Web Analytics Made Easy - Statcounter

قاسم جان بابایی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار سلامت ایرنا با بیان این مطلب افزود: بیماران و همراهان آنها هر مشکلی از جمله عدم پاسخگویی کادر درمان یا عدم رسیدگی به موقع  در بیمارستان‌های دولتی یا خصوصی دارند می‌توانند به سامانه ۱۹۰ وزارت بهداشت که به صورت ۲۴ ساعته فعال است اعلام کنند.

وی درباره بازدیدهای سرزده از بیمارستان‌ها که پیش از این وزیر بهداشت در مورد آن به ایرنا خبر داده بود نیز بیان کرد: بازدیدهای سرزده از بیمارستان‌های دولتی و خصوصی هر هفته انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به طور مثال مشکلاتی درباره بیمارستان لقمان تهران منعکس شده بود که بازدید سرزده ای از این بیمارستان انجام و تذکرات لازم نیز ارائه شد. حتی به رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و رئیس بیمارستان لقمان هم درباره تکریم بیماران و همراهان آنها و تعیین تکلیف بیماران تذکر داده ایم.

معاون وزیر بهداشت ادامه داد: البته بازدیدهای سرزده از بیمارستان‌های دولتی و خصوصی انجام شده و بازدیدهای آتی که به صورت سرزده انجام می‌شود، دیگر برای آشنایی نیست و برای پیگیری فرآیند درمان بیماران به بیمارستان‌ها سرکشی می‌کنیم.

جان بابایی افزود: پس از بازدید و بررسی مشکلات، این موارد به رئیس دانشگاه علوم پزشکی مربوطه و معاون درمان آن دانشگاه اطلاع داده می شود و تا برطرف شدن مشکل، موضوع را پیگیری می کنیم.

معاون درمان وزارت بهداشت اظهار داشت: اگر مردم مشکلاتی در بیمارستان‌های خصوصی داشته باشند می‌توانند مستندات را به وزارت بهداشت ارائه کنند تا موضوع به صورت جدی رسیدگی شود. زیرا در صورت مستند بودن مشکلات بیماران، تیم‌های وزارت بهداشت می‌توانند موضوع را به صورت مستند رسیدگی کرده و پاسخ بدهند.

سعید نمکی، وزیر بهداشت نیز پیش از این به خبرنگار سلامت ایرنا گفته بود: به صورت هفتگی هم خودم و هم معاونان وزارت بهداشت از بیمارستان‌های کشور به صورت سرزده بازدید می‌کنیم و اگر در بیمارستان‌ها تخلف یا کاستی‌هایی مشاهده شود، بررسی و برخورد می‌شود.

کد خبر 451185 برچسب‌ها درمان درمانگاه

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: درمان درمانگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۲۳۳۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درمان بیش از ۵ هزار بیمار در بیمارستان شهید هاشمی‌نژاد مشهد


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، رئیس بیمارستان شهید هاشمی‌نژاد مشهد گفت: از ابتدای طرح سلامت نوروزی یعنی ۲۴ اسفند ۴۰۲ تاکنون بیش از ۵ هزار بیمار سرپایی و بستری در این مرکز، پذیرش و درمان شدند که میانگین روزانه آن ۵۰۰ بیمار بوده است.

دکتر سیدمحمد موسوی افزود: در همین بازه زمانی بیش از ۵۰۰ عمل جراحی در بیمارستان شهید هاشمی‌نژاد انجام شده است.

وی  گفت: در کنار ارائه خدمات درمانی موردنیاز بیماران سرپایی و بستری، این مرکز درمانی در حوزه دارو و خدمات‌رسانی به بیماران مراجعه کننده به کلینیک  نیز خدمات شایانی ارائه داده است.

رئیس بیمارستان شهید هاشمی‌نژاد مشهد تاکید کرد: همه بخش‌های این مرکز درمانی همچنان آماده پذیرش و درمان به‌موقع بیماران است.

دکتر سیدمحمد موسوی افزود: باوجود محدودیت در بحث تخت‌های بیمارستانی، اما خادمان مردم در بیمارستان شهید هاشمی‌نژاد با  همه توان خدمت‌رسان زائران و مجاوران امام رضا (ع) در ایام تعطیلات نوروزی هستند و در این ایام اجازه نمی‌دهیم کوچکترین تأخیری در  خدمت‌رسانی به بیماران ایجاد شود.

دیگر خبرها

  • درمان بیش از ۵ هزار بیمار در بیمارستان شهید هاشمی‌نژاد مشهد
  • اکثر بیمارستان‌های غزه از کار افتاده‌اند
  • هشدار بازرس کل کردستان نسبت به اخذ زیرمیزی توسط بعضی از پزشکان
  • هشدار بازرسی به زیرمیزی گرفتن پزشکان در کردستان
  • دادستانی به ماجرای همراهان بیمار بستری در مراکز درمانی ورود کرد
  • وضعیت همراهان بیمار بستری در مراکز درمانی تعیین تکلیف شود
  • نامه معاون دادستان کل برای تعیین تکلیف وضعیت همراهان بیمار
  • دستور معاون دادستان کل برای مراکز درمانی: همراهان بیمار فاقد اقامتگاه، اسکان موقت و ایمن داده شوند
  • نامه معاون دادستان کل برای تعیین تکلیف وضعیت همراهان بیمار بستری در مراکز درمانی
  • نامه معاون دادستان کل به وزیر بهداشت برای تعیین تکلیف وضعیت همراهان بیمار بستری در مراکز درمانی