.

شیعه‌زاده گفت: با اجرای این طرح تاکنون روستاهای بخش حومه غربی و شرقی خرمشهر از نعمت الهی آب بهره‌مند شدند.

منبع: قدس آنلاین تکتم بهاردوست

دیگر خبرها

  • زمینه لازم برای حمایت از تولید در استان اردبیل فراهم شد
  • پیشرفت بیش از ۹۰ درصدی بیمارستان شهدای ملکشاهی
  • عملیات آبرسانی به روستاهای محروم خرمشهر
  • ثبت ۱۱۷ درصدی تعهد اشتغال شهرستان اردستان
  • نرخ بیکاری در اردستان به ۷.۸۲ رسید
  • تکمیل طرح‌های مسکن در تنگستان تسریع شود
  • زندانیان گواهینامه فنی و حرفه‌ای دریافت می‌کنند
  • زندانیان گواهینامه‌ فنی و حرفه‌ای دریافت می‌کنند
  • تکمیل طرح پمپاژ دایجوند با تزریق ۷۰ میلیارد ریال اعتبار
  • تکمیل بیمارستان بهلول گناباد نیازمند هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار