Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- هیات اقتصادی نیکاراگوئه به ریاست ایوان کوستا وزیر دارایی و اعتبارات دولتی این کشور و هیات همراه عصر امروز با محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه دیدار کردند. تاریخ انتشار: 21:51 - 19 مرداد 1398 - کد خبر: ۵۴۰۶۷۷

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری میزان،هیات اقتصادی نیکاراگوئه به ریاست ایوان کوستا وزیر دارایی و اعتبارات دولتی این کشور و هیات همراه عصر امروز با محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه دیدار کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دیدار ابعاد مختلف همکاری‌های دوجانبه بویژه در زمینه‌های دارویی، تجاری، بانکی، کشاورزی و ... مورد گفتگو و تبادل نظر قرار گرفت.

آقای کوستا ضمن اشاره به ملاقات امروز با وزیر اقتصاد و دارایی کشورمان و انعقاد موافقتنامه تشویق سرمایه گذاری متقابل، به وجود فرصت‌های گسترش همکاری‌های دو کشور در عرصه‌های مختلف اقتصادی دوجانبه به ویژه در حوزه دارویی و کشاورزی و نیز ظرفیت‌های خوب نیکاراگوئه در کشت فراسرزمینی اشاره کرد و خواستار توسعه و تعمیق همکاری‌های دو کشور در تمامی زمینه‌ها شد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: ظریف نیکاراگوئه هئیت اقتصادی وزیر امور خارجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۲۳۳۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران هرگونه خطای محاسباتی اسرائیل را با شدت بیشتری پاسخ خواهد داد

به گزارش همشهری آنلاین، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در دیدار یان بورگ وزیر امور خارجه مالت که کشورش ریاست دوره‌ای شورای امنیت سازمان ملل را بر عهده دارد، در خصوص آخرین تحولات منطقه ای و بین المللی و روابط دوجانبه بین دو کشور گفتگو و تبادل نظر کرد.

وزیر امور خارجه ایران در این دیدار که در نیویورک و در محل سازمان ملل متحد برگزار شد، با تشریح پاسخ مقتدرانه اخیر نیروهای مسلح کشورمان علیه رژیم صهیونیستی اظهار داشت: اقدام نظامی جمهوری اسلامی ایران در پاسخ به جنایات رژیم صهیونیستی در چهارچوب دفاع مشروع و وفق حقوق بین‌الملل صورت گرفت.

رئیس دستگاه سیاست خارجی ایران همچنین ضمن هشدار نسبت به هرگونه ماجراجویی توسط رژیم صهیونیستی، تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران با شدت بیشتری به هرگونه خطای محاسباتی رژیم صهیونیستی پاسخ خواهد داد.

امیرعبداللهیان از نقش سازنده و تلاش‌ دولت مالت به‌عنوان رییس دوره‌ای شورای امنیت سازمان ملل متحد در راستای کمک به توقف نسل‌کشی رژیم صهیونیستی در غزه قدردانی کرد و تاکید نمود: عامل اصلی ثبات و امنیت در منطقه، توقف جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و کرانه باختری و برقراری آتش‌بس پایدار است.

او همچنین بر آمادگی جمهوری اسلامی ایران برای ارتقای روابط در تمامی سطوح سیاسی، اقتصادی و فرهنگی و همچنین سفر متقابل مقامات دو کشور تاکید کرد.

یان بورگ وزیر امور خارجه مالت نیز در این این دیدار ضمن تاکید بر مخاطرات ناشی از گسترش دامنه تنش‌ها در منطقه، اظهار داشت: مالت خواستار تنش‌ زدایی در منطقه است و تمام تلاش خود را برای کمک به برقراری صلح و امنیت در منطقه بکار می‌گیرد.

وی در ادامه بر اهمیت گسترش روابط کشورش با جمهوری اسلامی ایران در تمامی سطوح سیاسی، اقتصادی و فرهنگی تاکید داشت.

کد خبر 845418 منبع: ایرنا برچسب‌ها حسین امیرعبدالهیان خبر ویژه سیاست‌ خارجی حمله ایران به اسرائیل

دیگر خبرها

  • ایران هرگونه خطای محاسباتی اسرائیل را با شدت بیشتری پاسخ خواهد داد
  • امیرعبداللهیان: به هرگونه خطای محاسباتی اسرائیل با شدت بیشتری پاسخ می‌دهیم
  • نشست شورای امنیت درباره غزه 
  • وزیر خارجه ایران وارد نیویورک شد
  • وزیر امور خارجه ایران عازم نیویورک شد
  • این روزها «همه راه‌ها به تهران ختم می‌شود»
  • همه راه ها به تهران ختم می شود
  • دیدار سفیر جمهوری اسلامی ایران‌ در ترکیه با وزیر امور خارجه
  • حمله به اماکن دیپلماتیک غیرقابل پذیرش است
  • هشدار امیرعبداللهیان به اسرائیل در رایزنی با همتایان خود