Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش مهر به نقل از آسوشیتدپرس، پلیس فدرال آمریکا (اف‌بی‌آی) امروز اعلام کرد که درباره خودکشی میلیاردر بدنامی که با اتهام قاچاق دختران کمتر از سن قانونی مواجه بوده و ارتباط پیشین وی با ترامپ به سوژه رسانه ها تبدیل شده بود، تحقیق می کند.
این درحالیست که ۳ نفر از مقامات قضایی آمریکا به ای‌بی‌سی اعلام کرده بودند که «جفری اپستین» (Jeffrey Epstein) میلیاردر بدنامی که با اتهام قاچاق دختران کمتر از سن قانونی مواجه بود، در سلول زندانی در منتهتن خودکشی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس اعلام این رسانه، وی خود را حلق آویز کرد.

این درحالیست که به گزارش ای‌بی‌سی، ۳ هفته پیش نیز تلاشی ناموفق برای خودکشی داشت و از ۲۳ جولای تحت نظر بود تا از اقدام مجدد او به خودکشی جلوگیری شود.

«جفری اپستین» ۶ جولای (۱۵ تیر) به اتهام گرداندن یک شبکه وسیع جنسی دختران نوجوان در فرودگاه «تتربورو» پس از بازگشت از فرانسه بازداشت شده بود.

ارتباط پیشین وی با ترامپ به سوژه رسانه ها تبدیل شده بود.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۲۳۸۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به اتهام تجاوز: دو فوتبالیست لیگ برتری دستگیر شدند

به گزارش "ورزش سه"، دو فوتبالیست لیگ برتری پس از گزارش به پلیس، به اتهام تجاوز دستگیر شدند. سان گزارش داد این دو فوتبالیست که نامشان فاش نشده از یک باشگاه هستند و در آخر هفته دستگیر شده‌اند.

بنا به گزارش‌ها، پلیس با یک بازیکن 19 ساله به ظن حمله و کمک به تجاوز در زمین تمرین باشگاهش صحبت کرد و او به طور رسمی دستگیر شد. او یک شب بازداشت شد و بعداً توسط پلیس با احتیاط لازم مورد بازجویی قرار گرفت.

بازیکن دیگر که او هم 19 ساله است، روز بعد دستگیر شد و بعداً توسط مأموران به ظن تجاوز مورد بازجویی قرار گرفت. به گفته این روزنامه، هر دو بازیکن اکنون با قرار وثیقه آزاد شده‌‌اند تا تحقیقات بیشتر انجام شود.

گزارش شده که این جرم در جمعه شب رخ داده و قربانی ساعاتی بعد با پلیس تماس گرفته و شکایت رسمی خود را ارائه کرده است. سخنگوی پلیس به سان گفت:"افسران دو مرد را پس از گزارشی مبنی بر تجاوز دستگیر کردند. مرد 19 ساله ای به ظن تجاوز و کمک به تجاوز دستگیر شد. دومین مرد 19 ساله هم به ظن تجاوز دستگیر شد. این دو بعد از بازجویی، به قید وثیقه پلیس آزاد شدند."

یک منبع همچنین به سان گفته که پلیس پس از حضور در ورزشگاه با یکی از بازیکنان در اتاقی خصوصی صحبت کرد. این بازیکن با یک نفر دیگر باشگاه را ترک کرد و در اواخر همان شب به طور رسمی دستگیر شد.

سخنگوی این باشگاه که سان نام آن را فاش نکرده، در این خصوص گفت:"از آنجایی که این موضوع اکنون توسط پلیس در دست بررسی است، باشگاه در این مرحله اظهارنظر بیشتری نخواهد کرد."

دیگر خبرها

  • بایدن حین کنایه به ترامپ گاف داد!
  • پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد | قاچاق دختران به خارج ا پروژه‌های کینگ، چتربیت و رافائل چه بودند؟
  • جزییات پرونده‌های قاچاق دختران/ ماجرای پروژه کینگ چیست؟
  • نقش آمریکا در نسل‌کشی اسراییل در غزه با سرکوب دانشجویان معترض پاک نمی‌شود
  • به اتهام تجاوز: دو فوتبالیست لیگ برتری دستگیر شدند
  • سازمان بازرسی کل کشور به ماجرای «نوکیای ایرانی» ورود کند
  • جزییات جدید از پرونده مرگ مشکوک زهره فکورصبور
  • ببینید | ماجرای تنفر حسین طیبی از فوتسال و عاقبت ورود به این رشته
  • عکس‌| پایان جنجال ال‌کلاسیکو؛ گل مشکوک بارسا آفساید بود!
  • اتهام‌زنی نتانیاهو به وزیر جنگ رژیم صهیونیستی