Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسابقه فردا احتمالا خواسته مربیان و طرفداران دو تیم برای هفته اول نبود ولی قطعا انگیزه خوبی برای شروع پر قدرت مقابل یکی از رقبا محسوب می‌شود. 

طرفداری- تیم‌های منچستریونایتد و چلسی در اولین مسابقه رسمی خود در فصل ۲۰-۲۰۱۹ رو به روی هم قرار می‌گیرند. 

مشخصات بازی

روز و تاریخ برگزاری: یکشنبه ۱۱ آگوست ۲۰۱۹ / ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ ساعت: ۲۰:۰۰ تورنمنت: لیگ برتر / هفته اول فصل ۲۰-۲۰۱۹ ورزشگاه: اولدترافورد داور: آنتونی تیلور

ترکیب احتمالی دو تیم و شرایط آن‌ها

اوله گونار سولسشر این بار فصل را به عنوان سرمربی آغاز می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیریت باشگاه در تابستان با هزینه ۱۴۸ میلیون پوند برای به خدمت گرفتن سه هدف این مربی نروژی در بازار نشان داد که به او اعتماد دارد و حالا نوبت سولسشر است تا نتیجه بگیرد. نتیجه گرفتن در پیش فصل ارزشی جز بالا بردن اعتماد به نفس تیم ندارد و این یعنی شش برد شیاطین سرخ در پیش فصل، ضمانتی بر شروع خوب آن‌ها در لیگ نخواهد بود. با حضور آرون ون بیساکا و هری مگوایر، انتظار می‌رود شکنندگی خط دفاع یونایتد به اندازه سال قبل نبوده باشد. آن‌ها همچنین به ساق‌های تند و تیز دنیل جیمز در ضد حملات چشم خواهند دوخت. 

شاید مسابقه یکشنبه برای بازی کردن الکسیس سانچز که مدتی است به تمرینات بازگشته است، زود باشد اما انتظار می‌رود پل پوگبا با رهایی از آسیب دیدگی خود از ناحیه کمر، در ترکیب اصلی تیمش قرار بگیرد. اریک بایی تنها مصدوم طولانی و در واقع غایب قطعی مدت یونایتد خواهد بود.

درست در ایامی که می‌تواند به یکی از بحرانی‌ترین شرایط چلسی معاصر تبدیل شود، فرانک لمپارد به عنوان اسطوره باشگاه از راه رسیده است تا فرصت را به تهدید تبدیل کند و باشگاه محبوبش را در رقابت نگه دارد. محرومیت از فعالیت در دو پنجره پیاپی نقل و انتقالاتی، کار را برای سوپر فرانکی بیش از پیش سخت کرده است ولی او می‌خواهد نشان بدهد همان یک سال نشستن روی نیمکت دربی کانتی و رسیدن به پلی آف چمپیونشیپ، تجربه‌ ارزشمندی را برایش رقم زده است. البته به لطف قطعی کردن خرید کریستین پولیشیچ در زمستان گذشته و همچنین بازگشت چند تن از مهره‌های تیمی که به صورت قرضی در باشگاه‌های دیگر حضور داشتند، ترکیب چلسی چهره‌های جدیدی را هم در خود می‌بیند. شاید بزرگ‌ترین تغییر این تیم در تابستان ۲۰۱۹، جدایی ادن هازارد، مرد شماره اول تیم در سالیان اخیر بود. باید دید لمپارد چگونه می‌تواند با تزریق روحیه تیمی به شاگردانش، از ماموریت سخت در اولدترافورد سر بلند بیرون بیاید.

روبن لوفتوس چیک و کالوم هادسون اودوی می‌توانستند کمک بزرگی در بازی پیش رو برای لمپارد باشند اما هر دوی آن‌ها به دلیل مصدومیت، قادر به همراهی تیم‌شان نخواهند بود. وضعیت ویلیان و آنتونیو رودیگر هم مبهم به نظر می‌رسد.

نکات آماری این اولین رویارویی تاریخ منچستریونایتد و چلسی خواهد بود که در آن، بازیکنان سابق دو تیم به عنوان سرمربیان کنونی تیم‌ها روی نیمکت نشسته‌اند. منچستریونایتد در ۲۶ دفعه قبلی که بالاترین سطح فوتبال انگلیس را با بازی خانگی آغاز کرده است، فقط یک بار شکست خورده است (۱۹ برد و ۶ تساوی). تنها باخت آن‌ها در این مدت، در فصل ۱۵-۲۰۱۴ مقابل سوانزی رقم خورد. منچستریونایتد (18) و چلسی (۱۷) بیش از هر تیم دیگری در هفته ابتدایی لیگ برتر موفق به کسب برد شده‌اند. منچستریونایتد در فصل گذشته طی ۱۰ بازی با تیم‌های عضو تاپ سیکس در لیگ، فقط ۷ امتیاز کسب کرد؛ آن‌ها در کنار تاتنهام (۷) بدترین رکورد را در این زمینه داشتند.  منچستریونایتد در ۱۳ رویارویی لیگ برتری اخیر خود با چلسی، فقط به دو برد دست پیدا کرده است (۲ برد، ۶ تساوی و ۵ شکست) ولی در شش بازی خانگی آخر خود در این رقابت‌ها، مقابل آبی پوشان شکست ناپذیر بوده است (۲ برد، ۴ تساوی و ۰ باخت). منچستریونایتد در لیگ برتر مقابل هیچ تیمی به اندازه چلسی (۱۸) شکست نخورده است و همچنین هیچ تیمی به اندازه چلسی (۷۱) موفق به گلزنی در مقابل آن‌ها نشده است.  پیش بینی هو اسکورد

منچستریونایتد ۱-۱ چلسی

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۲۳۲۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی منچستریونایتد ۴-۲ شفیلدیونایتد

منچستریونایتد در بازی معوقه هفته بیست‌ونهم لیگ برتر انگلیس به مصاف شفیلدیونایتد رفت و با نتیجه چهار بر دو برنده شد تا به حضور در فصل آتی لیگ اروپا امیدوار باشد.

دریافت 14 MB

دیگر خبرها

  • تصمیم فرهاد مجیدی؛ او به ایران برمی‌گردد؟
  • جان تری: تلاش فرگوسن برای انتقالم باورنکردنی بود اما من عاشق چلسی شده بودم
  • فرهاد مجیدی تصمیم نهایی را گرفت: در امارات می‌مانم!
  • خلاصه بازی منچستریونایتد ۴-۲ شفیلدیونایتد
  • ترکیب اصلی اورتون-لیورپول: نبرد برای بقا و قهرمانی
  • منچستریونایتد - شفیلدیونایتد؛ ترکیب رسمی
  • پایان کار اسطوره اتلتیک بیلبائو؛ ایکر مونیائین، سن مامس را ترک می‌کند
  • شرط حضور گل‌محمدی روی نیمکت تراکتور/ مربی تیم ملی سرمربی موقت شد
  • آمار خوب «کنت» در فولاد/ چشم پوشی ویسی از دروازه بان اتریشی
  • خلاصه بازی آاس رم ۱ - ۳ بولونیا؛ سردار گل زد، اما رم نبرد + ویدئو