Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حسین تقوی ظهر شنبه در مراسم افتتاح مرکز پیش دبستانی افاغنه در مهمانشهر رفسنجان اظهار داشت: رفسنجان را شهر برخوردار می دانند ولی این طور نیست و معضلات و مشکلات خاص خود را داریم.

وی افزود: در کنار آن ظرفیت ها و استعدادهای خوبی داریم و مهاجران افغانستانی که سال های گذشته به اجبار از کشور خود مهاجرت کرده اند و به رفسنجان آمده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تقوی عنوان کرد: در محدوده آموزش پرورش رفسنجان شش هزار و ۹۷۰ دانش آموز اتباع در سال گذشته داشتیم و امسال نیز ۵۰۰ نفر به آنها اضافه می شود.

وی اظهار کرد: امید که از طرف وزارتخانه آموزش و پرورش کمکی به ما در ارتقاء آموزش به این فرزندان بشود.

مدیر آموزش و پرورش رفسنجان با بیان اینکه در صدد سوادآموزی فرزندان افغانستانی هستیم، یادآور شد: این افراد اگر شرایط برایشان مهیا شد که به کشورشان برگردند که بهتر که باسواد باشند ۱۷۴ آموزگار و ۵۸ کادر اداری خدمات به این محصلان را در مدارس رفسنجان ارائه می دهند.

کد خبر 4689656

منبع: مهر

کلیدواژه: آموزش و پرورش کرمان اتباع بیگانه تحصیل اتباع خارجی قزوین روز خبرنگار بوشهر گرگان شیراز شهرکرد خطبه های نماز جمعه بیرجند مجلس شورای اسلامی سانحه تصادف خرم آباد آتش سوزی مشهد ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۲۳۳۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صنایع و معادن رفسنجان به مسئولیت‌های اجتماعی خود پایبند باشند

رئیس دادگستری شهرستان رفسنجان گفت: با توجه به این که در بیشتر شهر‌های صنعتی شاهد بخش قابل توجهی از آسیب‌های اجتماعی مرتبط با فعالیت‌های صنایع و معادن هستیم، لذا انتظار می‌رود مسئولین و متولیان صنایع و معادن بزرگ شهرستان به تناسب نسبت به مسئولیت‌های اجتماعی خود بیش از پیش جامعه عمل بپوشانند.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، حسین رمضانی زاده در جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم دادگستری رفسنجان اظهار داشت:ضرورت دارد تمامی مسئولین شهرستان نیز در رابطه با کاهش آسیب‌های اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

وی با بیان این مطلب که هم اکنون مکان اورژانس اجتماعی رفسنجان مناسب نیست، اظهار داشت: جابجایی محل استقرار اورژانس اجتماعی اداره بهزیستی شهرستان رفسنجان در دستور کار شورای پیشگیری از وقوع جرم دادگستری رفسنجان قرار گرفته است.

او اظهار داشت:با توجه به اینکه ساختمان اورژانس اجتماعی اداره بهزیستی رفسنجان وضعیت مناسبی ندارد و نیاز به جابجایی و بهبود وضعیت خدمت رسانی به مراجعین و اشخاص مددجو می‌باشد، با پیگیری‌های انجام شده در سطح شهرستان این امکان فراهم شد که خدمت رسانی اورژانس اجتماعی به محل دیگری موقتا انتقال یابد.
 
وی افزود: این اقدام بزودی با همکاری مجموعه اداره ثبت اسناد و املاک استان کرمان و شهرستان رفسنجان، مجموعه شهرداری و شورای شهر رفسنجان و با پیگیری اداره کل بهزیستی استان کرمان انجام و محقق خواهد شد. 

او در ادامه بیان داشت: ضرورت دارد با پیگیری مجموعه‌های متولی اورژانس اجتماعی بهزیستی شهرستان رفسنجان در اسرع وقت موضوع ساخت مکان مناسب به صورت دائمی و متناسب با نیاز‌های شهرستان صورت پذیرد.

دیگر خبرها

  • ممنوعیت بکارگیری اتباع افغانستانی و پاکستانی در کردستان
  • ممنوعیت بکارگیری اتباع افغانستانی و پاکستانی در استان کردستان
  • گزینه اول عجیب بایرن: مربی اخراجی یونایتد!
  • بازگشت اتباع افغانستانی به کشور خود + فیلم
  • صنایع و معادن رفسنجان به مسئولیت‌های اجتماعی خود پایبند باشند
  • جریمه ۶ میلیارد تومانی کارفرما‌ها برای بکارگیری اتباع خارجی غیر مجاز
  • واکنش دادستان رفسنجان در مورد فوت یک دانشجو
  • یک خانواده رمال افغانستانی در فردیس دستگیر شدند
  • بابای مدرسه: فقط توانایی خرید گردن مرغ برای فرزندان را دارم!
  • توزیع دفترچه اقامت طرح سرمایه گذاری به اتباع افغانستانی در خراسان رضوی